X.

635 25 2
                                    

Jenna:

Végre kimondtam azt a szót mondani amiért mindig küzdöttem.Szeretlek.
Az arcára ellenálhatatlan mosoly ült ki, amitől én is elmosolyodtam.Tekintete, a szemem és az ajkam között cikázott, majd megnyalta az alsó ajkát vágyakozólag.

-Szabad..Nos..Szabad nekem..-dadogta fejét vakarva

-Ó gyerünk már kérjük azt a csókot!-toporzékolt Calum

Engedélykérően nézett rám, a szőke hercegem, és én megadtam neki.Magához húzott, két tenyerével összekulcsolta a nyakam és megcsókolt.Nem rezzentem össze.Nem haboztam.Visszacsókoltam őt.

-És ilyenkor felejtjük el a kamerát-nevetett fel Calum-Na majd mikor megkéri a kezedet vagy kiderül hogy terhes vagy..

Luke egy pillanatra elengedett, és felkapott egy párnát amit hozzávágott

-Ezek csak akkor kerülnek sorra ha Jenna készen áll!-morogta, amitől én elmosolyodtam.Olyan édes volt.

Ismét felém fordult, arcán apró pírrel.

-Jenna..Meg szeretném kérdezni hogy..Esetleg..Te..Hisz én nagyon szeretlek téged és szeretném ha..Szóval..-elnevettem magam és felugrodtam rá, hogy elérjem a fejét és nyomtam egy puszit a szájára.

Ijedtében gyorsan a fenekem alá tette a kezét hogy megtartson és kérdőn nézett

-Persze hogy lennék a barátnőd-mosolyogtam mire válaszul egy újabb csókot kaptam

Luke:

Nagyon boldog voltam.Életem szerelmével hivatalosan is egy párt alkottunk.Ennél szebb nem is lehetne már

Óvatosan letettem a földre és háttal fordítottam magamnak

-Add a nyakláncot-suttogtam a fülébe, mitől megborzongott.Nem ijedtébe.Inkább csak egy kellemes borzongás volt.Nagy mosollyal néztem ahogy a karja libabőrös lett ennek hatására.Odanyújtotta a nyakláncot én meg feltettem neki

-Így ni-mosolyogtam-Gyönyörű vagy!-fordítottam vissza magamhoz és szenvedélyesen megcsókoltam

Pár hónappal később

Minden rendben volt.Néhány nap múlva szenteste.De mi úgy gondoltuk hamarabb díszítünk fát.Jenna és az én kapcsolatom egyre erősödött és mindent türelemmel vártam amíg neki is kényelmes volt.De az utóbbi egy-két hétbe ő is és én is tele voltunk szexuális feszültséggel.Persze egyikőnk se lép semmit.Megoldjuk inkább egy hosszú csókolózással, vagy egy intimrészhez közeli érintéssel.De lassan egyikőnk se fogja tudni bírni.
Viszont ami jó hír, hogy lelki állapota majdnem megjavult.Márcsak az önképe rossz, hogy nem eszik, és a félénksége, hallgatóságba búrkolózása és a saját maga köré épített fal okoz nehézséget.De megoldjuk.A nyakláncot pedig még azóta is hordja.Még fürdés közben is.Olyan aranyos.

Jenna:

Luke és én fát díszítünk, míg Calum távol van vásárolni.Ami minket illet, lassan beleőrülünk ha nem kapjuk meg egymást..Én úgy érzem készen állok..De nem merem kimondani neki..

Épp az egyik díszítőkkel teli dobozt vittem a nappaliba a fához, mikor szembe jött velem a hercegem, és alaposan végigmért.Letettem a fához a dobozt, és indultam volna a követketőért, ha nem ránt magához a derekamnál fogva, és nem nyom neki a falnak.Meg kellett volna ijednem vagy valami.De valójában nagyon tetszett.Teljes testével hozzámsimult és nyomott neki a falnak.Halkan nyöszörögtem ezért, mert ezeken kívül, máshogy különösebben nem érintett, csak a szemével falt.Végül keze megmozdult.Az oldalamat simogatta, míg másikkal benyúlt a pólóm alá és cirógatta a hasamat.Neki döntöttem a fejem a falnak, és az érintésre koncentráltam.Ajkát hirtelen a nyakamon éreztem és itt volt végem.Itt nyögtem fel hangosan.

-Khm-szólalt meg egy hang-Ha vágytok egymásra menjetek szobára.Vagy pedig díszítsünk fát-nevetett

Luke és én egymásra néztünk és kínosan elnevettük magunkat, majd folytattuk a fadíszítést.

Elrablóim(L.H.)~BEFEJEZETT!~Where stories live. Discover now