Arkadaşlar kitabımın ilk bölümü umarım begebirsini z iyi okumalar
Ayça HANÇER:18YASİNDA .KAHVERENGİ Gzlu siyah -kahverengi saçlı.beyaz tenli.24temmuz aslan burcu.tek çocuk anne ve babası ile yaşıyor .ailewi aycayi simartiyor .ama ayça bundan şikayetçi.annasi Esra HANÇER iyi ve güzel tasarımcı.babası kerem HANÇER .derin diye bir kuzeni var onunla birlikte büyüdüler .3arkadasi ile orta okuldan itaberen birlikte okuyorlar.
Defne Korel: 18 yaşında kahverengi gözlü siyah saçlı evin tek çocuğu. Annesi ve babası aldatma sorunu ile 4yil önce ayrıldılar.bunyuzden defne nin psikolojsi bozuldu.tüm sıkıntısını içinde yaşar.tek dayanağı annesi ve arkadaşlarıdır.
Mira Aksoy: 18yasinda beyaz tenli kahverengi saçlı KAHVERENGİ goizlu .2kardesler beren adında lise bire giden kardeşi var .babası mühendis olduğu dan her hafta dışarı gidiyor ama kızlar bundan şikayetçi. Annesi tasarımcı.mira nin iki kuralı var .1-istedigi yapılacak 2-istedigini yaptırır yapmazsanız vay haline kardeşi ile bu yüzden çok tartışır.
İkra Gümüşer: 18yasinda sarışın mavi gözlü koç burcu .3kardesler. 1abisi ve 1erkek kardeşi var.evin tek kızı olmasından dolayı ailesi ikrayi simartiyor .annesi psikiyatri babası mali müşavir .ikra gösteriş u çok sever .biraz egolu dur da .kahverengi saçlı kahverengi gözlü erkeklerden NEFRET EDER.Ama motor kullanan erkeklerden çok hoşlanır.
Mert Erdemir: siyah saçlı yeşili gözlü.kova burcu 18 yaşında .1ablasi var konuda Araf adında 1erkek çocuğu var ve aile onu simartiyor. Yarisi ve iddayi sever .mert her girdi iddayi genelde kazanır o yüzden kızlara çok cektirmistir.
Derin HANÇER: aycanın kuzeni tek çocuk.ayça ile birlikte büyüdü.bir aile şirketi var gösterişten nefret eder.arkadaşlarına duskun. Çok yakışıklı sarı saçlı yeşil gözlü ama hafif sarışın kaslı ve kolları dovmeli
Arat Keskin: 18 yaşında evin tek çocuğu .simarikliktan NEFRET EDER. Şımarıklıklar yapanı da SEVMEZ.Esmer kahverengi gözlü kahverengi saçlı .annesi ve babası birbirlerini çok seven bir çifttir. Arkadaşlarını ve MOTORlari çok sever
Kaan Yurdakul: 18yasinda siyah .kendine kapanık biri.annesi kk daha 10 yaşındayken trafik kazasından olmuştu.ölümünden hep babasını suçladı.ve onu hiç affetmedi.arkadaşları sayesinde ayakta duruyor .
Egemen Sevmez:.....okulda tam burslu biri.esmer siyah saçlı biri.2kardesler bir abalsi var ve yetimhanede kalıyor .asosyal biri eskiden çok zengindirler ama annesi ölünce yetimhaneye yerleşirler.iki kişilikli 15 dk iyi 15 dk kötü ama bunu kendisi de bilmiyor.Biz bile zor alıştık.
BÖLÜM SONU
Arkadasla okuduğunuz için teşekkür ederim
Birinci bölümde gorusmemek üzere hoscakalkin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİKLER
ChickLitBu benim ilk kitabım o yüzden heyecanliyim yanlış yapabilirim o yüzden af olsun bunu yaparken dostlarım Merve beyza Fatmanur Atike ve Emine 'ye çok teşekkür ederim İyi okumalar