2. BÖLÜM (İDDA)

75 6 11
                                    


                                        HATIRLATMA :    ACABA KİM KAZANDI                                                                           ''KIZLAR   4-3 ÖNDE SON 10 DK. ''

''MERT'' çok hırslandı .arkadaşlarına bağırmaya başladı .Mert  ''bu maçı almalıyız '' dedi. eğer alamassak tüm okula asıl kızlara rezil oluruz , demeye başladı . ayça, devam etti arkaşlarına bağırmaya başladı . kızlar öndeyiz ama öndeyiz diye boşa salmak ta olmaz . artık gerçek anlamda mert hırslanıp bunu da arkadaşlarına da yansıtıp çok hırslandılar .

bu hırs biz kızların hiç hoşuna gitmedi . ve en sonunda 5 dk  kala 1 golü direkten atarak 4- 4 oldular . ''ayça ''sizin bu boş vermişliğiz yüzünüzden eşit gidiyoruz acaba biz 1 gol atabilir miyiz ? tabi ki de hayır diyerek mira araya girdi. ama erkekler 1 golü atabilirler çünkü onlar asla pes etmedi . 2 dk. de olsa bu ara iki takımada iyi geldi .  

Egemenin düdüğü çalıp ortada başlamasıyla herkes bir yana koşmaya başladı . aslında mert çok yakışıklı olduğunu anladım. Bu maçta anlamıştım . abi bu ''kas'' ne ? hemen başımı sallayıp kendime geldim . kendime gelmemle birileri gol diye bağırmaya başladı . ne !!diye kendime kızdım tabi biz bu golün üzerine bir daha gol atamayız çünkü son 1 dk. zaman kaldı .

herkes yendik diye bağırırken bizim takım yerlere dökülmeye başladı . mert hemen ayça'nın yanına ne oldu küçük hanım hani yenemezdik . bak gör sizi yendik . 'neyse ezik arkadaşım  bu maçı  size verelim dedik' dedi . çok sevinmeyin gerçekten oynasaydık biz yenerdik ezik. ay duyuyor musun kaan bizim yenmemizi kendilerine yediremiyorlar . evet yenmiş olabilirsiniz. tebrik ederim .'' arat'' araya girerek  evet arkadaşlar iddayı gerçekleştirelim . 2 gün kölemiz olacaksınız . tabi biz yendik yani bizim 2 gün kölemiz olacaksınız.



böyle konuşurken geometri hocası sahaya geldi hangi çocuk söylediyse orada olduğumuzu . söylemese iyi olurdu ama yine de söylemiş . hoca konuşmaya başladı . ben size ne ceza verdim dedi . ikra da hocayla dalga geçer gibi bütün okulu temizleme cezasını verdiniz hocam . hoca sinirli bir şekilde dalga geçer bir halim mi var ikra . arat da hocam dalga deniz de olur diyerek hocanın sinirini artmasının sebebi oldular .

hoca hemen bu günden başlayacaksınız . haydin bakalım herkes işine çabuk olun . ailelerinizi arama mı istemiyorsanız çabuk olun . hizmetli odasından temizlik malzemelerini alın pırıl pırıl isterim mira oflamaya başladı . tamam temizleyelim de bu çocukla neden temizliyoruz hocam . nedeni felan yok haydin çabuk olun


herkes kendi katına koşturuyordu ben de masum gibi yürürken arkamdan sanki bir ayı böğürüyordu. arkama döndüğümde  mert 'in bana seslendiğini duydum . ayça hadi gelde seninle malzemeleri alıp da gelelim dedi . oradan egemen çıkageldi. ayça sen git ben senin getireceğin eşyaları getiririm  , dedi. mert oradan küçümseyici bir bakış attı . ben oradan kızlarla birlikte konuşmaya gittim . selam ayça diyerek selamladı defne ben de selam diyerek karşılık verdim . hadi defne diğerlerinin yanına gidelim  . defne ile giderken sohbete başladık . nereden girdiğini anlamasam da aileden çıktı . annemi aramayı unutmuştum . hemen annemi aradım . anneme nasıl bir yalan söyleyeceğimi bilmiyordum . daha önce anneme yalan söylemedim . neyse ilk de olsa olmuştu . kızların yanındayım dedim . soru sordu ama defne de yanımda olduğu için hemen geçiştirdim .

kızların yanına gelmiştik . hemen maç hakkında konuşmaya başladık. Nasıl yenildik  derken birden derin geldi . ne işiniz var burada derken mira araya girerek yaa ayça şu kuzenine bir şey söyle . çok sinirimi bozar benim burada . evet derin emir büyük yerden uygulamaya bak . sen mira kuzenimi üzme ,sen derin arkadaşımı üzme ya birbirinizi sevin . ya çok mu zor . derin araya girerek ya kuzen sen merti seviyor musun . bize laf söyleyeceğine kendine bak . yaaaaaa kuzen . hadin kolay gelsin . tatlı bıdıklarım . hadin ben aşağı iniyorum size başarılar .

tam aşağıya indim içeri girerken önümden sanki bana tır çarptı . ayağı ayağıma dolaşınca üzerine düştüm o an ne kadar yakışıklı olduğunu içimden geçirdim . ''mert'' içinden bu kız bu kadar güzel miydi be abi


ewet arkadaşlar herkese teşekkürler I love you emine gül bacak , merve nur , beyza nur

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EZİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin