okuldaki çılgınlar 1.bölüm

155 10 22
                                    

                                                                                                                                                                 Kuşların cıvıl cıvıl ötüşüne uyandım . Kalkıp pencereyi açtım. İşte bahar gelmişti.

Aslında baharın geldiğinde Aşkın'da geldiğini söylerler,ama ben pek fazla inanmam . Aşağıdan annemin çağırdığnı duyunca aşağıya indim .annemin ve babamın sesleri geliyodu . günaydın  ailem, sanada günaydın Ayça. ''Hadi kızım yemeğe geç ''.yemeği yerken bi anda sohbet ediyorduk. nerden girdiğini anlamadan konu yaza geldi. bende tabi hemen atladım . anne ,baba bu yaz peki nereye tatile gideceğiz. Aaa ayça böyle gidersen okula geç kalacaksın daha okul bitmedi . hadi bakalım ayça. tamam anne ama bu konuyu unuttum sanmayın unutmam. şimdi ben üzerimi giymeye gidiyorum . odama gidip kıyafetlerimi seçip kendime göre konbin yaparak üzerimi giydim .çantamı alıp aşağıya indim .annemleri öpüp sesiz sokakta yürümeye başladım . sesiz sesiz yürürken birden karşıdan gelen arkadaşlarımla neşe buldum. selam kızlar . ooo selam ayça bu ne şık .ne diyorsun ikra .ne mi diyorum? egemen diyorum az koşturmadın çocuğu peşinden. yani yine çok beğenecek diyorum kanka .  ya ikra yanına gelirim şimdi bozuşucaz . ya bitti ben egemeni sevgilim olarak görmüyorum o benim arkadaşım. tamam kanka sen bakma ikra ya boş boş konuşuyor işte . defne ne ne biçim konuşuyormuşum . bak kızım yanına gelirim şimdi . ya allah ım ya okula geç kalacağız  şimdi . mira kendinde misin? evet abi hadi hadi hızlı .okula doğru ilerlerken ikra  benden özür diledi. tabi bende affettim. çünkü biz küs kalamayız . unutur gideriz.

ve işte okula geldik . derse gireren okula 4 yeni öğrenci gelmiş . biz burda yenileri sevmeyiz inşallah bizim sınıfa gelmezler derken bizim sınıftan olduğunu öğrendik .acaba kim bu ezikler .ders kimya idi işte bu derste böyle kaynayacaktı. hoca derse girdi. yeni gelenler tek tek tanıtmaya başladı .benim kuzenden başladı .derin hançer. öğretmen atlayıverdi .oğlum sen ayçayı tanıyormusun. evet tanıtorum benim kuzenim . ooo kanka bu senin kuzeninmi. ne oldu beğenemedin mi ? yoo niye beğenmim . tamam mert uzatma . tek çocuğum ,18 yaşında annem geldiğim okulda aiile birliği başkanı. peki neden bu okula geldiniz . bu okulun derecesi daha fazla diye öğrendik . vayy ünümüz nerelere duyulmuş . tamam sen devam et .arat keskin .18 yaşında tek çocuğum .babam keskinler holdinginin sahibi .annem orada avukat .motora bayılırım vayy çok güzel be kanka . ne saçmalıyorsun ikra .sen ne saçmalıyorsun mira.bi hayranlık yaşatma. tamam sen anlat çocuğum . ben de mert erdemir .1 ablam var o da evlenecek .18 yaşındayım. izmirli' yim . aa benda İzmirliyim  ben defne tanıştığma memnun oldum. ya kızım ne konuşuyon şu eziklerle .ya ayça bana öyle konuşma .yaa tamam siz artık sınıf arkadaşı olacaksınız . tamam yavrum sana geç .kaan Yurdakul .heey yurda kul mu oldun ezik. kızım ben başka birilerine benzemez .defne bozuntusu.oğlum sen bittin .ayy çok korktum . heyy tamam sen devam et .18 yaşnda çok konuşmayı sevmem .ne yapıcaksınız  bilgilerimi nüfusunuza mı geçireceksiniz? yaa hoca bu böyle hiç konuşmaz . tamam mert .zilin çalmasıyla kendimize geldik .  

her zamanki gibi futbol sahasına doğru yürümeye başladık .  yanımıza egemende geldi .ama yeni gelen 4 yeni çocuk'lar sahadaydı. hemen mira atlayarak defolun sahadan bura bizim gidin kendinize başka oynayacak yer bulun .  o küçük hanım kız başınıza maç mı . evet ne oldu oynayamaz mı sandınız hatta sizden de güzel oynarız. hımmm küçük hanım  .   sizinle birlikte anlaşma yapalım kaybeden kazananın 3 gün kölesi olsun kabul mü . kızlar ile konuşarak kararımızı kaptan ben verdim ve evet dedik .diğer ders teneffüste burada buluşalım. tamam .mira delirmiş şekilde. dese geç kaldık hadi kızlar hoca şimdi ceza verecek .hızlı olalım . tamam hadi çabuk  olalım . 2dk. sonra derse girmiştik i ama hoca gireli 5 dk olmuş. mira sızlanmaya başladı .bizim ardımıza yeni gelen ezikler . öğretmen ne ceza versem diye düşünürken biz de yalvarmaya başladık . 

ooo kim ezik gördük . hocaya yalvaran biziz ya . tamam kesin buldum . 2 gün okulun sonunda koridorları temizleyeceksiniz. hatta ayça ,mert ve egemen 1. kat sizin .ikra ve arat 2.kat sizin .  

defne kaanla sen 3.katı .mira sende derin ile son katı temizleyeceksiniz. tammammı  .tammammı dedim bi daha böyle geç kalmayın.

bu dersin öyle bitmesini istiyordum ki . bu ders bana zehir gibi geldi.mira ile konuşmaya çalıştım onuda başaramadım . bu derste tam uyuyordum zil çaldı .hemen sahaya koştuk. egemen de geldi .artık egemen sayıyı saydı. kızların kalecisi defne erkek forvet kaan ,kızların defansında ikra ,erklerin kalecisi derin ,kızların forvette mira, erkeklerin defansta arat ,orta saha mert ve ayça aittir.                                                                                                                                                                                                                                                                              

kaptan kızlarda ayça erkeklerde mert. maçı orta sahada  başladı . herkes sıralarını bildiği için curcuna çıkmadı. maçı başlatan mertti . top ayçada başladı . ayça miraya pas attı . mira pası kullanarak ikraya verdi , tabi ki ikra iyi oynayamadığı için merte kaptırdı. ayça meteya perde yaptı ama pek fazla bir şeye yaramadı .hemen arata pas attı .ama mira oradan alarak ikraya pas attı. ikra hemen ayçaya pas atarak ayça orta çekti, ayça nın attığı miranın kafasına, kafasından goool attı .egemen bağırdı. durum 1-0 kızlar önde dedi .bu durumda erkekler mort oldular.

bu mortlukları pek fazla sürmedi .hatta daha fazla sinirlendiler.daha hışımlı oldular .böyle giderlerse 1 gol geliyor derken defne zıplayarak 1 golü kurtardı. defnenin bu golü kurtarması çok iyi olmuştu .defne topu uçurarak tam da miranın ayağına geldi .                                                                            

oyuncular miraya gelirken mira topu ikra ya attı ikra topu ayçaya sürdürürken adamlar geldi. mert ikranın ayağından aldı . topu almak çok zor oldu . tam alacakken beni aşarak 1 gol attı ezik . egemen 1-1 diye bağırdı. bu erkekler için çok iyi olmuştu . 43.dakikaya girmiştik .son 2 dakika kalmıştı araya . derken egemen mola diye bağırdı.

çok yorulmuştuk .yüzümüzü havlu ile sildik .bu  erkeklerin 1 golü atması bizim için hiç iyi olmadı dedi ikra . hemen dahil oldu mira . kızım kötü düşünürsen öyle olur . yani öyle konuşma . tam ayağa kalkarken erkeklerin konuşmaları buraya kadar geliyordu .

defne araya girerek hadin gelin dinleyelim dedi . hayır kızım haklarına gireriz dedi ayça . bize yapılmasını istemediğimiz şeyi başkasına yapmamalıyız dedi mira . erkekleri dinlemeden hemen sahaya gittik . kaptan konuşmaya başladı . kızlar hepimiz çok iyi oynayacağız  kendinizi boşa salmayın . bu bizim için çok önemli. egemen hakem , mola bitmiştir diye bağırdı . erkekler sahaya geldi . egemen başlattı . orta sahada başlayan top nasıl gittiğini anlamadan erkeklerin ayağına gitti . erkekler planlarını uygulamaya başladılar herhalde .


çok güzel oynamaya başladılar . ne yapsak ta onları durdurup biz öne geçmeliyiz diye söylenirken erkekler 1 gol attılar . planları işe yaramıştı . 60 . dakikada sayı 2 -1 olmuştu . herkez erkekler diye bağırıyordu .kızların morali bozularak 1 gol yedik . son 30 dakikada .herkes birbirine girişti . benim ikra' am planlarını çözdü . herkez kızlar diye bağırıyordu .biz kızlar birden atağa geçerek ayça kafalık ile çok güzel bir gol attı . 2 -2 olduk eşitiz durum aynı kim 1 gol atarsa yenecek   son  10 dakika kaldı .

NOT                                                 

-ACABA KİM KAZANACAK*??

-KIZLAR'MI? ERKEKLER'Mİ*?*

-BAKALIM BAKALIM KİM KAZANACAK !

            OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BANA YARDIM EDEN BMEH GURUBUNA TEŞEKKÜRLER 2. BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE MESAJLARINIZI BEKLİYORUM

EZİKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin