Ma arra ébredtem,hogy Ashton a fejem fölé hajolt.Meglepődtem.Éreztem,hogy mondani akar valamit.
-Szia-ültem fel.A fiú meg leült az ágy végére.
Rámmosolygott,de nem szólt semmit.-Mi az?-dörzsöltem meg a szemem.Nem-e álmodok a tegnap történtek után.Nem álmodtam.
-Igazad volt,tényleg hülyéskedett Bieber.Ugye nem akartál volna átmenni?-vonta fel a szemöldökét.
-Dehogy akartam volna-túrtam bele a hajába.-De honnan veszed,hogy hülyéskedett?
-Innen-mutatta fel a telefonját.Az instagram volt megnyitva.
A képen a kanapén ülve,átkarol egy lányt.-Ja amúgy rezgett a mobilod-mutatott a készülékre.
Felvettem az éjjeliszekrényről és megnéztem mit kaptam.Justin:Csak hülyültem.
Justin:Bocs...
Justin:Ashley?
Ashley:Oké,rendben.-Azt írja Justin,hogy csak hülyült-mutattam fel a telefont.
-Na látod!-kapcsolta ki a telefonját és lerakta a földre.
-Mit csinálsz?-követtem a mozdulatait.
-Tudod ezeken a vackokon van kikapcsoló gomb-vette ki a kezemből a mobilt és kikapcsolta,majd a sajátja mellé lerakta.
-Jó,de...-néztem a mobilom után,de Ashton félbe szakított.
-Psszt!-csitított.Közel hajolt és megcsókolt,én meg hagytam.Úgy csókolt most,mint még soha.
-Jó reggelt tubicáim!-jött be Luke a szobába,mire mi szétrebbentünk.
-Luke!-förmedtem rá.
-Bocsbocs,csak gyertek reggelizni-védte magát.
-Megyünk haver!-állt fel Ashton és az ajtóhoz ment,ahol bevárt.Utána mentem s megfogtam a kezem.
Rákulcsolta az ujjait az enyémre.-Itt vagyunk!-értünk le a konyhába.
Reggeli közben furcsán méregetett Luke.
Egy idő után megelégeltem.-Miért nézel?-tettem le a villám és ránéztem.
-Jó titeket együtt látni-felelte.
-Tényleg?-mosolyodtam el.
-Azt leszámítva,hogy a húgom és az egyik legjobb haverom együtt vannak.Fura,miért pont Ashton?
És haver ezt most ne vedd magadra.De igen összeilletek-mosolygott.-Üm..köszi,na én megyek a szobámba-álltam fel és felmentem.
A szőnyegen ott hevert a mobilom.Ashton a sajátját már elvette.
Bekapcsoltam.
1 nem fogadott hívás...
Violet.-Szia Violet!
-Ez mégis mi a szart képzel magáról?-üvöltött,úgyhogy el kellett tartanom a fülemtől a telefont.
-Kicsoda?-kérdeztem fèlsüketen.
-Bieber.Neked mondja,hogy mennyire hiányzol és nincs értelme a nyomorult életének,az instán meg már két csajjal van-közölte.
-Várj honnan tudod?Mármint,hogy mit mondott nekem?-kérdeztem.
-Mikey-felelte.
-És ő honnan tudja?
-Luke.
-Na és Luke honnan?
-Tőled.
-Tőlem?
YOU ARE READING
Mégegyszer utoljára
RandomAshley Hemmings, a sokak álltal ismert 5 Seconds of Summer énekesének a húga. Vajon milyen lehet egy popsztár húgának az èlete? Luke Hemmings mindent megtesz testvére védelme érdekében de vajon tényleg mindent?