Det er nu aften og Thor og jeg vælger at gå i seng. Han har sjovt nok stadig ikke gættet det.
"Godnat min skat" siger Thor, "godnat søde" siger jeg og giver ham et kys på munden.
Jeg ligger mig ind til ham, og falder der efter i søvn.Thor!? Thor!? Hvor er du!? Jeg løber og løber, jeg finder ham endelig. Vent nej det kan ikke passe! Hvorfor lige hende!? HVORFOR!? Jeg løber væk.
Jeg græder og græder. Hvordan kunne han!? Og med et bliver det sortJeg vågner med et sæt.
Jeg trækker vejret meget hurtigt.
"Hey Hey rolig nu smukke. Det var bare en drøm" siger thors bløde, men samtidig hæse morgen stemme.
Jeg falder til ro igen, men jeg kan ikke sove. Klokken er alligevel også 06:00, så jeg vælger at stå op.
Thor han vil ikke stå op, selvom han alligevel skal op om en halv time.
Men What ever. Jeg lader ham sove videre og går så ned i køkkenet.
"Godmorgen" siger jeg "godmorgen" siger både Ulla, Krista og Karl.
"Hvad med Thor?" Spørger Ulla, "han ville sove en halv time mere" siger jeg.
"Når, men Karl og Krista tag det her glas vand og gå op og hæld det i hovedet på Thor. Løb med det samme og kom straks her ned" siger Ulla og giver dem et glas vand.
Jeg går med for sjov.
De kaster det i hovedet på Thor.
Thor hopper helt op af sengen.
Krista og Karl når at løbe, før Thor så dem.
"Det var ikke pænt mulle" siger Thor, "det var heller ikke mig, Så brude jeg havde et glas. Og har jeg det? Nej nemlig" siger jeg, lidt flabet, "undskyld søde" siger Thor og giver mig et kys.
"KRISTA! KARL!" Råber Thor.
Han løber ned i køkkenet hvor de sidder og spiser.
"Hvem af jer gjorde det" spørger Thor og kigger på Karl og Krista. "Ikke nogen af os" siger Krista. "Lad være med at spille dum, jeg ved jo godt at det er en af jer" siger Thor, "jamen det var det ikke Thor, det var mig" siger Ulla så. "Mor?" Spørger Thor, "ja det var mig" siger Ulla. "Sæt jer så ned og spis med os andre" griner Ulla.
Thor og jeg sætter os og begynder at spise.
Efter vi har spist står det på de daglige morgenrutiner.
Kl 07:40 vælger vi at gå i skole.
"Krista? Karl? Vil i med?" Spørger jeg
"Jaa" siger de i kor, "jamen så kom" siger jeg.
De tager sko og jakke på og går udenfor. Ulla er taget af sted. Så Thor låser.
Efter ca 10 min er vi på skolen.
"Vi ses senere i 2" siger jeg "ja vi gør" siger de i kor. Jeg giver dem et kram.
De går over til Thor og giver ham et kram, og går så ned til deres klasser.
Thor og jeg sidder i klassen og snakker med nogle af de andre da klokken ringer.
Vi begynder så småt.Vi har nu pause. Vi går i kantinen med de andre.
"Når piger hvad er det så vi må vide idag og ikke måtte vide igår?" Spørger Teo. Self havde han husket det. "Maria vil du eller skal jeg?" Spørger jeg, "jeg synes at du skal" siger Maria, "jamen okay" siger jeg.
" I er alle inviteret til fest hos mig/Thor/Ulla" siger jeg, "HAFLA" råber alle i kor. "Hvornår?" Spørger Anthon så. "På fredag" siger jeg og smiler.
"Vi er så klar" lyder det fra alle ved bordet.
"Drenge det er en privat fest, så ikke inviter for mange" siger Maria "okay" siger de i kor. "Maria kom" siger jeg.
Vi går ud af kantinen og finde nogle andre som vi gerne vil have med.
"Det var vidst det" siger Maria udmattet, "ja det var det vidst" siger jeg.
Vi har time igen.
Tiden flyver afsted og vi har fri.Jeg finder hurtig Maria
"Uhh imorgen også er det fredag" siger jeg glad, "jeg glæder mig" siger Maria spændt, "det gør jeg virkelig også" siger jeg. "Men kan du så være sammen imorgen?" Spørger Maria, "ja det kan jeg, Thor og Anthon skal alligevel i studiet imorgen" siger jeg, "perfekt" siger Maria, "Ahahaha ja" siger jeg, "men jeg må gå nu, skal noget meget vigtigt" siger Maria "okay, vi ses imorgen så" siger jeg, "vi ses, hyg dig med Thor" siger Maria i vores kram.Jeg finder Thor, han står med drengene, de ser okay hemmelighedsfuld ud.
Jeg sniger mig hen bag en plante noget der står på gangen og lytter lidt med.
"Hey, du skal nok finde på noget m8. Du og Munke kan jo hjælpes ad" siger Anthon. Hjælps af med hvad?
Jeg går frem fra mit skjul, og hen imod drengene, de har ikke opdaget mig endnu."Hjælps med hvad?" Spørger jeg, "øh D/N hvor længe har du lyttet med!? Og hvad har du hørt!?" Spørger Thor helt i panik "det kunne du lide at vide var" griner jeg, "hvis du har hørt det meste, så vær en skat og ikke sig noget til Maria" siger Munke. Maria? Nåre nu forstår jeg. "Haha det gør jeg skam ikke, for jeg har kun hørt "hjælpes ad" og ikke mere end det" griner jeg. "Pyha godt så" siger Thor & Munke samtidig.
"Men jeg er heller ikke helt idiot" siger jeg. "Hvad mener du smukke?" Spørger Thor, "ikke noget. Skal vi gå eller har i tænkt at stå her hele dagen og snakke? For hvis i har vil jeg noget gerne have din nøgle Thor. Da Krista er ved en veninde og Karl ved en ven og din mor er ikke hjemme endnu" siger jeg. "Wow du har jo mere styr på min familie end jeg selv har" siger Thor "haha ja. Kom så med den nøgle, og gå så ud og hyg dig med drenge. Vi ses senere" siger jeg og går hen og kysser ham blidt på munden. Jeg får hans nøgle og skal til at gå, da en tanke rammer mig.
"Øh skal jeg tage din skoletaske med hjem?" Spørger jeg, "ja tak. Mange tak" siger Thor og giver mig den. "Pas på du ikke takker over skat" griner jeg.
Han trækker mig ind til ham og vi kysser. Kysset udvikler sig til et snav.
Vi trækker os og jeg går.
En pifter efter mig, jeg kigger tilbage og det er self Thor.
Jeg smiler og går eller videre.Jeg er "endelig" hjemme. Jeg låser op og går ind og tager sko og jakke af. Jeg forsætter op i thors værelse, hvis jeg stiller vores tasker.
Jeg går ned og sætter mig i stuen.
En besked popper op på min mobil.
Det er min mor. Jeg savner hende faktisk lidt. Jeg vælger at læse beskeden.😁 mor 🙃 D/N
😁 Hej skat
Jeg ved ikke om du ser min besked.
Men jeg savner dig utroligt meget.
Du ved at jeg elsker dig himmel højt, og det ikke var meningen, at du skulle opdage det på den måde.
Jeg håber at du kan tilgive mig.
Knus din morJeg vælger så at svare
🙃 Hej mor
Jeg savner også dig.
Men jeg har jo altid troet noget helt andet end sandheden. Hvis du nu bare havde fortalt mig det, istedet for at lyve.
Ulla snakker nogle gange om dig.
Hun siger at du er i bedring og har det godt. Det er jeg glad for at høre.
Vi bør mødes og snakke det her ud.
Kan du være på OC i Illum om 20 min?
Knus D/KN (dit kælenavn)Lidt efter kommer der en besked.
😁 ja selvfølgelig kan jeg det.
Vi ses om 20 min så
KnusJeg går ned og tager sko og jakke på.
Jeg lukker og låser.
Jeg går mod stationen, tager toget til Nørreport og står af. Jeg finder Illum og tager elevatoren til 4 sal.
Jeg bestiller til både min mor og jeg.
Jeg finder et bord og sætter mig.
Jeg kan både se og høre at drengene af her, jeg vælger at gå ud til dem."Hey" siger jeg "Hej" siger de i kor, "hvad laver du her?" Spørger Thor, "jeg skal lige snakke ud med min mor, jeg ville egenlig bare give dig nøglen, så du kan komme ind" siger jeg, "okay, husk stille og rolig stemme. Ikke noget med at flippe ud" siger Thor og smiler, "jeg kan prøve, men i bliver har nok i et stykke tid endnu, så du kan da bare holde øje. Men husk nu, det er din tid med drengene. Jeg klare mig" siger jeg.
"Okay, men du skal nok beholde nøglen, jeg henter den hvis det er" siger Thor, "okay" siger du. Thor gør tegn til at du skal komme ned til ham.
Du gør det self.
Vi kysser blidt hinanden og trækker os derefter.
"Hey D/N er det ikke din mor" siger Thor og peger. "Øh jo, vi ses senere" siger jeg og giver Thor et hurtigt kys.
Jeg går ind og sætter mig, min mor kommer over.
"Hej" siger hun, "Hej" siger jeg.
"Mor?" Spørger jeg....// Hej allesammen
Her er endnu et kapitel.
Håber i kan lide det.
Jeg lover at der kommer drama i næste.
For det gør der😂😂Men husk at Like og kommentere for mere
3..2..1 Stephanie er ude😉//
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)
FanficJeg bor i Odense, men skal flytte. Jeg flytter skole og møder nogle drenge, der er mega søde begge to. Hvem skal jeg vælge?? Læs med og se hvem jeg vælger.