Han rykker sig tættere og tættere på mig, han skal lige til at kysse mig, da eg skubber ham ned i sengen også løber jeg.
Jeg løber ned i stuen og om bag sofaen, som Ulla sidder i.
Thor kommer farende ned og kigger rundt.
Vi får øjenkontakt.
"Ja du overgav dig var? Det kan jeg se" siger Thor lidt irriteret, men på sammen tid med et lille grin. "Ja, det kan jeg også se" griner jeg, " jaaaa" siger Thor og trækker meget på A'et. Shit! "Ja hvad?" Spørger jeg "det skal du få betalt" siger Thor "fuck" siger jeg. Thor begynder og løbe, jeg sætter i løb, men ja Thor når mig.
Han ligger mig ned og sætter sig på mig. " skat?" Spørger jeg "ja?" Spørger Thor "er du sød at slippe mig?" Spørger jeg "hmm... Nej" griner Thor "hvad skal du have?" Spørger jeg "hvad med et kys?" Spørger Thor "okay" siger jeg.
Jeg sætter mig op så jeg "står" på min albuer.
Jeg læner mig stille op til hans mund og kysser ham så. Han kysser self tilbage og det udvikler sig til et snav. Jeg høre et klik, altså ligesom en der tog et billede af os.
Vi trækker os fra hinanden og der står Ulla, Krista og Karl på en lille fin 3 mands række og kigger. Ulla og Krista tager billeder.
"ihh, hvor er i dog søde sammen" siger Krista så, " mange tak" siger jeg.
"Hva skat, må jeg komme op nu?" Spørger jeg, " øh ja selvfølgelig" siger Thor og rejser sig.
Han rækker hånden ned til mig, jeg tager i mod den og på nul komma fem er jeg oppe og stå. "Når men vi går på værelset og ser Creep" siger jeg, "ej Thor har du nu valgt en gyser igen? Du ved jo at D/N ikke kan lide gyserfilm" siger Ulla, "nej overhovedet ikke. D/N valgte selv" siger Thor "gjorte du det?" Spørger Ulla mig, "ja. Jeg synes ikke at Creep er så uhyggelig" siger jeg "når men så må i hygge jer" siger Ulla, "tak og ilm" siger jeg. Thor og jeg begynder at gå mod værelset da Ulla råber "Krista, Karl og jeg tager lige i supermarkedet", "okay, i må hygge jer" råber Thor.
Vi går videre.
Vi sætter os tilrette og begynder at se Creep.Midt i filmen banker det på døren og ind kommer Alfred, Anthon, Maxi, Jacob, Lauge, Teodor, og Maria. " Hej, hvad laver i her?" Spørger jeg, "ja hvad laver i her?" Spørger Thor. " vi ville bare kigge forbi og se om i havde tid til at gå på OC med os" siger Alfred.
Thor og jeg kigger på hinanden og nikker.
" det vil vi da gerne" siger Thor. "Så kom" siger Anthon, "slap af bro. Vi kommer jo" siger Thor.
Vi sætter filmen på pause, og går ud i gangen og tager sko på.
Jeg går ind igen og finder et papir og en blyant.
Jeg ligger en seddel til Ulla hvor der står
Hej vi er taget på OC med munke, Maxi, Anthon, Lauge, Maria, man og Teodor
- D/N
Jeg ligger den på køkkenbordet og går ellers ud til de andre.
Vi er nu på paronen og venter på toget.OC
Vi er nu på OC.
Vi sidder på altanen, og drikker det vi har bestilt.
Det er en lille smule køligt.
" Maria?" Spørger jeg, "ja?" Spørger Maria, " vil du med på toilet?" Spørger jeg, "ja self" siger Maria og vi griner lidt.
Vi går. Vi går ikke rigtig på toilet. Vi forlader OC, vi går ned i en mandebutik.
Maria finder noget til Munke og jeg finder noget til Thor.
Vi går videre og finder nogle små ting til de andre.
Vi går tilbage og ud på altanen.
De kigger noget på os da vi kommer med en helvedes masse poser.
"Hva... Var der shopping på toilet?" Spørger Munke.
" næ, men Anthon, Man, Lauge, Teodor, og Maxi, vi har noget til jer." Siger Maria og vi deler ud til dem. Vi har købt en lille parfume til dem hver. Self dem de bruger.
" og vi skal ikke have noget eller?" Spørger Thor og munke i munden på hinanden.
"Jo. Om i skal" griner jeg. Maria griner også.
"I får den nu" griner Maria.
Vi går hen til hver vores dreng og giver gaverne.
De pakker op og kigger meget overrasket på os.
Vi griner bare. Vi har købt Wood Wood og laktose trøjer til dem. + parfumer og nogle små ting.
"Tak, men det var alt for meget" siger Thor, "ja det var altså alt for meget" siger munke, men forsætter så "men mange tak". "Vi synes nu at i fortjente det" siger jeg.
Maria kysser munke og jeg kyser Thor.
"Kunne i lide gaverne Drenge?" Spørger vi Bois.
"Ja mange tak" siger de i kor " men hvorfor skulle vi også have en?" Spørger Anthon.
"I skulle have en for at være de bedste venner man kunne ønske sig" siger Maria og jeg i munden på hinanden. "Tak piger. Men vi har jo ikke noget til jer" siger alle drengene.
"Det behøves i heller ikke" siger jeg, "nej drenge det behøves i ikke" siger Maria.
"Okay" siger de. Men de kigger godt nok meget på hinanden. Maria og jeg kigger på hinanden og er så færdige af grin.Forsættelse følger....
//
Der er i heldige var?
2 kapitler på i og samme dag.Håber i nyder historie.
I er velkommen til at skrive hvad i synes i kommentaren.Like og kommenter for mere.
3...2..1 Stephanie er ude✌🏼️😂😉
ESTÁS LEYENDO
Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)
FanficJeg bor i Odense, men skal flytte. Jeg flytter skole og møder nogle drenge, der er mega søde begge to. Hvem skal jeg vælge?? Læs med og se hvem jeg vælger.