Part 24

253 11 4
                                    

Vi træk os, og kiggede lidt tid på hinanden. Vi går ind i stuen og ser en film.

Efter filmen

Vi sidder bare og ser lidt tv, da det banker på døren, jeg kigger lidt undrende på Thor og det samme gør han til mig. Vi rejser os og går ud og åbner.
Da vi åbner står politiet der.
" Hej, jeg kommer fra politiet, er du
D/n d/efternavn? " spørger politi manden, " ja, hvad der sket ?" Spøger jeg " din mor er så d/mors navn d/efternavn?" Spørger manden "ja! Er der sket hende noget!?" Spørger jeg bekymrede, " øh... Jeg er det svære nød til at melde dig at din mor er kommet galt afsted i en bilulykke, med hendes veninde Marlene" siger manden.
Der brød min verden sammen, hele min verden. Jeg lagde mit hoved op thors skulder og begyndte at græde, Thor tog sig ind til mig. Der kom en dame ind af døren, hun var også fra politiet, hun kom hen til mig. " Hej jeg er Linnea, jeg skal lige snakke med dig og din..." Siger hun " kæreste" siger jeg og tager Thors hånd " jeg skal lige snakke med dig og din kæreste" siger Linnea.  " okay, kom du bare ind" siger jeg og træder et skidt til siden, det samme gør Thor. " kør du bare tilbage til station, jeg kommer når jeg er færdig" siger Linnea til manden. Han kørte, Linnea kom ind. Vi gik videre ind i stuen, hvor vi satte os.
" hør her d/n, jeg ved at det her bliver svært, jeg ved at du er ked af det og det er også helt okay, jeg er her for at hjælpe og støtte dig de næste par uger, hvor din mor er på hospitalet, og du må selvfølgelig gerne tage ind og besøge hende, og din kæreste er mere end velkommen til at tage med. Bare i lover mig en ting, husk at passe på jer selv." Siger Linnea " tak skal du have, jeg tager med glæde mod jeres hjælp og det, men det er nok ikke nødvendigt, for jeg er kun mig ellers har jeg også Thor her, han vil altid være her for mig." Siger jeg " det er helt okay, men du får lige nummeret til mig, så kan du altid ringe hvis der er noget" siger Linnea og giver mig et kort " tak  du have" siger jeg og smiler, Linnea smiler igen " men d/n, jeg skal altså have en snak med dig nu" siger Linnea lidt mere alvorligt " okay, hvad skal du have af vide ?" Spørger jeg " det er vel kommet som et chok for dig, altså hvis du får det mentalt dårligt, så skal du altså ringe, okay!" Siger Linnea, hun lyder stadig meget bestemt " det skal jeg nok" siger jeg og smiler, Linnea smiler igen. " det var det, men husk du kan ringe nat og dag, hele døgnet rundt" siger Linnea lidt bestemt " det skal jeg nok huske, nu skal jeg nok følge dig ud" siger jeg og rejser mig, det samme gør Linnea. " husk at ringe ikke?" Siger Linnea " ja det er forstået nu, jeg skal nok og Thor ringer også hvis han kan se at der er noget galt med mig" siger jeg og smiler " det var godt, men vi ses, hav en god dag ikke" siger Linnea " tak og i lige måde" siger jeg. Linnea går ud og jeg lukker døren. Jeg står der i noget tid, indtil at jeg vælger at gå ind til Thor. " skat, hvis du synes at der er noget galt med mig, skal du ringe til Linnea , okay ?" Siger jeg " alt for min prinsesse" siger Thor, jeg rødmer, jeg håber ikke at han opdaget det, men for sent. " nurh.. Skat da" siger Thor " hold da op" siger jeg og sætter mig ned ved siden af ham.
Vi sætter en  på, for at tænke på noget andet, men det virker ikke rigtigt.

Ved de her er syge i hovedet, men læs tak

Hej tøser og Bois 💕

Tak for de 2K, det betyder så meget for mig.

Historien er ikke rettet

3...2...1 Stephanie er ude

Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang