Jeg ligger mig hen i sengen og putter mig ind til ham.
Og sådan falder vi i søvn.Jeg vågner og går hen og trækker gardinet op, solen skinner. Den perfekte dag. Jeg kan pludselig mærke to hænder på mine hofter, jeg vender mig om og ser ind i Thors dejlige øjne.
Han trækker mig ind til sig og vi kysser.
Vi trækker os fra hinanden efter lidt tid.
"Skal vi tage noget morgen mad?" Spørger Thor "det kan vi da godt" siger jeg.
Vi går ned og rister lidt brød.
Vi tager det med op og gør os ellers klar til dagen.
Kl. Er nu 7:40 og vi skal til at komme i skole.Skolen
Vi er lige kommet over i skolen og klokken er 7:55 så vi har stadig 5 minutter.
Vi går ind i klassen og møder munke, anth, Maxi, Lauge, Teodor og man.
"Hey Bois" siger jeg og smiler.
"Hey" siger de i munden må hinanden og krammer mig alle sammen.
"Hey Leif" siger de alle i kor.
"Hey" siger Thor og smiler.
Timer begynder og nogle af Bois er gået i deres egen klasse.
Thor og jeg sidder ved siden af hinanden.
De første 2 timer går hurtig nok og vi har nu pause.
Vi går ud og mødes med de andre Bois.
"Hva munke er Maria ikke i skole idag?" Spørger du
"Nej, hun er syg og har 38 i feber" siger munke og ser lidt trist ud.
"Nurh kom her og få et kram." Siger jeg. Munke og jeg mødes i et kram.
Vi trækker os "hils hende når du ser hende og ønsk god bedring" siger jeg og smiler "det skal jeg nok" siger munke og smiler.
Jeg kigger på Thor. Han ser ikke helt tilfreds ud. Jeg går stile over til ham og hvisker i hans øre. "Slap af det er dig jeg elsker, det er dig jeg vil have" og så kysser jeg ham.
De andre Bois siger "uhhhh", men jeg er ligeglad.
Vi kysser lidt mere, men det udvikler sig til et snav.
Efter 2 minutters heftigt snav. " Hey vi er her også." Griner Lauge "Gå ind på et toilet eller sådan noget hvis i skal lave noget" griner Anthon
Vi trækker os og kigger på hinanden jeg bider mig selv i læben, og Thor smiler bare. Vi vender os om mod Bois. Der bliver en akavet stilhed. Lidt efter er vi alle færdig af grin.
Klokken ringer og vi går ind.Vi har nu biologi.
Det er ikke dit ynglings fag, men du er alligevel ret god til det.
I sidste test fik du 10.
Det er nu meget hyggeligt at have biologi med Thor, Anthon og munke.
Vi pjatter men får nu også lavet det vi skal.
Da vi er færdige slapper vi egenlig vare lidt af.
Igen 2 timer er fløjet væk.
Vi har nu pause igen og vi går i kantinen.
Vi sætter os ved et bord og begynder at snakke.
Lidt efter kommer de andre Bois'er. De sætter sig også ned ved jer. Jeg er nu helt omringet af drenge, det gør ikke noget,da jeg fungere bedst med drenge venner. De er ikke så besværlige som piger kan være. De siger skidt pyt også videre i livet.
Jeg kan mærke en hånd på mit lår. Jeg kigger op og det er self Thor. Vi smiler til hinanden og holder blikket fast låst.
Vi holder blikket i 5 minutter, indtil at i bliver af brudt "altså i to, tag hjem og hyg jer i stedet. I kan ikke lade hinanden være. Forståeligt nok. Men helt ærligt sig nu bare at i har det dårligt. Det kan godt være at læreren tror noget forkert, men så skal jeg nok forklare at D/N havde feber og du Thor havde mega mavepine. Okay?" Spørger Munke. Vi kigger bare på ham og så på hinanden og så på munke igen. "Når hvad siger i?" Spørger Maxi. Vi kigger på hinanden og så på drengene. "Ja tak" siger vi i kor. Jeg forsætter "hvis du vil være så sød munke" siger du og smiler "altid for min boi og hans kæreste" siger munke og smiler. "Tak skal du have" siger jeg "hvis vores lærer ikke tror på munke bakker jeg ham op" siger Anthon, "tak drenge i er fantastiske" siger jeg og rejser mig op og giver dem hver et kys på kinden. Jeg kigger op og over på Thor. Jeg giver tegn til at vi skal gå. Han rejser sig og går med.
"Hey vent" råber munke og Anthon og kommer løbene. "Hvad?" Spøger vi "i går bare nu. Vi skal nok sige det" siger de "tak skal i have mates" siger Thor og giver dem et kram hver. Du går også hen og krammer dem.
Thor og jeg går glade hjem, hånd i hånd.Anthons synsvinkel
D/N kyssede mig på kinden.
Det føltes godt.
NEJ! Anthon NEJ!
Hun er Thors! Og KUN Thors.
Jeg må ikke falde for hende.
Mine tanker bliver af brudt af en stemme.
"Hey mate. Hvad tænker du på?" Spørger Teodor "ikke noget, det er lige meget.... Munke må jeg lige snakke med dig?" Spørger jeg "ja self mate" siger munke.
Vi går udenfor.
"Hvad ville du så snakke om?" Spørger munke nysgerrigt.
"Jeg ved godt at jeg ikke må og det er forbudt område, men jeg tror sku at jeg har... At jeg har... At jeg har øhm" siger jeg "at du har hvad?" Spøger munke igen nysgerrigt "at jeg har følelser for D/N" siger Jeg og kigger ned i jorden.
"What!? Vent stop! Det kan du ikke! Det må du ikke mate! Hun er Thors!" Siger munke "ja det ved jeg. Men da hun kyssede mig på kinden, blev jeg helt varm inden i. Du ved ligesom dig ved Maria" siger jeg "fuck anth. Du er på skideren" siger munke "det ved jeg sku da godt. Kunne du ikke sige hvad jeg kan gøre istedet for at sige hvad jeg er?" Spøger jeg, "jo du kan altid tage afstand fra D/N i et stykke tid. Men så kan du heller ikke helt være sammen med Thor og du kan jo også godt lide hendes selskab" siger munke "det ved jeg. Men hvad i helvede skal jeg gøre " spørger jeg, "personligt selv. Synes jeg at du ikke skal sige noget. Så kan det være at det går væk af sig selv eller kommer du igen okay!?" Siger munke bestemt "ja ja okay" siger jeg.
Klokken ringer og vi går ind.Normal synsvinkel
Vi er lige kommet hjem til Thor.
Vi går direkte op på hans værelse.
Først ligger vi og ser en film. Midt i filme da filmens to hovede personer kysser, kysser Thor og jeg også. Det udvikler sig til et snav og det snav udvikler sig så til at vi har sex.
Vi falder i søvn efter.
Jeg vågner og ser hvad klokken er. Den er 17 Wow vi har sovet længe.
Jeg vender mig om mod Thor. Han sover stadig. Jeg ligger mig ind til han og begynder at kysse hans mave. Han rør på sig.
Jeg begynder at kilde ham og så skal jeg da lige love for at der kom liv i ham.
Han skrald griner.
"Smukke stop" griner han "næ" griner du "okay." Griner Thor og smiler lidt lumsk. Han får sig rejst halvt op i mens jeg kilder ham. Han kommer tættere og tættere på. Vores pander mødes og vi mødes i et kys.
Vi trækker os.
"Skat? Klokken er 17" siger du
"Ja okay, men ikke fair måde at vække mig på" siger Thor med et lille smil.
" nej måske ikke, men det var sjovt" siger du og griner lidt.
I går ned i køkkenet og ser Ulla laver mad.
"Hej Ulla, kan jeg hjælpe med noget?" Spørger jeg "Hej D/N. Du er altid så betænksom. Du kan dække bord hvis du vil. Men prøv og se om du kan få Thor med til det" griner Ulla. "Skal jeg nok" griner jeg " jeg står lige her" siger Thor "undskyld skat" siger jeg og kysser ham på kinden....Forsættelse følger
YOU ARE READING
Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)
FanfictionJeg bor i Odense, men skal flytte. Jeg flytter skole og møder nogle drenge, der er mega søde begge to. Hvem skal jeg vælge?? Læs med og se hvem jeg vælger.