Mødet

132 8 5
                                    

Vi kysser blidt hinanden og trækker os derefter.
"Hey D/N er det ikke din mor" siger Thor og peger. "Øh jo, vi ses senere" siger jeg og giver Thor et hurtigt kys.
Jeg går ind og sætter mig, min mor kommer over.
"Hej" siger hun, "Hej" siger jeg.
"Mor?" Spørger jeg....

"Ja min skat?" Spørger hun, "hvorfor har du aldrig sagt noget?" Spørger jeg med vand i øjenene, "jeg vidste ikke hvordan jeg skulle sige det? Jeg vidste jo ikke hvordan du ville reagere. Jeg var bange for at miste dig" siger hun. Jeg kan høre på hende at hun er meget ked af det. "Men mor du kunne jo bare have sagt det. Hvis det var mig havde jeg sagt det til min datter. Hvordan kan man få sig selv til at holde noget så vigtigt skjult!? Jeg fatter det virkelig ikke. Men ja, jeg er ikke dig. Jeg er mig. Jeg ved ikke hvordan du kunne gøre det, men jeg ved at du lavede en fejl. Du kunne sige alt til mig mor, men alligevel holder du det hemmeligt. Jeg forstår det virkelig ikke!" Siger jeg lidt hårdt. "Jeg forstår godt, at du lige skal sluge det. Og jeg forstår godt at du tænker sådan. Jeg lover at jeg aldrig vil lyve igen" siger hun, "det er fint mor, men jeg tror lige at jeg skal have noget tid. Jeg bliver ved Thor" siger jeg. "Det er forståeligt nok. Men du ved at det altid vil være dit hjem ikke?" Siger hun, "jo det ved jeg godt, men jeg er nød til at få lidt tid til at tænke" siger jeg, "det er helt okay" siger min mor og tager min hånd. Jeg kigger ned på dem.
Jeg vælger at tage min hånd til mig.
Hun kigger lidt på mig.
En tårer løber ned af min kind, jeg fjerner den hurtig.

Thors synsvinkel

Drengene og jeg sidder stadig på altanen. D/N sidder stadig og snakker med hendes mor.
Jeg kan se at hun er ked af det, og heller en gerne vil væk det fra.
Jeg besked popper op på min mobil, den er fra D/N.
Hun skriver "kan du plzz få mig ud af denne her situtation? Jeg kan ikke mere lige nu"
"Drenge kan vi gå?" Spørger jeg, de kigger på mig, så på min mobil og D/N.
"Hun vil gerne væk ikke?" Spørger Anthon, "jo" siger jeg, "okay, kom så drenge" siger Teo.
Vi rejser os og går ind.

D/N synsvinkel

"Hej smukke, hvis i er færdige vil du så med os?" Spørger en velbekendt stemme.
Jeg kigger op og det er Thor.
"Hej, ja vi er færdige. Jeg vil rigtig gerne med" siger jeg og rejser mig.
"Vi ses på et tidpunkt mor" siger jeg og smiler, "ja, i må hygge jer" siger hun.
Thor, Maxi, Lauge, Anthon, Teo, man, munke og jeg går.
Jeg går lidt i min egne tanker da tro skubber til mig.
"Hva er du vågen?" Griner han, "ja da" griner jeg. Vi griner alle lidt.
Thor tager min hånd og fletter vores finger sammen.

// Hej allesammen
Undskyld for det korte kapitel.
Her var lidt drama mellem mor og datter. Der kommer mere i næste kapitel.
Håber i kan lide den.

Husk at Like og kommentere for mere
Hav en god dag

PS: er syg så der kommer nok mere idag

3..2..1 Stephanie er ude😉//

Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)Onde histórias criam vida. Descubra agora