Date time

328 9 3
                                    

(Fredag eftermiddag)

Vi var på vej hjem fra skole, da Thor stoppede op, jeg kiggede lidt på ham.
" vil du ikke med mig på en date i aften?" Spøger han " jo, hvorfor ikke" siger jeg og fniser lidt, vi gik videre, "hvad klok?" Spøger jeg, " jeg kommer og henter dig, eller der kommer hvertfald en og henter dig" siger Thor og smiler mega lumsk, jeg kiggede lidt undrende på ham, men jeg gik bare videre. Vi gik og snakkede, da vi kom til mit hus, stod vi bare lidt, " hvornår kommer denne person så og henter mig ?" Spørger jeg " kl 18" siger Thor " okay, så ses vi vel" siger jeg " ja vi ses" siger ham og lænder sig frem og kysser mig, sådan stod vi i et stykke tid, da vi begge trak os, vi stod lidt og kiggede på hinanden, " jeg må gå nu, ellers når jeg ikke det jeg skal nå" siger Thor og smiler, " okay" siger jeg og laver hundehvalpe øjne, Thor kysser mig igen, blidt og meget intimt, jeg holder ham i hånden da han går og giver først slip ude ved vejen igen, jeg kigger venter ham, han vender sig om og smiler og vinker, jeg vinker igen og bliver stående indtil at jeg ikke kunne se Thor mere, jeg gik ind og tog min jakke og sko af.
Jeg gik oven på og begyndte så småt at gøre mig klar, da klokken var 17:50 var jeg færdig, jeg gik ned og satte mig i stien og tændte tv'et, efter ca 9 min bankede det på døren, jeg gik ud og åbnede, der stod Anthon, " Hej Anth" siger jeg og smiler " Hej smukke, når kom med mig" siger han og begynder så småt at gå, jeg fuldte efter, vi endte i Kongens have, " Anth? Hvor skal vi hen?" Spøger jeg " vent og se" siger Anthon og smiler, jeg fuldte med, vi kom til et stort tæppe, med en kurv på, jeg kiggede op fra kurven og så at Thor sad der, jeg smilte til Anth og løb hen til Thor, han rejste sig og jeg hoppede op på ham og krammede ham sygt meget. Anthon gik og Thor og jeg var nu tilbage,vi snakkede lidt, " skal vi spise?" Spøger Thor " ja hvorfor ikke" siger jeg. Thor tog kurven og fandt noget mad og champagne frem, jeg tog de to glas og han proppede flasken, han hældte op. " skål" siger jeg " skål, min søde,kloge og mega smukke kæreste" siger Thor og smiler, jeg smiler igen og vi satte os til at spise.
Efter vi havde spist, gik vi en lille tur i Kongens have, vi satte os ved en bænk og snakkede lidt videre, jeg kiggede ud over haven og fik øje på nogle Citygirls, jeg gjorte ikke noget, men sad bare og kiggede, de er virkelig søde, så det gjorte ikke noget. Jeg kunne mærke at Thor sad og kiggede på mig, jeg vente mig om og så på ham, han lænede sig frem mod mig og kyssede mig, jeg kunne se at pigerne bare stod og gloede på os, men jeg var ligeglad, kysset ud viklede sig til et snav og det var skønt.
Men så....

Hvad er det der sker?
Hvem gør noget?
Og kommer der drama?
Læs med og find ud af det i næste afsnit.

---------------------

Hej tøser💕

Jeg har ikke rettet i denne så sorry, for hvis det er nogle stave fejl eller sådan noget.
Håber i kan lide den.

Kh Stephanie 💕

Hvem skal jeg vælge ? Thor ? Anth? (CityBois)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt