Ik ben Valerie Morez, Me ouders en me broers en zusje zijn vermoord toen ik 7 was. Me ouders waren misdadigers en werden vermoord. Me broers en zussen door een paar vreemden. De politie heeft me hier gezet. Ik wordt hier mishandeld, ik weet niet waarom. Maar op een dag , veranderde alles.
Kut wekker, ik zette me wekker uit en liep naar de badkamer. Als ik gelijk zal gaan douchen zou ik de eerste zijn en vroeg weg kunnen,zonder blauwe plekken! Dacht ik. Ik werd mishandeld in dit huis. Ik weet het niet maar het is niet leuk.
********
Hey Voilet! Riep ik naar me beste vriendin.
"Heeyy,Val ik heb je gemist!
"Gemist? Het was alleen weekend hoor" grinnik ik een beetje.
"Ja dus, sorry hoor als ik je mis" mompelt ze een beetje.
"Ik heb je ook gemist hoor" en ik trek haar in een knuffel.
********
"Pauzee,eindelijk" schreeuwt Violet bijna.
We gingen aan onze standaard tafel zitten(De tafel in de rode cirkel is de vaste plek)
***
'Na de pauze hebben we Spaans, muziek en aarderijkskunde'.
Mijn lievelingsvakken! Ik hou van die vakken , ze zijn echt geweldig.
De bel ging en we liepen naar muziek.
"Vandaag gaan jullie iets zingen van legendes. Jullie mogen kiezen tussen
Micheal Jackson en Aaliyah.
,iedereen die kiest voor Aaliyah daar naartoe, er kunnen maar 6 per zanggroep,de rest moet op de piano in het muzieklokaal met meneer Uloi,of hier met een ander instrument.Ik en Violet sprongen van onze stoelen en rende zo snel naar Aaliyah. Toen ik klein was luisterde ik altijd met me moeder naar Aaliyah,ik ben nog even gek op Aaliyah,ze maakte echt goede muziek voor zo'n jong kind,jammer dat ze dood is gegaan.
Mensen keken ons raar aan omdat onze stoelen een halve meter naar achter was gevallen. Ja,wat willen ze nou,IK WIL AALIYAH en we staan op een podium en het podium is groot,dus ik moet wel rennen.
We waren bezig toen ik opeens iets hoorde en ik keek om me heen,maar ik zag niks. Ach ja,en ik speelde verder.
****
'Auww,je doet me pijn! Au,hou op! Stop! Hou op!' schreeuwde ik huilend.De baas was me aan het slaan met een zweep van zilver en lieten mensen me schoppen.
'Hou op,stop! STOP!'
De baas keek me aan.
' Zozo,je bent dus stoer geworden,ik zal dat wel uit je slaan' en het werd zwart
***
'Waar ben ik? 'Je bent op een plaats waar je pijn zult krijgen. Ik had opeens door dat ik vastgebonden zat aan een touw.
Het touw zat vast aan het plafond. Mijn voeten zijn in het water. Wat in de f is er aan de hand.
'Waarom staan mijn voeten in water?' zeg ik schor
Rosalic ( baas) gooide water over me heen. Ik was kletsnat. Toen voelde ik schokken overal in me lichaam,ik werd geëlektrocuteerd. Het deed zo veel pijn. Ik gilde zo hard dat er alleen een piepstemmetje hoorde.
Toen hoorde ik dreigende gegrom. Een wolf? Dacht ik. 'Wolven zijn hier toch niet. Ik zag Rozalica schrikken en ze rende weg.
'Laat me hier niet achter'.
En toen hoorde ik een stemmetje in me hoofd. 'Hoi,ik ben Maya ,je wolf
Heeyyyyy
Ik ben van de toekomst , dit hoofdstuk is best slecht , maar het wordt beter , ik beloof het je
Comment
Vote
:-)
JE LEEST
I Am The White Wolf With The Blue Eyes
WerewolfValerie Valencia Skyler Blue Morez ( Valerie Morez) is een meisje van 15 jaar. Ze woont in een weeshuis omdat haar familie vermoord is door de Dark Alpha Mason. Mason is de sterkste en de King Of Evil. Hij vermoord iedereen die hij niet mag. Hij wi...