14.

192 8 3
                                    

'Mama , waar ben ik?' Zeg ik door me tranen heen.

'Waar denk je?'

'Weet ik veel , het is wit'.

'Je bent in de Fybride caelestibus schat , hier kom je terecht als je dood gaat , je familie komt hier ook , en 1 persoon en haar/zijn familie, die je hier heen wil halen na de dood , die mooie vrouw is de Fybride , zij heeft jou als uitverkorene gekozen.

'Ik wil niet weg , ik wil bij jou blijven'.

'Ik zal altijd bij je zijn , letterlijk'.
En ze verdwijnt

'Mama?'

'Rustig maar schat , ze kon maar een paar minuten zichtbaar blijven , ze staat naast je , alleen kan je haar niet zien'.

'Ben jij de Fybride?'

'Ja , maar noem me maar hoe je wil'.

'Oke , umhh , Salina?'

'Oke , ik heet Salina'.

'Oke , maar waarom ben ik uitgekozen?'

'Omdat jij iets speciaals heb , ook al weet jij dat niet , jij bent de speciaalste wolf van de wereld'.

'Heb je dat nog niet gemerkt?'

'Nee' zucht ik.

'Jij bent de mate van Mason , maar hij is vervloekt , jij weet niet dat hij je mate is , nou nu wel , maar hij wil je vermoorden ,  want alleen de beschermer van de weerwolven kan hem stoppen , maar hij zal erachter komen dat jij zijn mate ben , zonder jou kan hij de baas worden , de wereld wil overnemen , en de keizer worden van leven en dood en de nieuwe duivel worden , alleen jij kan hem stoppen , stop hem voor het te laat is , anders zou leven én dood vreselijk zijn en zal je voor altijd in een hel leven.

'WAT?'

OMFG , WE HEBBEN MEERRR DAN 500 LEZERSS????
WHAT DAA FREAKK????
Oke oke , jullie zijn geweldig , ik dacht dat dit boek nu pas iets van 200 reads zal hebben , maar 300 meer???''
DAS GEWOON EEN HELE SCHOOL
( oke basisschool but who cares?...)
Ik ben zoooooo blijj , THANK YOU ALL
NEXT HOOFDSTUK 3000 worden
Jaja , dat gaan zooo lang worden
Maar jaa..
Ik hou van jullie :-)
Omdat het SUPER LANG IS zet ik het over een week.online
Hadden jullie niet verwacht he... Mate van Mason , zkr niet dat hij nieuwe duivel zal worden.
BYEEE
THANK YOU ALLL
I LOVE YAAA
Comment
Vote
:-)

I Am The White Wolf With The Blue Eyes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu