3. More Family?!?

397 14 0
                                    

Pov Valerie

Ik en Di'ablo kwamen beneden. Het rook super lekker. Ik kwam in de enorme eetkamer. Ik weet nog dat deze plek mijn lievelingsplek was om alles te doen spelen,tv kijken, maar vooral omdat mijn moeder hier altijd was.

Ze las hier altijd en vaak wou ik dan ook lezen. En dan moest ik een boek pakken en gingen we samen lezen. Of we ging samen een taart bakken. Nou ja, zij deed alles en ik maakte het perfect met mijn geweldige versierings skills (voel het sarcasme).

But anyway,ik ruik een geweldig iets en ik heb gelijk honger. De borden zijn nog niet op tafel maar ik denk dat Joël het is gaan halen. Ik ga zitten en wacht op iets wat zo heerlijk ruikt. Ik hoop stiekem dat het versgemaakte pizza is,want zo ruikt de oh zo heerlijke geur. En mijn neus had gelijk.

Joël kwam met twee pizza's en zet er 1 voor me neus. 'Vroeger toen je klein was pakte je altijd mijn stukjes ananas af en moest ik altijd huilen omdat ik dan geen ananas had,en je deed het ook bij de andere,dus hebben we pizza Hawaï gemaakt met extra extra veel ananas.

Ik bloos,ik hou van ananas. 

'sorry maar in hou van fruit zeker tropisch , mango's , ananas , bananen enzo, Heeeerlijk'.

Iedereen lacht.

'Nou zus,hier een pizza met super veel fruit,zoals je het liefst wil'.

Ik grinnik en geef Joël een knuffel. Na hij iedereen een pizza had gegeven wou Alexandro iets zeggen.

'Valerie,we moeten je iets vertellen'.

'Ja val,maar je moet niet door ons heen praten oke'? Zei Alejandro erna.

Ik knik als teken dat ze moeten praten. Alexandro begon.

'Zusje, iedereen heeft tegen je gelogen, zelfs wij'. Ik schrok maar hielt me mond.

'Kijk,jij dacht dat je 3 broers had en 1 zusje,en dat hun vermoord zijn. Dat klopt voor de helft. Je 3 broers en zusje zijn vermoord met je ouders. Maar ze wisten het allang. Ze wisten dat op die datum ze vermoord zouden worden. Daarom moest je op die dag naar je tante toe,om met je nichtje te spelen. Die tante was een ex van je vader en dat nichtje was je halfzusje'.

'Jou vader had een rare ziekte. Hij kreeg steeds een andere mate terwijl hij ook een vaste mate had. En hij heeft een kind of kinderen met elke mate. Jij heb super veel half zussen,broers,broertjes en zusjes. Zij kennen jou allemaal. Maar jij kent niemand'.

Alejandro begon met praten.
'Mijn moeder was ooit jou vaders mate,terwijl ze al een mate had. Mijn stiefvader wist van die ziekte want hij was vrienden met onze vader. Hij wist dat zijn vrouw van hem zou zijn voor 1 jaar en dat ze een kind moesten krijgen,want dat zei de packdokter,anders zou mijn moeder in de heat komen en er aan overlijden'.

(Ik heb geen idee wat ze zeggen maar ik zal het vragen,erna).

Ja vader had ook gewoon een mate en kreeg ook kinderen met haar als ze in de heat kwam. Bijna elk kind van je vader heeft groene ogen,de rest heeft licht bruin,alleen jij hebt blauw,maar jij bent ook de legende. Jij bent een beschermer'.

Je hebt ongeveer 20 half zussen/broers.

Ik was klaar met dat woord. Dat woord was de punt.

20 HALF DINGEN,WAT IS, WAT WAS MIJN VADER,KIND KRIJGEN VERSLAAFD?!?!'

'Nee,zo zit het niet,heb je niet geluisterd' zei Di'ablo lachend.

'Ik heb wel geluisterd maar ik heb geen idee wat je zegt ,ik bedoel,mate? In de heat? Packdokter? Waren mijn ouders misdadigers door die ziekte? Of door die 20 kinderen?'.

Ze lachen me allemaal uit. Ik word een beetje verdrietig omdat ik geen idee heb ,een rot stem heel de tijd tegen me praat in me hoofd,me half broers praten over iets wat ik niet begrijp,mijn vader een kind krijgen verslaafde was,en ik een weerwolf was,terwijl ik dacht dat het nep was.

Ik sta op en loop weg. Als ik iemand achter me hoor ren ik uit de deur en ren ik naar het meer wat ik zag toen ik hierheen reed. Het meer is mooi

Ik trok mijn schoenen uit en liep op de boomstam en ging in het midden zitten zodat mijn voeten in het water waren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trok mijn schoenen uit en liep op de boomstam en ging in het midden zitten zodat mijn voeten in het water waren. Ik was gewoon in mijn eigen gedachten toen opeens een hele groep mensen op me af kwamen lopen.

Di'blo ging naast me zitten en zei ,nou schreeuwt

'DIT ZIJN AL JE HALF DINGEN, HALF ZUSSEN,HALF BROERTJES,HALF ZUSSEN EN HALF ZUSJES'.

'En klein zusje,nog 1 ding,je vraagt je zeker af,waren zijn er dan 4 dood,omdat hun je echte bloed broers en zusje waren' fluisterd hij zacht.

Een onbekend meisje zei

'We gaan ons 1 voor 1 voorstellen'.

Dat word een eeuwenplan' dacht ik bij mezelf.

I Am The White Wolf With The Blue Eyes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu