16.

181 8 0
                                    

Ik wordt wakker in een kamer
Een donkere kamer.
Ik zie Mason binnenkomen.

'Hallo schoonheid , heb je honger?'

'Waar ben ik?'

'In me kamer'

'Zelfs de cellen zijn groter'

'Weet ik , maar ik hou van klein , klein en benauwd , daarom gaan in die cellen soms 100 man in i.p.v 50'

'Hier eten , ik hoop dat je het lekker vind'

'Wat is het?'

'Aardappel , met kip en salade'

'Lekker'

'Hierzo , eet smakelijk'

'Waarom heb je me ontvoerd , alweer , en waarom ben ik niet in een trans?'

'Kan ik je niet zeggen en omdat ik je niet in eens trans heb gezet'.

'Laat me gaan'

'Sorry Cateleya' en hij loopt weg en doet de deur op slot.

Ik zucht , waarom , waarom ben ik dit , vervelend. Ik kijk om me heen , een gordijn. Ik open het gordijn en ik zie een kast , raad eens , alleen zwarte en grijze kleding.

Ik zoek voor een uitgang maar er is geen 1 uitgang. Ik zucht en ga weer op het liggen , wachtend op Mason.

Di'ablo POV

'Waar is ze nu weer!'

'Wat is er Di'ablo?'

'Ze is weer weg , Rose , alweer , ze lag net nog te slapen'

'Denk je?'

'Ik weet het wel zeker'

'Mason heeft haar ontvoerd in zijn geestenvorm , en welke geest? Dat weet ik ook niet'

'We moeten haar zoeken , Rose , ze is in gevaar'

'Kom , we roepen de pack'

'De pack?'

'Ja , de pack , de oudste kan ze oproepen'

'Voor de eerste keer in 6 jaar , roepen we de Pack op , wat eerst de grootste pack ooit was , en nu verborgen zit overal ter wereld , en we gaan ons zusje bevrijden , en Mason doden' zeg ik dreigend en ren naar Jaden , de oudste.

Mason POV

Di'ablo en Roëlo komen zeker hun zusje halen , oke , proberen te halen. Ik zal toch wel winnen , ze is van mij.
Vermoord haar roept de stem in mijn hoofd , ik schud me hoofd. Ik heb controle over de stem , en ik wil haar , ik wil een zorgzame mate , ik wil dat ze me weer goed maakt , maar de stem , mijn demon kant , wilt haar dood , ik ga dat niet weer laten gebeuren , ze gaat niet dood , misschien gevangen , maar niet dood , ik hou van haar , en op haar 18e verjaardag , zal ze hetzelfde voelen voor mij.

Ik loop naar de keuken en pak drinken voor haar , ze heeft vast dorst.

Vermoord haar verdomme , je bent echt ook niks , jij zult de nieuwe duivel worden , of je het wilt of niet , waardeloos kut joch , luister naar mij , ik ben jou , ik zal jou altijd blijven , en jij zal altijd naar mij luisteren , begrepen?'

Ik zie weer zwart voor mijn ogen en de stem stopt vloeibaar zilver in de beker en loopt naar boven , ik vecht , maar ik ben te slap , mijn geliefde gaat dood door zilver , en het is allemaal mijn schuld.

I Am The White Wolf With The Blue Eyes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu