19.

161 8 0
                                    

Onbekend pov

'Mason heeft Cateleya gevonden' zegt 1 van mijn slaven.

'Mooizo , ik regel een plan voor de ontvoering en dan zal ik haar vermoorden en hij zal haar killer zoeken en vermoord hem ook , en IK zal de keizer worden van leven en dood' lach ik.

Mason POV

Mason , ik wil Cateleya , ik wil haar , NU!!!

Ga weg

Nee , apenhoofd , ga gewoon naar Cateleya.

Vermoord haar , word de nieuwe duivel , keizer der koninkrijken , macht over iedereen

Jij moet al helemaal je bek houden

Zo praat je niet tegen mij

Ga weg en ik sluit mijn wolf en Luyius af en loop naar mijn mate , Cateleya , het mooiste meisje dat er bestaat.

Cateleya

Ik zit weer op de kamer en wacht op Mason. Eerlijk gezegt , ik vind het wel leuk hier , met mijn toekomstige mate , maar , ik mis mijn familie. Opeens komt hij binnen.

'Hey , Cate'

'Hoi' zeg ik zacht.

'Hey , Cate , je hoeft niet bang te zijn voor de grote boze wolf' lacht hij.

'Nee?'

'Nee' ik ben je mate gekkie , ik hou van je. En hij geeft me een kus op me wang. Dat veranderd in een zoen. En dat in een tongzoen.

Ik duw hem zachtjes naar achter totdat hij op het bed ligt en ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen.

'Lig je lekker , schoonheid?'

'Ja best wel , alleen wel een klein beetje hard'

'Goed om te horen' en hij knuffelt me hoever dat kan.

'Mason'

'Ja schoonheid'

'Uh , ik eh , waarom hou je me hier gevangen?'

'Hier ben je veilig'

'Hoe bedoel je?'



Sorry , kort hoofdstuk , maar ik wil een cliffhanger soo....
Ik upload snel , me oma is morgen jarig dus ik kan niet morgen uploaden of schrijven. Maar wel  snel een hoofdstuk. I promise
Byeee

I Am The White Wolf With The Blue Eyes Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu