Pov Valerie
Na de hele uitleg wie wie was snapte ik het nog minder. Alejandro zag dat. Hij komt naast me zitten.'Zusje snap je het nog steeds niet?'
'Nee' zei ik sipjes.
'Ik snap helemaal niks,weerwolven bestaan niet,maar toch ben ik er 1 heel de tijd die stomme stem in m'n hoofd'.
'Dat is je wolf ,klein zusje'. zei Verlouisa.
Verlouisa en haar zussen (de vierling) kwamen naast me zitten. Moet ik je vertellen wat er is gebeurt? 'ja asjeblieft,maar eerst
'Wat is een mate?'
'Dat is je zielsverwand,de maangodin heeft iedere weerwolf een zielsverwant gegeven , behalve Dark Alpha Mason,heb ik gehoord'.
'Hoezo heeft hij geen mate?'
'Ze zeggen dat hij te bruut is en zijn mate zal doden'.
'Wow , en wat is heat?'
'Als je je mate heb gevonden en je bent gemarkeerd moet je binnen een bepaalde tijd matching proces voltooien , als je dat niet doet kan je in de heat komen , soort van ziek ,, maar heel erg .
'Wat is matching proces voltooien?'
'Hoe oud ben je?'
'Ik ben 15'
'*zucht*
'Matching proces voltooien is eigelijk het 'doen' voor de eerste keer met je mate. Nadat je de Matching proces heb voltooid ruik je naar je mate zodat mannen weten dat je van hem bent.'
'Oke,oke , wat is een Gemarkeerd?
'Jij weet echt niks van weerwolven he?'
'Nope,nada,dacht dat het een mythe was.'
Haha ,nee ,we zijn echt , gemarkeerd umh ja is dit.'
Verlouise , Valencia en Valentina laten iets zien. Een soort van beet. Ik schrok.
'Bestaan vampieren ook' piep ik.
'Ja schat,maar dit is niet van een van een van vampier, dit is ook een teken dat je bezet ben.'
Ik knik ook al snap ik er niks van.
'Wat is een packdokter?'
'De dokter van je pack.'
'Wat is een... weetje laat maar ik ga er toch niks van begrijpen' zucht ik.
'Tuurlijk wel,alleen je bent pas een wolf voor 2 dagen ofzo,ik snap het. En ze gaf me een kus op de wang.
Ik glimlacht en kijk naar voor.
'Hoe komt het dat ik niks van weerwolven weet terwijl ik wel met ze geleefd heb?' En wel herinneringen heb van me ouders?'
Tot je 12e kunnen je ouders ervoor laten kiezen of ze niks over weerwolven te zeggen totdat je je wolf krijgt'.
'De meest weerwolven krijgen hun wolf op hun twaalfde , jou ouders hebben dat gedaan maar je ouders gingen dood voordat je je wolf kreeg.
JE LEEST
I Am The White Wolf With The Blue Eyes
LobisomemValerie Valencia Skyler Blue Morez ( Valerie Morez) is een meisje van 15 jaar. Ze woont in een weeshuis omdat haar familie vermoord is door de Dark Alpha Mason. Mason is de sterkste en de King Of Evil. Hij vermoord iedereen die hij niet mag. Hij wi...