Şiddetli bir yağmur yağıyordu , vücudumda kuru biryer kalmamıştı.Bulunduğum ortamı idrak etmeye çalışıyordum. Kocaman bir alana sahip, her yerinde ağaçlar olan, yeşilliğin fazla olduğu , etrafta çocuklar için yapılan parklarda gördüğüm salincaklar,tattirevalli, kaydırak ve ismini bilmediğim birçok alet vardı. Büyük bir alana sahip olan bu bahçenin etrafi duvarlar ve teller ile çevriliydi.
Bulunduğum ortam bana huzur vermişti, içimi kaplayan anlamadığım bir his vardı. Sanki ömrüm bu kapıların ardını göremeden ve bu dört duvarlarla çevrili bahçede geçecekmiş gibi hissediyordum. Sanki bu duvarlarin arkasındaki başka dünyayı hiçbir zaman göremeyecek ve ömrüm burada son bulacakmiş ,mutluluklarim,üzüntülerim sadece burada olacakmış gibi.
Arkamdan gelen sesle irkildim;
"İçeriye gir evladim üşüyeceksin " dedi orta yaşlarda bir teyze.Evet gerçekten üşümüştüm, ama içeriye
girmem ne kadar doğruydu.Annem bana yabancılarla konuşma diye birçok kez tembih etmişti. İçimden içeriye girmemeyi düşündüm ama bir an beni buraya annemin getirdiğini ve kulağıma eğilip " Özür dilerim Oğlum " dediğini hatırladım . Şuan bir çıkmasın içindeydim ve bir bilinmeze doğru sürükleniyordum.
Bu yolu ben istememiştim. Annem anlamadığım bir nedenden dolayı beni bir yetimhanenin önüne bırakıp gitmişti. Neler olduğunu idrak etmeye çalışıyordum.
Gözyaşlarım yavaş yavaş süzülürken yanaklarımdan kalbimin acıdığını hissediyordum.
Anneme çok bağlı biriydim, onu üzmemek için yaramazlik dahi yapmazdim, yaşıtlarım her türlü şımarikliklari yaparken ben sadece onları izlerdim, bazen yaptıkları çok saçma geliyordu.
Biran bulunduğum durum aklıma gelip duraksadım , etrafıma bakıp bir yetimhanenin önünde olduğumu fark etmiştim, ama anlamıyordum ben annemi bu kadar severken o şimdi beni bir yetimhaneye bırakıp gitmişti .
Neden böyle birşey yapmıştı ?
Beni hiç sevmemişmiydi de bir anda silip atabilmişti? Ben bunlari düşünürken ayaklarimda bir bilinmeze doğru adim atiyordu, sanki arkamda bıraktıklarımı bir daha hiç göremeyecek bu dört duvardan çıkamayacak gibi ama ben buradan kurtulmak, annemin neden birakip gittiğini herşeyin hesabını soracaktım ama öncelikle büyümem gerekti bu kin ve öfkeyle ....İlk bölümler olduğu için kısa, ama sonrasında daha uzun bölümler yayınlayacağım...
Begenip yorum yaparsanız çok sevinirim.
İlk kitabım ve çok heyecanlıyım.
Desteklerinizi bekliyorum.
Şimdiden büyük bir aile olmak ümidiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRLARI
RandomKüçük yaşta hayata tutunabilmek nasıl bişiydir? Tek başına,geride bıraktığın bir annen olmadan? Anne kokan bir evin olmadan... Benim parmaklarım kalem tutup, gözlerimin içinin gülmesi gerekirken, neden ellerim akıttığım gözyaşlarımı siliyor? Annem...