Bölüm 6: Black Masked Man

4.7K 440 248
                                    



''Buradan gitmeme yardım et!''



Baekhyun kendisinden oldukça iri olan siyah maskeli adamın söylediğini yeni algılayarak farkında olmayıp hemen kalktığında adamın yaralı olmayan kolunu sol omuzuna attı. Diğer eliyle hanbokunun izin verdiği ölçüde beline sarıp yarı baygın olan bedeni kendine yasladı.



Neden böyle bir şey yaptığını anlamıyordu.Kendisi aciz ,bitkin ve harap durumdayken neden' bu ben tehlikeliyim' diyen adama yardım ettiğini bilmiyordu.




Baekhyun kimsenin olmadığı yollarda ne kadar hızlı olabilirlerse o kadar hızlı ilerliyordu.Tabi bu ona yaslanan cüsseli bedenle çok zordu.

Bir süre sonra ayakları pes edip durduğunda neden durduğunu anlamak için kafasını kaldırdı ve gördüğü kapıyla yutkunup aklına dolan anılarla dengesizce bir kaç adım geriye doğru gitti.İki yıl önceki mutlu hanesinin kapısında bir yabancıymışçasına şimdi tanımadığı yaralı bir adamla duruyordu.



Sürekli acı veren anılarından ona yaslanan bedenin inlemesiyle sıyrılmıştı. Bedeni son bir güçle biraz daha  kendine yaslayarak kilitli olmayan kapıyı iteklediğin de kapının açılmasıyla karanlığa gömülen hanenin düz yolunda eskiden kendisine ait olan odaya ilerledi.




Kan ter içinde taşıdığı bedeni tozlu zemine uzandırdıktan sonra her tarafı dağıtılıp, kırılmış eşyalarla dolu odada kanamayı durduracak bir şeyler aradı.Bir süre sonra büyükçe odada aradığını bulamayınca dışarı çıkıp batılı kitaplarda okuduğu kanamayı durduran ısırgan otu, asma yaprağını aramaya başladı.

Karanlık bahçede bu saatte bunları bulmak imkansız olsa da nihayetinde en gerekli olanları bulabilmişti.Kapısının önünde bulduğu iki taşla seri adımlarla yıkılmaya yüz tutmuş odasına girdi.



Uzun beden yerde acıdan dolayı inleyip sayıklıyordu.Baekhyun nedensizce içini acıtan bu görüntüye daha fazla bakmamak için önündeki bir taşın üzerine bulduğu otları koyarak diğer taşla hızlı bir şekilde ezmeye başlamıştı.

İyice ezildiğine emin olduktan sonra siyah peçeli adamın yaralı kolunun olduğu diğer tarafa geçti.Çekingence kolu kendine çekerek yaralı kısmı yırttı.İlk bakışta kılıç yarası olduğunu belli eden derin çizgiden akan kanla irkilmişti.Çok fazla kanıyordu.


Neden onu dinleyip buraya kadar taşıdığını anlamıyordu ve şimdi neden onu kurtarmak için çırpındığını da.Sadece onu kurtarması gerektiğini düşünüyordu.


Ezdiği otları yaranın üzerine basmasıyla uzun olandan acı bir çığlık yükselmişti.Yarı baygın olan adam kolunu Baekhyun'nun elinden çekiştirmeye çalıştıkça ,çığlıkları yükseliyor ve kanaması daha da artıyordu.Uzun uğraşlar sonucu uzun olanın koluna merhem kıvamına gelmiş otları sürdükten sonra hanbokunun altındaki beyaz kumaştan uzunca bir parça yırtarak güçlü kollara sardı.Şimdi geriye ölmemesini beklemek kalmıştı.








Baekhyun bir süre öylece karşısında alnında terler birikmiş, kaşları acıdan çatmış adamı izledi .Yüzünün yarısından fazlasını kapatan peçeyi içindeki meraklı çocuğa yenilerek açtığında gördüğü yüzle donmuştu.Bembeyaz teni ,biçimli burnu ,bakımlı olduğu belli olan yüzü kesinlikle hırsıza yada evsize ait olamayacak kadar temizdi.Yanındaki kılıcın üzerine düşen ayın yansıması yüzüne çarptığında bakışlarını baygın adamdan ayırıp bir adım ilerisindeki kılıca uzandı.




Begining Of The End[Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin