Chanyeol dudaklarını saran ince dudaklardan ne kadar kopmak istemese de nefes nefese ayrılıp alnını gözleri hala kapalı olanın alnına dayadı.
''Baekhyun neden açmıyorsun gözlerini ?diye sorunca Baekhyun onun verdiği nefesi derince soludu .
''Açınca bunun bir rüya olmasından korkuyorum.Senin burada olmamandan, benimle yine oynadığını düşünmekten korkuyorum.''diye titrek bir sesle konuşunca Chanyeol içten bir şeklide gülümseyerek konuştu.
''Korkma Baekhyun ben buradayım senin yanındayım ve her zaman yanında olacağım sen istemesen bile''
''Majesteleri bunun imkansız olduğunu biliyorsunuz bir araya gelmememiz için yüzlerce sebep var.İmkansız...''
''Baekhyun ben ustan Chanyeol'um gece saraydan kaçıp suçlu olan o bakanları öldüren adamım Kral olmam bu gerçeği değiştirmiyor ben senin tanıdığın adamım.''
''Değilsin!Ailemi öldüren adamsın ve bunu bilmene rağmen beni sevdin seni sevmeme izin verdin, senin yaptın beni .Bir zaman sonra beni bir köşe ye atacak saray bakanlarının uygun gördüğü bir prensesle evlenip Kral ve Kraliçe olarak tahta oturacaksın. Tahtın devamlılığı için onu yatağına gireceksin ve ben bir köşede kullanılmış, bir anlık zevk için kollarına aldığın bir cariye olacağım.Hayır cariye bile olamayacağım çünkü ben bir erkeğim!''
Kralın gözlerine bakıp tüm gerçeği acımasızca sıralarken Chanyeol mantıklı düşünemiyordu ona karşı.Sadece onu böyle kollarının arasında olmasını istiyordu.Bedeli ne olursa olsun.
''Baekhyun benimle olmak istiyor musun ?İntikamını bir kenara bırakıp yalnızca benimle olmak benim olmak istiyor musun ?''diye dudaklarına doğru fısıltıyla konuşurken Baekhyun kalbinin yerinden çıkacağını düşündü bir an keza Chanyeol de aynı durumdaydı.Eğer Baekhyun kabul ederse Kraliçe kıyafetleri giydirecek olsa bile onu resmen tüm halkı önünde eşi yapardı.
Baekhyun aniden kollarından sıyrılıp sağa solla adımlamaya başlayınca Kral ağacın dibine oturup onun kendi kendine söylemlerini izlemeye başladı.Baekhyun'nun bu hallerini ,iç muhasebesini kimseyi umursamadan dışından yapmasını gülümseyerek her seferinde izliyordu
Bakışların aniden ona çevrilmesiyle gülümsemesini silip üzerine gelen adamla sırtını ağaca iyice yasladı.
''Olmaz ,imkanı yok böyle bir şeyin saraya sizin yanınızda hem de eşiniz olarak girmem mümkün değil, ben erkeğim bu ülkede kaosa neden olur hatta ülkenin işgal edilmesine bile sebebiyet verir.Olmaz!''
''Kimsenin bilmesine gerek yok Baekhyun yani sen Kraliçe kıyafetini giydikten sonra kimsenin senden şüphe edeceğini sanmıyorum.Gördüğüm tüm prenseslerden çok daha güzelsin ve Kraliçem olmaya layık bir güzelliktesin''diye sırıtıp konuşurken Baekhyun hala ciddiyetini koruyordu.
''Hayır olmaz ya yakalanırsam hem Jongin ve Kyung Soo onlar beni tanıyorlar ve tüm ülke ilerde bizden bir veliaht bekleyecek yüce gökler aşkına bu çok tehlikeli.'' diye tekrar ederken Chanyeol onu bileğinden tutup üzerine çektiğinde Baekhyun tamamen kucağına düşmüştü.
"Baekhyun ben Kralım ve onlar benim sadık hizmetkarlarım onlara durumu açıklamak zorunda değilim.Emrettiğim taktirde uymak zorundalar ve halk onlara bir veliaht veririz bir şekilde şimdi sadece bana tek bir kelime söyle. Benimle benim yanım da,ömür boyu kollarımda olmaya,sarayın cehennemi aratmayan duvarının arasında yanımda olacak mısın ?''diye sorarken Baekhyun kalbine ulaşan samimiyete en sonunda boyun eğdi.
''Sanırım şu emir olayını sevmeye başladım.Ve majesteleri Kralın Kraliçesi olmayı kabul ediyorum.Ne kadar erkekte olsam Kraliçelik ünvanına alışabilirim yanımda daima olacaksan."diyerek bu sefer dudaklarını Baekhyun Chanyeol'un dudaklarına kapattığında Kral korkuyordu.Daha iki saat önce ölümünün Baekhyun'nun elinden olacağını düşünürken şimdi onu Kraliçesi olmaya ikna etmişti.Bu kadar kolay olması işkillendirse de Baekhyun'a güvenmek istiyordu. Baekhyun'nun sevgisinin intikamı yeneceğini ,yendiğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begining Of The End[Chanbaek]
FanfictionYapılan haksızlıklara tahtında müdahale edemeyen bir KRAL! Gece adalet dağıtan Siyah Ok adlı gizemli bir adam! Ve Kraldan Ailesinin katletilmesinin intikamı almak isteyen tuhaf ,beceriksiz,inatçı ve gözü kara bir çocuk! Başlangıç :28.04.2016...