Bölüm 22:The Forest of Darkness and Fear

3.7K 299 98
                                    

"Majesteleri nerede ?"

Jongin, Generalin gür çıkan sesiyle yerinden sıçramıştı.

Belki kütüphanede gizliden gizliye saray sekreterini izlerken yakalandığı içinde bu kadar korkmuş olabilirdi.

"Muhafız Jongin burada bu vaziyette ne halt yediğini,neden durduğunu sormayacağım sadece bana Kralın nerede olduğunu söyle."

"General bilmiyorum. Onunla gelmemi istemedi Majesteleri, gizlice takip etmek istedim ama Kral anında beni yakalayıp dönmezsem kılıcı boynumdan geçireceğini söylediği için bende kütüphane de vakit öldürüyordum. "

"Jongin sana ne pahasına olursa olsun Kralın yalnız hiçbir yere gitmesine izin verme demedim mi? Sarayda ki durumları bilmiyor musun ? Bakanlar dün ki toplantı da Kraliyet düğününü ertelemek için bir sürü dilekçe sundular Krala. "

"Durum o kadar vahim mi General?Daha bir ay önce kendi elleriyle Kralı evlendirmek istiyorlardı. "

"Hwang Choi kendi kızıyla evlendirecekti. Ama Majestelerinin bir anda ortaya yeni bir Kraliçe atması onun planlarını bozdu ve yükselen toprak vergilerini düşürmeden bu Kraliyet evliliğine onay vermeyeceklerini söylediler. "

"Majestelerinin şuan buna çare bulması gerekirdi saraydan küçük bir çocuk gibi kaçması değil. "Diye ciddiyetle konuşurken Jongin işlerin gittikçe daha kötüye gideceğini biliyordu. Eski Efendisiyle konuşunca kafasında soru işaretleri kalmamıştı. Onun Krala aşık olduğu bariz kendini belli ederken sadece onu ne olursa olsun koruyacağını söylemişti yine.

Ama şimdi Başbakanın bu kadar işleri karıştırmaya çalışması onu Baekhyun'nun hayatı konusunda endişelendiriyordu.

"Muhafız Jongin burada ne işiniz var yine? "

Jongin kulaklarına ninni gibi ulaşan sesle kendine geldiğinde Generalin ortadan ne zaman kaybolduğunu ve saray sekreterinin ne zaman karşında şaşkın gözler durduğunu anlayamamıştı.

"Muhafız? "

"Gününüz aydın olsun Saray Sekreteri, nasılsınız bugün? "diye durumu toparlamaya çalışırken Kyung Soo'nun dudakları yukarı doğru gerilip her bir kıvrımını ortaya çıkaracak derecede gülümserken Jongin'nin kalbi mürekkebi kurumuş kitapların arasında kaybolmuştu bile.

"Gün mü? Hava kararıyor Jongin neyden bahsediyorsun sen? "Diye daha rahat gülerken Jongin utançtan onu orada bırakıp kütüphaneden çıkmıştı.

Eski Efendisini izlerken bu kadar tuhaflaşmıyordu. Ama saray sekreterinin karşında doğru kelimeleri bir araya getiremediği için kendini aptal gibi hissediyordu. Buna bir çare bulmalıyım diye düşünürken toplantı konutunun kenarındaki iki karartı dikkatini çektiğinde kalın bir sütunun arkasında bedenini gizledi.

"Bakan Lee ,Sarim Partisi Lideri Xioa Lu Han ile ilgili verilen karara karşı mı geleceksiniz yoksa onun öldürülüp Kralın gücünü zayıflamasını mı sağlayacaksınız? "

Jongin Xioa Lu Han'ı çok sık Kralın etrafında görmezdi. Sorim'li olarak ağır başlı Kralın her kararına destek çıkan bir Liderdi. Bu sıralar saray dışındaki halkla ilgilenmek için Kral tarafından görevlendirilmişti.Limanların ve toprakların her bir karesini kendi eliyle incelemek için saraydan dün ayrılmıştı.

Jongin karanlıkta yüzleri tam görünmeyen iki bakanı orada bırakıp Kralın konutunda soluğu aldı.

Kral üzerindeki hanbokku indirmiş uyumaya hazırlanırken gördüğü nefes nefese muhafızı yüzünden yataktan çıkıp karşısında durdu.

Begining Of The End[Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin