''Muhafız Jongin bekleyin bir biraz neden bu kadar hızlı yürüyorsunuz?''
Kyungsoo biraz önce kafasına kalın sağlık öğretilerinin olduğu kitabi hala anlaşamadığı Muhafızın kafasına geçirdiğinde Muhafız sinirle kütüphaneden çıkmış Kralın konutuna doğru yürümeye başlamıştı.
''Özür dilerim gerçekten umarım kafan çok acımamıştır.'' diye bir de endişeyle konuşunca Jongin arkasını dönerek genç adamın üzerine doğru yürümeye başladı. Kyungsoo gözleri kocaman açılmış şekilde geri geri gitmeye başlamıştı ki yükselen sesle ikisi de durmuştu.
Genç saray sekreteri ayağının altında çekiştirilmeye çalışan şeyi fark ettiğinde çığlık attıp Jonginin beline kollarını sarmıştı ki Jongin onu kendisinden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
''Saray sekreteri kendinize gelin Kraliçe karşımızda'' diye dişlerinin arasında konuşurken karşında onlara gülümseyerek bakan Baekhyuna saygıyla selam verip oda gülümsemeye çalışıyordu.
Kyung Soo bir kaç saniye sonra Muhafızın cümlelerini idrak ettiğinde kendini toplayarak hemen kollarını çözmüştü.
''Kraliçem'' diye oda selam verdiğinde Kraliçenin arkasındaki saray nedimelerini ve iki saray koruması yüzünde kendini dizginleyerek saygılı konuşmaya çalıştı.Ama zamanında suratına kapı çarptığı çocuktu ve bu saraydayken ona saygı ifadeleri kullanmakta zorlanıyordu .
''Muhafız Jongin ve Saray Sekreteri Kyung Soo uzun zamandır görüşemedik ve sizde hiç hal hatır sormayı akıl etmediniz .Sizi cezalandırsam mı acaba ?''diye her zaman ki gibi ukalaca konuşunca iki adamda gözlerini devirmekten kendilerini alamamışlardı.
Kraliçe olmuş olabilirdi hatta bir mucize gerçekleşmiş şuan gebe de olabilirdi ama küçük bir çocuk gibiydi.
Kyungsoo zoraki bir gülümsemeyle ''Majesteleri yetkilerinizi kötüye kullanıp Kralın başını ağrıtmak istemezsiniz eminim ''demesiyle Baekhyun zayıf noktasını bilen dostlarıyla biraz daha konuşmak isterdi ama hem şişmeye başlayan ayakları sızlıyor hemde geceden beri görmediği eşini görmek istiyordu.Şimdiden özlemişti.Git gide doyumsuz olduğunu fark ediyordu ama her saniye yanında olup şişen karnına usulca dokunarak sevgisini hissettirmeye çalışmasına alışmıştı.
''Neyse beni meşgul etmeyin çekilin gidip Kralımı göreceğim.'' diye daha da mızmızlanmıştı ki Jongin kendini kıkırdamaktan alı koyamamıştı.
Kraliçe aralarındaki mesafeyi biraz daha azaltarak kısık sesle ''Jongin biraz daha efendine gülersen seni dar ağacında sallandıracağıma emin olabilirsin.'' diye yanlarından bu sefer kendisi gülerek geçmişti.
Krala ulaşmasına bir kaç adım kalmıştı ki onun Se Hun ile bahçedeki köşkte oturup güldüğünü görmesiyle adımları durmuştu.
Bir kaç gün önce Kral ona Se Hun hakkında olanları anlatmıştı. Bir müttefik olabileceği gibi güçlü bir düşman potansiyeline de sahip olacağını söylemişti ama neden şimdi onunla oturup gülmek zorundaydı ki?Bir süre Kralın onu fark etmesini ifadesiz bir yüzle bekledi.Tam kırılmış kalbiyle dönecekti ki Kralın ''Kraliçem'' demesiyle yüzünde kocaman bir gülümsemeyle ona döndüğünde Kralın da anlık ta olsa aynı gülümsemeyle ona karşılık verdiğini görünce sakin adımlarla müsaade isteyip yanlarına oturdu. Se Hunun bakışlarını üzerinde hissetse de sakince Kralın ona ikram ettiği kabak ezmesinden yapılan tatlıyı tabağına bırakmasıyla kızaran yanaklarıyla kabul etti.
Se Hun bu manzaraya imrense de sessizce izliyordu.
''Kraliçem gebe olduğunuzu işittim.Saraya geleli iki ay oldu ama bu kadar çabuk bir veliaht haberi beklemiyorduk.''diyerek onları köşeye sıkıştırıp eğlenmek isterken Baekhyunun yüzündeki tüm neşe uçup gitmişti.Buna ters bir şekilde Kral bunu öğreneceğini daha önce tahmin etmiş gibi sakinlikle cevapladı.Artık eşiydi ve karnını gittikçe daha belirginleşen eşinin olabilecek dedikodulardan ve etrafını saracak kötülüklerden korumak zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begining Of The End[Chanbaek]
FanficYapılan haksızlıklara tahtında müdahale edemeyen bir KRAL! Gece adalet dağıtan Siyah Ok adlı gizemli bir adam! Ve Kraldan Ailesinin katletilmesinin intikamı almak isteyen tuhaf ,beceriksiz,inatçı ve gözü kara bir çocuk! Başlangıç :28.04.2016...