Bölüm 8:MASTER

4.7K 416 203
                                    





Karşısında Baekhyun gibi gözlerini kocaman açmış Chanyeol tam düşecekken tuttuğu bedenle bu hale geleceğini tahmin etmediği gibi şimdi harekette edemiyordu.Nefesi yüzünde hissettiği bedenin sadece nefesini hissetmediğini fark etmesiyle tamamen donmuştu.




Kafasını hareket ettirmek istiyordu ama dudaklarında hissettiği dudaklar tüm hareket kabiliyetini elinden almıştı.

Genç Kral bugüne kadar attığını fark etmediği kalbinin göğsünden çıkacakmış gibi atmasıyla sadece karşındaki pürüzsüz yüze ve birbirine girmiş uzun kirpiklere bakmaya devam ediyordu.


Baekhyun girdiği şoktan çıkıp aniden hareket eden dudakları hissedince titrek göz kapaklarını aralamış, kendisine bakan kocaman gözlerle hızla yana kayıp elini kalbinin üzerine götürdü.Elbiselerinin altında delicesine atan organı hissetmesiyle boşta kalan eli dudaklarını bulmuştu.



Kafasını çevirdiğinde kendiyle aynı durumda olan adamı görünce bakışlarını kaçırarak ayaklanıp hanbokunun üzerindeki tozları silkeleyerek hiçbir şey olmamış gibi hala uzanan adamı azarlamaya başladı.




''Arkamdan sessizce gelirken ne düşüyordun?Ya kalpten gitseydim ?Ya o kukla Kralı öldürmeden ölseydim ha? '' diye bağırırken aslında neden bu kadar öfkeyle dolduğunu bilmiyordu.Bir kızdan önce bir erkeği yanlışlıkla öptüğü için mi yoksa sadece özür dilemeyi kendine yediremediği için miydi tam bir açıklama bulamıyordu.




Chanyeol karşındaki çocuğun yine onu öldürmekten bahsetmesiyle kalbi sıkışsa da önemli değildi nefretini kusmasını istiyordu.Tüm o hakaretleri hak ediyordu.Ama susmak bilmeyip hala konuşan şahsa daha fazla tahammül edemeyecek gibiydi. O da siyah ipek hanbokkunu silkeledikten sonra dağ yolunda ilerlemeye başladı.Dün Jongin'nin söylediklerini hatırladıkça sadece dişini sıkıyordu.






DÜN BAEKHYUN'LA AYRILDIKTAN SONRA JOSEON SARAYI /GİZLİ SIĞINAK



"General Yi Fan bana derhal Jongin'ni bulup getir ,HEMEN!''diye küçük taş sığınakta sinirli bir Kral Yi Fanı şaşırtmıştı ama onu daha da şaşırtan şey Kralının üzerinde ki siyah hanboktu.Sormak istese de şuanın doğru bir an olmadığına karar vererek;

''Emredersiniz Majesteleri derhal huzurunuza getireceğim,izninizle .'' diyerek etrafta kimse olmadığına kanaat getirip sığınaktan çıkarken Jongin'nin yine ne gibi bir halt karıştırdığını düşünüyordu.O çocuk yerine bu saraya getirdiğinden beri hep bir sorumluluk hissediyordu ona karşı.

Jongin ise  bu zaman içerisinde ne kadar iyi bir asker olduğunu askeri sınavda ispatlayarak Kralın muhafızı olacak seviyeye kadar gelmişti.Ama hemen hemen her gece giseang evinde onu içerken buluyor olması artık canına tak etmişti.




▓▓▓▓▓▓





"Nerelerdesin?" diye oturduğu yerden sallanan adamı dürtükleyip konuşmasına devam etti Yi Fan " Kral seni huzurunda istiyor, derhal!"demesiyle Jongin sarhoş olmasına rağmen gattını attığı köşeden alıp hızlıca bağlayarak koşar adımlarla odasından çıkmıştı.



Evet Kraldan nefret ediyordu Efendisini ve ailesini öldürdüğü için ama onun yapmaya çalıştıklarını görünce ona destek olmaya karar vermiş, her emrine itaat etmeye başlamıştı.Genç Kral istediği için Saray Muhafızlığı sınavlarına bile girmişti.



Begining Of The End[Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin