Bölüm 29:Begining Of The End Finish Part I

3.2K 307 171
                                    

''Genaral Yi Fan o iyi olacak değil mi?''

''Kralım sakin olun.Geceye daha çok var.''

''Korkuyorum General ilk kez korku tüm benliğimi esir almış gibi.Beni bütün yapan en değeri parçam ellerimden kayacak gibi hissediyorum.''

''Bakın Kraliçe güçlü bir insan. Eğer öyle olmazsa sizinle tüm bu zorluklara katlanır mıydı? Şimdi sakin olun ve bekleyin ya da gidip Kraliçeyi ziyaret edin eminim şuan en çok size ihtiyacı vardır.''

Kral Generalin söylediklerinden sonra Kraliçenin konutuna gelmiş yatakta uzanmış uyuyan Kraliçesinin önünde dizlerinin üzerine çökmüştü.

Kraliçenin huzursuz bir uyku uyuduğunu anlaması zor olmamıştı. Terden alnına yapışan saçlar ve çatılı kaşları buna kanıttı.

''Kraliçem, ben yanındayım.Sonsuza kadar yanında olacağım.''Siyah saçları okşarken konuşmasıyla Baekhyun gözleri aralamış bir süre ona şefkatle bakan Kralın yüzünü izlemişti.

''Chanyeol korkuyorum .Seni bırakıp gideceğim diye.Küçük bebeğimi göremeyeceğim diye çok korkuyorum .''

''Baekhyun böyle şeyler söyleme bugün güzel bir gün. Fener şenliği bize şans getirecektir.''diye Kraliçenin yanına uzanıp onu kolları arasına aldığında sarayın dışında kara bulutlar toplanmış Joseon'nun üzerine tozlu tanelerini bırakmaya hazırlanıyordu.

-----------------

''General Yi Fan!'' Jongin hızlı adımlarla Generalin yanına ulaştığında soluklanmanın bile vakit kaybı olduğunu düşünerek konuşmaya başlayacakken General onu durdurdu.

''Ne oldu Jongin başım yeterince kalabalık bir de sen üstüne yeni şeyler ekleme. ''diye sinirle çıkışınca Jongin bir kaç adım geri çekilerek konuştu.

''Başbakan Hwang isyan çıkaracak.İsyanın başında oğlu Se Hun var General.Ordu toplanmış ve saraya doğru geliyor .''telaş ve endişe karışık konuştuğunda General bir kaç saniye duraksamıştı.

''Bu yeni mi söylenir? Nasıl böyle bir hazırlıktan haberimiz olmadı?Kraliçe doğurmak üzere ve doğumu normal şartlarda riskliyken şimdi daha büyük bir risk söz konusu.Majestelerine haber ver .Ben tüm orduyu hazırlamak için emir çıkarıp saraydaki tüm herkesi Kraliçe konutuna ve doğu kanadındaki taht odasına göndereceğim.Çabuk Krala haber ver!'' diye hızla ilerlediğinde Jongin Kraliçenin konutuna hızlı adımlarla gelmişti.Lee Yoon kötü bir şeyler olacağını sezerek Krala seslenmeden kapıyı açtığında Jongin arkasını aynı hızla dönmek zorunda kalmıştı.

Kral Kraliçesine sarılmış saçlarına öpücükler kondururken bu manzarayı bozacağı için ve bu huzuru kendi sonlandıracağı için daha sonra özür dilemeyi aklına not ettikten sonra sahte bir öksürükle Krala seslendi.

''Majesteleri acil bir mevzu söz konusu''dediğinde Kral tekrar uyuya kalan Kraliçesini usulca yatağa uzandırıp üzerini örterek Jonginle konutun diğer bölmesine geçti.

''Sorun ne Jongin ?'' dediğinde Jongin duyduğu her şeyi hiç bir ayrıntı atlamadan anlatmaya başladı.Kral ,Jongin anlatırken diğer bölmede uyuyan Kraliçeye bakıp ayaklandı.

''Saraya girmeden engel olmalıyız Jongin .Bu saraya adım atarlarsa Kraliçenin konutu ilk hedef olur .Veliahttı öldürmek Kralı öldürmekten daha büyük yankı uyandırır.Generale haber et muhafız ve askerlerle konutun çevresini sarsın .''dedikten sonra Lee Yoon'na seslendi.

Jongin aldığı emirle odadan çıkar çıkmaz Lee Yoon Kralın karşısına geçmiş konuşmasını beklerken aklında yankılanan eski saray şamanının kehaneti vardı.

Begining Of The End[Chanbaek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin