Yine her zamanki gibi dersle alakasız herseyle meşgul durumdaydı.
Arka sırada amigo arkadaşlarıyla beraber.kendimi toparlayıp derse odaklanmaya çalışırken kapı çaldı ve daha önce buralarda hiç görmediğim birisi girdi içeri .
"Tanrım ne kadarda yakışıklı."dedim.Bu sırada lucy yüzüme şaşkın bir şekilde bakıyordu .
Umarım bunu içimden söylemişimdir.Marci ağzını kapa artık etrafta sinek çok "
Agh ! Ne şaçmalıyordu bu deli kız.
"Adım gibi eminim ki o sürtügün(mery) yanına oturacak " Dedi lucy.
Lucy'nin sözlerini onaylarcasına kafamı salladım .
Fakat şu yeni çocuk tam aksine lucy'nin yanına orumuştu .
Şaşkın bir şekilde birbirimize bakarken hocanın bize doğru
" öhöm öhömm " dediğini duyduk ve dersin 5 dakikası dinler gibi yaptık .
Ah bu dersler tatile kaç gün var acaba ?...Ders bitti . lucyle beraber dışarı çıkarken mery'nin o lanet olası sesini duydum ve ani bir refleksle arkamı döndüğümde mery ve amigo arkadaşları yeni gelen çocuğun etrafıni sardığını gördüm.
"Merhaba canım ,tanışalımmı? " dediğini duydum . Üstelik mery'nin kolu çocuğun omzundaydı."Adım ivan " dedi yeni gelen şu şahıs ve mery'nin olmayan yüzüne bakmadan cool bir edayla dışarı cıktı.
Herkes yerinde kalakaldı .
lucy ve ve ben birbirimizin yüzüne gülerek bakarken ,
Mery"işinize bakın ezikler ,İvan benim" dedi .
Dışarı çıktığımızda uuuuu sesleri hâlâ kesilmemişti .
Bu sesler kesinlikle mery'nin peçete misali kullanıp attığı yakışıklı çocuklardan geliyordu .İntikam uğultusuydu bu .mery'nin kapak oluşunun sesiydi.Tanrım şuan içimdeki şu sevinci yüzüme yansıtmamak için yüz felci geçiriyordum.
Kantine geldik ve en ücra köşesine doğru yürüdük .her zamanki masamıza .
Oda ne yerimiz kapılmıştı!.Hemde yeni gelen çocuk tarafımdan.Tanrım koskoca üniversitede oturacak başka bir yer bulamamışmıydı!."Hadi gel bu seferlik başka bir yere oturalım"dedi lucy.
Masaya oturduk siparişlerimizi verdik.
Ardından lucy'nin büyük bir dikkatle suratıma baktığını gördüm.
Şaşkınlığımı ifade edercesine başımı salladım. cevap yok.
"Tanrı aşkına lucy,Ne var?!""İki senedir kimseye böyle bakmamıştın"dedi
Bir an duraksadım ve 2 sene önceye sevdiğim çocuğu meryle birlikte yakaladığım aklıma geldi.
"Lucy o mevzuları açma, hatırlamak istemiyorum"
"Peki ,ama konuşmak istediğin zaman ben buradayım ."
Son bir aydır sürekli daha erken kalkıyor, daha çok çalışıyor ve daha geç yatıyorum e haliyle depresyondayım .offfff.
Bu düşüncelerimden sıyrılıp tam ayağa kalkıyordum ki Ayağım yerde duran çantanın koluna takıldı ve elimle karşı masaya tutunacaken kahveyi döktüm .bir dakika kimin kahvesini kimin üstüne döktüm .
Aghhhhh tanrımmm tüm okula rezil olmuştum hem de şu yeni gelen taş çocuğun üstüne kahve dökmüştüm!
Ayağa kalktım ve
"Şey ben-ben çok özürdilerim ."dedimKahvesi çok sıcaktı sanırım yüzündeki acı ifadesini görebiliyordum.
Alaycı bir tavırla
"Bakıyorumda çok sakarız .sen bu sakarlıkla bu yaşa kadar nasıl geldin?""Pardon? "Dedim içimdeki türk kızını susturarak .
küfürde edebilirdim nede olsa türkçeyi bilmiyorlardı ama sustum nede olsa saygılı bir kızdım ben...Evet annem İngiliz babam türkdü 12 yaşımdan beri burada yaşıyordum.ne çabuk geçmişti zaman
"Öhöm öhöm " dedi
"Ne var bay ukala ?"
"Bay ukalamı üzerime kahveyi döken sen ve şimdi hakaret eden sen mi bunu söylüyorsun?"dedi ve gözlerini devirdi.
Şimdi Fark ettimde gözleri kahverengi ve büyüktü boyu uzun ve fiziği düzgün birisiydi saçları ipek gibiydi ve baya tarz giyiniyordu.
Elini gözümün önünde sallayarak gözümü daldığı yerden uzaklaştırdı ."Çok dalgın birine benziyorsun şey-"
" adım marceline "
"Tanıştığıma memnun oldum "
Elini sıktı.agh baya kuvvetli .
"Tanrım elim !" diye mırıldandım"Neyse sonra görüşürüz marci"
Dedi ve ben şok !
Bana marci demişti marci !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIM KONUŞMALIYIZ !
TeenfikceSakin yaşamaya çalışırken neden hep ben? Aghh tanrım konuşmalıyız !(tüm hakları saklıdır)