Yorucu ve heyecanlı bir günün sonunda kampüsten çıktık. Lucy ile beraber eve yürürken yanımızdan , hatta lucy'nin kolunu sıyırarak geçen motorcuya küfür ettim.
"Lanet olası Piç herif seni önüne bakarsana!!""Sakin olsana marci,iyiyim ben"
"Bir saniye bir saniye " dedim kolumu çekiyordu kolumu geri alamaya çalışırken motorun durduğunu görünce koşar adımlarla kaskını çıkaran şahsın yanına gittim .
Agh hayır bu İvan
Kalbimin hızlı hızlı attığını hissettim
ne oluyor bana ?!"Merhaba bay ukala kininiz hala geçmedimi acaba "
"Sanada merhaba bayan aksi "dedi ve kaskını tekrar takarken
"Gerçekten söyliyeceğin tek şey bu mu ?"
Arkasını döndü ve
" özürdilerim bayan aksinin arkadaşı" dedi .
Şaşkın şaşkın arkasından gidişini izledim .
"Marci ?"
"Marci?"
"E-efendim?"
"İyimisin?"
"Yani sadece biraz gerginim "
"Hmm öylemi "dedi ve sırıtıyordu.
"Tanrım hayır lucy başlama gene!"Bugün ne kadar da itici ve lanet olsası bir gündü böyle !
Ama neyseki çok hızlı geçiyordu .10 dakika sonra evdeydik .sonunda içeri girdik ayakkabılarımı attım tavşanlı pijamalarımı giydim ve saçlarımı açtım ve en rahat koltuğumuza oturdum .
TV yi açtım .
Tam yayılmışken kapı çaldı."MARCELİNEEEEE !! MARCELİNEEEE KAPIYA BAKARMISIN?"diye bağırdı lucy.
"Tamam lucy .yeterki sen o çatal çatal, cırtlak sesinle bağırma "
Kapıya doğru ilerlerken kim bu gereksiz diye mırıldandım .
Kapıyı açtım tam gözlerimi devirecekken oda ne ivan .
"ivan sen- sen?""Genemi sen bayan aksi "
"Bana bayan aksi demeyi kesermisin " dedim ve hemen ardından konuşmasına izin vermeden
"neden geldin acaba ?!"
"Komşularını tanıyordum kiiii sen çıktın" dedi .
Ardından bacağımın yanında sallanan elimi kaldırıp sıktı ve "tanıştığımıza memnun oldum komşu" "dedi
Sinsice bir gülüş attıktan sonra gitti.İçeri girdim .lucy yüzüme meraklı meraklı bakıyordu.
"Kim gelmiş marci""İvan " dedim kısık bir sesle .
"Ne -neden, yani ne istiyormuş?"
"Bilmiyorum ,yeni komşularını merak etmiş herhalde neyse ..."
"Şu yeni çocuk sencede tuhaf değıl mi?"
"Ne gibi yani anlamadım "
" yani normalde okulun bütün erkekleri mery'e yanaşır ama karşılık göremez ama yakışıklı ve popülerse belki...".
"Eee mery yani?"
"Mery buna yanaştı ama karşılık göremedi "
"Sen mery'i ne sanıyorsun lucy.karşı konulamaz güzelliği yok yani biraz güzel olabilir, popüleritesi ı-ıı evet oda var ."
Haklıymışcasına yüzüme baktı.
"Evet bay ukala bayaa garip bir çocuk."
"Seninde çok normal değilsin bayan aksi"
İçim bir hoş oldu sanki.lan ne diyorum ben!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIM KONUŞMALIYIZ !
أدب المراهقينSakin yaşamaya çalışırken neden hep ben? Aghh tanrım konuşmalıyız !(tüm hakları saklıdır)