Vote vermeyi unutmayın :)💓💓
*********************************
Oturduğum yerden televizyonun karşısında uyuya kalmıştım .neyseki tam vaktinde uynamıştım.
"lucy ?" cevap yok."Lucy?" yine Cevap yok.
"Neredesin sen?! Aghh!!"
Tanrıya şükür buna cevap vermişti.
"Efendim marceline?"
Bir an duraksadım .yan odadan gelen sese şaşırdım .Lucy bana efendim demişti ve ve sonra marceline demişti.
üşenmemiş ve marci yerine marceline demişti
Bir dakika annesi mi gelmişti yoksa .
hayır hayır lucynin içine birşey kaçmıştı. Buda olamaz .
1 dakikada komplo teorileri kurdum. sanırım psikolojik sorunlarım var .İçeri girdiğimde ,
"Neyin var sen-senin?"dedim ve öyle kalakaldım.
Şimdi anlamıştım lucy nin neden böyle sessiz ve sakin olduğunu.
Yeni komşumuz İvan gelmişti.
Ve bide onun yanında birisi vardı."Günaydın marceline. Bak bunlar. Yeni komşularımız İvan ve zachary.Gerçi sen ivanla tanışıyorsun"
Merhaba dercesine başımı salladım.
Ve lucynin yanına oturdum."Ee nediyorduk "dedi lucy.
"Galiba okuldan konuşuyorduk."dedi zachary.
"Evet "dedi lucy .
Yüzünde tuhaf bi ifade vardı lucynin .
Tanrım!sanırım anladım."Ben okula gidiyorum lucy."diye mırıldandım.
Ve ardından üstümü değiştirdim belimin bitiş yerine kadar uzanan saçlarımı topladım.Çantamıda alarak içeri girdim "ben gidiyorum millet sonra görüşürüz" dedim.
Amaaaaaaa tabiki lucy yine araya girdi ve ,
"Bizde okula gidiyorduk marceline bekleseydin"Bizde mi ? Aghhhh hayır lucy şimdi hiç sırası değil .
"Ama benim proje"tabiki lucy sözümü bitirmeme izin vermeden ,
"Yapma marci 5 dakika bekleyebilirsin herhalde !" dedi
"Peki" diye mırıldandım.
Odaya giyinmek için gittiğinde beni sevgili komşularımızla yalnız bıraktı.
10 dakika boyunca kimseyle göz göze gelmemek için duvarları sayıyordum.
Duvarlarımıza boya yaptırmamız gerekiyor sanırım.
Ve birde parkeleri silmemiz gerekiyor.
Sanırım koltukların yerlerini de değiştirsek fena olmaz hani."Öhöm öhöm"dedi lucy , ardından
"Hazırım ben ""Tamam ozaman "dedim .
Kapıya yöneldik.
Normalde okul yakında diye yürüyerek gidiyorduk .ama bu sefer arabalı kullanmak istedim.küçük ve sevimli bir arabaydı benim ki.
Hadi gelin dercesine elimi salladım .İvan açık cama doğru yaklaştı ve elini arabanın üstüne koydu .
"Teşekkür ederiz ama kendimizde gidebiliriz"dedi.
Susutum gerçekten çok kıl bir çocuktu ivan .
Arkadaşınıda alarak motoruna bindi .
Sanırım tek iyi yanı bir motorcu olmasıydı."Hadi gel lucy,alık alık etrafa bakmayı kes "dedim
Sesimin tonu sinirliydi .
Arabaya bindi ve ,
"Neden bu kadar agresifsin "dedi"Çocuktan zaten gıcık alıyorum birde üstüne sabah sabah iyilik yapacağım tutmuşken azarlıyor. Kendilerinde gidebilirler miş miş . bay ukala ..."
Lucy tam ağzını açıcakken ,
"Seninde o çocuğa nasıl baktığını anlamadım sanma!"dedim
"Öylemii?!!" dedi sinirli bir şekilde .
Cevap vermedim tabiki .çoktan okula gelmiştik.
Bu sırada lucy telefona dalmıştı .sanırım birine mesaj yazıyorudu.
"Lucy geldik "dedim gözlerimi devirerek.
Baktım hala beni takmıyor telefonunu elinden çektim ve ,"Neyin var senin ,napıyorsun telefonda sen?"
"Ver şunu marci!!"
Telefona baktığımda
Benim zachary .bu numarayı kaydet ;)
"Aman tanrım lucy sen ve o yani çıkıyormusunuz?"dedim çok sevinmiştim.
"Hayır ama yani ,kesin benden hoşlanıyor"
"Ve sende ondan tanrım çok sevindim lucy "
Ve arabadan indik.
Üniversite'nin girişinde bizi bekleyen bir sürpriz vardı. Agh tabiki lucyi bekleyen bir zachary ."Sonra görüşürüz marci."dedi lucy.
"Tabi tabi sen bak keyfine derste görüşürüz ."dedim ve gözlerimi devirdim .
Tabiki bunu yaptım başka ne yapabilirdimki.İçerideydim .etrafıma bakarak yürüyordum.
Evet belki az arkadaşım olabilir ama hepsi gerçek dost .yani öyle umuyorum...
Hâlâ yürüyordum ki sol tarafımdan gelen bir sesle irkildim."Nabeerrr marciii?"
"İyidir senden?"
Bu daisy di.Çok kıpır kıpır bir kızdır.
Ama biraz saftırda. Ve bağırarak konuşur .Onunla da çok iyi arkadaşız."Şu yeni gelen çocuğu duydunmu?" dedi daisy.
"Evet "dedim somurtarak.
"Çok havalıymış ,ve yakışıklı ve ve tarzmışda!"
"Yani?"
"Yanisi mery'e yüz vermemiş inana ?biliyormusun?"
"Evet " dedim .
Aghh tanrım bu kız susmiyacak biliyorum...
"Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla veee blaaaa....."
O konuşurken ben onu öldürme planları yapıyordum.
İlk önce onu bıçaklaycaktım.
Sonra okulun terasından atıcaktım ki kaza süsü verilsin.pis pis sırıtıyordum galiba ki;"Hey neden gülüyorsun ?" deyip kendiside gülmeye başladı.
Bu kız gerçekten saf."Evet evet, çocuğun adı İvan ."dedim ve lafı değiştirdim.
"Gerçekten mi?teşekkür ederim marci!"dedi .
Yürüyordum ve arkamdan hala el sallıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIM KONUŞMALIYIZ !
Fiksi RemajaSakin yaşamaya çalışırken neden hep ben? Aghh tanrım konuşmalıyız !(tüm hakları saklıdır)