Barbara '' Neden her zaman yüksek sesle düşünürüm ki? '' diye kendi kendini hırpalıyordu
Dean ve Sam şaşırmıştı.Birbirlerine baktılar ve sonrada sarışın kıza doğru döndüler Dean boğazını temizledikten sonra
''Bizi nereden tanıyorsun?'' diye bir soru yöneltti
Barbara gergin görünüyordu ama cevap vermeye çalıştı
''Bunu dışarıda konuşsak daha iyi olmaz mı''
''Peki sen bilirsin''
Barbara masaya bir onluk bıraktı ve çantasını alıp dışarı çıktı.Hızlı adımlarla kafenin arka tarafına ilerledi ve büyük bir çöp kutusunun yanında bekledi.Deanle Samde hızlı bir şekilde Barbaranın yanına gelmişlerdi.
Dean biraz gergindi.Karşısındaki kızın şeytan,vampir yada benzeri bir yaratık olabileceğini düşünüyordu.Sam daha sakindi.Bu olaya iyi tarafından bakıyor ve kızın normal biri olduğunu düşünüyordu.Dean hemen konuya girdi.
''Bizi nerden tanıyorsun ve ne istiyorsun?''
Barbara Deanin bu tavrını sevmemişti.Sanki ondan kurtulmaya çalışıyor gibi hissetmişti.
''Sizden bişey istemiyorum.Sadece sizi tanıyorum.Bir önemi var mı?''
''Evet bir önemi var.Bizim ne iş yaptığımızı biliyorsun.Yoksa sen cadı falan mısın?''
Barbara şaşırarak ''hayır ben sadece normal bir insanım''
Sam araya girerek ''eğer sana yardım etmiş olsaydık kesinlikle seni tanırdık ama ikimizde seni tanımıyoruz.Lütfen biraz yardımcı ol.''
''Beni hatırlamadınız mı? Barbara b-be-ben Rufusun torunuyum''
Barbaranın gözünden yaş gelmişti.Gözyaşlarını durduramıyordu.Hepsi akıp gidiyordu.Sam Barbaraya yaklaşıp ona sarıldı.Samin kokusunu içine çektiğinde harika bir kokuya sahip olduğunu anlamıştı.Tarçın ve çiçek kokuyordu.
Sam geri çekilerek ''lütfen ağlama.Rufus için hepimiz çok üzüldük.O da Bobby gibi bizim bir babamızdı.
Ve Dean ekledi Harika biriydi.Komik,eğlenceli ve babacan...
Barbara göz yaşlarını sildi ''Çok aptalım beni hatırladığınızı düşünmüştüm ''
Sam gülümseyerek ''Deli misin? Tabiki de hatırlıyoruz Sadece çok değişmişsin"
''Evet biraz öyle " dedi barbara kendini överek
"Seni asla unutamayız kumsaldaki güzel kız " dedi dean araya girerek
"Inanmıyorum onu hala hatırlıyor musun ? " barbara şaşırmışçasına sordu
Dean barbarının omuzuna dokunacak "Unutmak imkansız " diye söylendi
Sam araya girerek " Artık bizi bırakıp gitme " dedi
Barbaranın dudakları hafifçe yukarı kıvrılmıştı " Tabi ki de gitmeyeceğim Benden çekeceğiniz var "
Ardından dean "Peki nerede kalıyorsun?'' diye bir soru yöneltti Kiminle kaldığını merak ediyordu
''Büyükbabamın evinde''
''Yaratık öldürdün mü?''
''Büyükbabamla birlikte sadece 3 tane.O öldükten sonra iki ölünün kemiklerini yaktım ve bir şekil değiştiren öldürdüm.Ah dostum onun kadar iğrenç başka bir yaratık yok''
Dean ve Sam gülerek başını onaylarcasına salladılar.
Sam bir anda ciddileşerek ''Senin gibi bir kızın tek başına kalıp yaratık öldürmesi kesinlikle zor bir iştir değil mi?''
''Kesinlikle''
''Sende bizimle gelsene.Beraber yaratık avlarız.Değil mi Dean? ''
Dean şaşırmışa benziyordu.Bir kaç saniye düşündükten sonra başını onaylarcasına salladı
Barbara şaşırmış bir şekilde Sam ve Dean'e bakıyordu.
Sam Barbaraya bir adım daha yaklaştı ''Barbara bizimle geliyorsun''
'' Nereye? ''
''Nereye olursa.Avlanmaya.Artık bizimle yaşıyacaksın''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural
RomanceBakalım Dean ve Sam Winchester'ın karşısına çıkan kız onların hayatını ne kadar değiştirecek?