İğrenç Yaratıklar

1.5K 105 21
                                    

''Sizinle beraber avlanmak mı?''

Barbara bu durum karşısında ne yapacağını bilmiyordu.Böyle birşeyi beklemiyordu.

''Çok saçma değil mi?Beraber avlanmak''

''Hayır Dean.Beni yanlış anlamışsın.Bence bu harika.Winchesters kardeşlerle beraber avlanmak.Wuhuu Bekleyin beni iğrenç yaratıklar" 

Dean bu durum karşısında şaşırmıştı.Barbaraya ağzı açık bakıyordu.Sam ise iyi görünüyordu.Halinden memnundu.

Dean impalanın yanına gidip kapıyı açtı ''Peki.Hadi bakalım güzelim içeri gir.''

''Bebek gibi arkaya mı geçeceğim?''

''Evet.''

Barbara lafı uzatmadan üfleye püfleye arkaya oturdu.Araba harikaydı.Etrafı incelemeye başladı.Koltuklar deri kaplamaydı.Radyoda Bon jovi çalıyordu.

''Bu 1967 model Chevrolet İmpala.Dünyanın en iyi ve en harika arabası.''

''Vay be.Bu araba bir harika dostum.''

Dean arabası hakkında güzel şeyler söylendiğinde ruhu okşanıyordu.Bu yüzden gülümsedi.

Barbara soluna baktığında arabanın kapısının arasında oyuncak bir asker gördü.Onu ordan çıkarmak için biraz uğraştıktan sonra Dean ve Sam'e doğru yöneltti.

''Bu oyuncak kimin?''

Sam oyuncağı eline alarak ''Bu benim oyuncağım.Bilirsin küçükken askerleri çok severdim.Oynarken oraya sıkışmış olmalı''

''Eskiden kızlar senden hoşlansın diye oyuncaklarını onlara gösterip hava atardın''

''Hadi ama Dean.Barbaranın yanında yapma.''

Barbara Sam'in omuzuna vurarak ''Sam eskiden çok tatlıydın Bunu hatırlıyorum'

''T-t-teşekkürler''

''Hadi ama aşıklar başka yerde birbirinizi övüp durun''

''Dean ! Sam'e sadece tatlı olduğumu söylemem ondan hoşlandığım anlamına mı gelir?''

''Ah peki öyle olsun bayan bilmiş''

''Ben bilmiş değilim''

''Eminim öyledir''

''Bay havalı''

''Havalı mı?Yanından bile geçmem''

''Acaba ikinize aşıklar mı desem?''

Dean ve Barbara aynı anda '' KES SESİNİ SAM'' dediler.Kesinlikle ikiside kızmış görünüyordu.Sam ise Barbara ve Dean'nin arasında geçen konuşmaları dinlerken çok eğlenmişti çünkü çok komik görünüyorlardı.İkiside küçük çocuklar gibi kavga ediyorlardı.Kesinlikle bu eğlenceli olucaktı.Tamam hep çekilmezlerdi ama arada bir eğlenmenize yeticek kadar komiktiler.İkiside hiçbirşey olmamış gibi sustular.Barbara telefonunu çıkarıp birşeyler karıştırdı.Dean ise arabayı çalıştırdı.Herşey güzel ve sakin gidiyordu ama arabanın tekerleklerine birşey takıldı.İmpalanın gitmesini zorluyordu.

SupernaturalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin