(Önceki bölümden küçük bir hatirlatma)
Adamlar küfür edip şişeleri atıp yardım edin diye bağırmaya başladı. Korkudan hiç bir şey yapamıyordum. Bu bağırışlar yaklaşık 10 dakika sürdü. Sessizlik oluştuğunda yavaşça gözlerimi açtım. Sapık adamlar yerde yatıyorlardı. Biraz daha yukarı baktığımda kaslı ve yüzünde maske olan bir adam vardı. (Nedense o korkuyla kasına bakmışım. Bendeki kafaya gel jsjsjsj)Minhee
- Lütfen bana zarar verme...Diyerek ağladım. Sonlara doğruda sesim kısılmıştı.
Maskeli adam
- Sana zarar vermeyeceğim.Dedi ve bana doğru yaklaşıp kulağıma "seni seviyorum" diye fısıldadı...
(Hatırlatma sonu)Sonrasını hatırlamıyorum sanırım bayıldım. Ama son hatırladığım o adamla göz göze geldim sonra bana yaklaştı ve galiba öptü...Hayır bu olamaz bu düşündüğüm olamaz değil mi? Tanımadığım biriyle nasıl yaaa!?!?
İçeriye polisler girdi. Bu arada hastanedeymişim şimdi fark ettim.Polis amca
- Merhaba hanımefendi.Minhee
- MerhabaPolis amca
- Dün yerde basılmışsınız bir beyefendi vardı yanınızda. kötü birşey mi oldu? Lütfen olayı başından anlatır mısınız?Polislere olayı anlattım ama o adam bölümü hariç. Sonra amcam beni büyük bir telaşla hastaneden aldı ve ilk defa adam akıllı bir yemek yaptı. O çocukta kim di acaba beni tanıyor muydu? Belki de benim bir fanım. Aishhhh kafayı yiyeceğim beden herkes üstüme üstüme geliyor?!?! Hiç konuşmadan güzelce yemeğimi yedim. E tabi yicem yani amcam onca seneden sonra ramen dışında bi yemek yapmış yani. Yemeğimi bitirince odama gidip öküz gibi uyudum...
Sabah erkenden uyanıp hazırladım. Saat 6.00 dı. 8.00 da orada olmam gerekiyor. Biraz daha oyalanırsam geç kalacağım. Kendi kendime 'en iyisi kahvaltı yapmamak' dedim ve evden çıktım...
Tam zamanında gelmiştim. Yeni bir iş bulmalıyım. Shi Hyuk' un yüzünü dahi görmek istemiyordum. İş bulasıya kadar dayanmam gerek. Fighting!!!
Cafe ye girer girmez sıcak hava yüzüme çarptı ve Shi Hyuk yüzüme çarpık bir gülüş fırlattı. O ağzını yırtasım geldi. Sinirlendiğimi anlayınca daha çok sırıttı. Işte şimdi yandın Shi Hyuk!!!!
Bölüm sonuuuuu çok mu kısa oldu ? Ama korkmayın bunu telefi edeceğim beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Şaka yaptommmmmmmm. Bölüme devammmmmmmmm.Shi Hyuk bana doğru yaklaşmaya başladı. Tam tahmin ettiğim gibi. Pis sapık. Ben de onu öpecekmiş gibi yaklaşıp tokadı bastım ve özel bölgesine tekme atıp oradan ayrıldım. Arkamdan bağırıyordu.
Shi Hyuk
- Sayende çocuğum olmayacak! Ahhhhhhh acıyooo!Minhee
- Dünya senin gibi bir hayvandan kurtulmuş olur!..Hala yerde kıvranıyordu. Ayyy. Çok eğlendim. Ben böyle düşünürken, Shi Hyuk beni kovalamaya başladı. Al şimdi ne yapıcam?!!??!
Shi Hyuk
- Bundan daha kötüsünü yapıcam görürsün.seninle oynamak çok zevkliydi!!!!En iyisi kaçmak ama nereye kadar kaçıcam?!?!? Şimdi ne yapıcam?!?!?!?
Artık gerçekten bölüm sonu ndjdbdjdhhd diğer bölümde görüşürüz canlar♥♥
Kookiella♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen♥Ben (Ara Verildi)
RomanceO fotograflarımı çekiyordu ve bu fotograflar kariyerimi bitirdi ama onu sevmekten vazgeçemedim...