- Alo
- Sen kimsin? Ben Dong Yong'u aradım?!
Bi dk yaa bu ses bana tanıdık geliyor. Hemen telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım... bakmaz olaydım!!! Yanlışlıkla Shi Hyuk'u aramışım!!!!
- Pardon yanlışıkla aramışım byeeee!
Dedim ve yüzüne kapattım. Hemen, bu sefer doğru bir şekilde bakarak, Dong Yong'u aradım
Dıtttttt dıttttttt
Dıtttttt dıttttttt
Çalsada yine açmadı. Kafeden çıktım ve eve gittim. Amcam bu kez ramen ve kimchi yapmıştı. Yanında da soju vardı. Soju bana dokunsada bugün içmek istiyordum. Amcam yemeğini yedi ve yattı. Benim için parti zamanı. 1 şişe sojuyu kafayı bi oturuşta içtim. Başım mı dönüyo ne? Ben kimimmmm? Nerdeyim hıııı ben ünlü starrrrrrr MİNHEE!!!!
Ve şarkı söyleme zamanııııı!
- Ben Minheeee
Minheee beeen
Bu şarkı mıııı?
Bende bilmiyoooom.
Sen kimsiiiiiiiin?
Ndhdbdhdbdhhdh!!!
Yanımda kimse olmasada biriyle konuştum. Koltuğa oturdum ve hayali kişiyle konuşmaya başladım.
Minhee
- Hey dostum!
- Nasılsın?
- İyi sen?
- İyi.
Oooooooo telefonum çalıyooooorrr!! Kim bu beeee! Opak Dong Yosh mu? Yazılar neden bulanıııkkk? Telefonum mu bozulmuş ne.
Minhee
- Opak Dong Yosh sendee kimsiiiiiiiiiin? Kkkk~ Neden arıyorsun ve sana para verememmmmm!!Dong Yong
- Minhee sen neredesin içtin miii?
Adam bildiğin çığırıyor yaaa! Kulağım mahvoldu beee!
Minhee
- Minhee de kim??? İçmedim evde bilmiyorum. (YN:Bu cümleyi anlayana helal djdnjdjdbbd)
Dong Yong
- Kim evde Minhee!!Minhee
- Minhee adında bi kızı sordunuz ya Opak bey o burda hıck!Dong Yong
- Yanına geliyorum bir yere ayrılma!Telefonu kapattı ama ben kendi kendime konuşmaya devam ettim. Telefonu ağzıma soktum ama yutamadım ve sinirlendim. Sojuyu kafama diktim ve topuklu ayakkabı ile telefonu kırdım. (YN: Içim gitti o telefona...) (YN: Bu arada amca kulağında tıkaclarla uyuyo o yüzden duymuyo agahags) Cama birden taş çarptı. Camdan dışarı bir baktım kii dışarıda taş bir çocuk bana bakıyor!!!
Minhee
- Hey taş çocuk Naber?Dong Yong
- Aşağı gel Minhee.Minhee
- Neden ciddisin hahhahhahahaha!hıck Geliyorum.Hiç hazırlanmadan aşağı indim. Başım dönüyooooo! Uuuuu~ gözüm karardıııııı! Veeee kütttt! Gözlerim kapalıydı ama birisinin beni kucağına aldığını hissettim. Sonra arabaya bindirildim. Arka koltukta uyudum. Kapı sesi! Bir eve kucaklanarak girdim. Birisi bana su içirdi ve ayakkabılarımı onun dışında zaten pijamalarım vardı. Üzerimi örttü bu arada yattığım yatak çok rahat. Yanağıma bir öpücük konduruldu. Benim yanağımdan öpen kişinin kolunu tuttum ve çektim. Bir süre bekledi. Sonra yanıma yattı. En son hatırladığım şey yanımdaki kişiye iyice sokulup sarılmamdı...
Bu son kısa bölümdü artık bölümler uzun olacak.lütfen beğenin ve yorum yapın!emeğe saygı lütfen.
Kookiella♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen♥Ben (Ara Verildi)
RomanceO fotograflarımı çekiyordu ve bu fotograflar kariyerimi bitirdi ama onu sevmekten vazgeçemedim...