Medya da Beakhee var
Bugün işimin bitmesini istemiyordum. Çünkü hala Dong Yong'a bunu söyleyecek cesareti kendimde bulamıyordum. İsteğimin tersine patron bana bugün izin vermişti. başka gün istesem vermez -,- hemen lavaboya gidip saçımı ve makyajımı tazeleyip Baekhee'nin yanına gittim. Birlikte alışveriş yapmaya başladık. Umarım alışverişin sonuna kadar cesaretimi toplayabilirdim. Çünkü alışveriş ten sonra Dong Yong ile kafede buluşup ona söylemem gereken şeyler olduğunu bildiren bir mesaj atmıştım...
(Alışveriş sonrası kafede Dong Yong'u beklediği zaman...)
Dakikalar geçtikçe gerilmeye devam ediyordum. Umarım aramız açılmaz. Nerede kaldı yaaa! Hah geldi!
Minhee
- Selam aşkım!
Olabildiğince neşeli olmaya çalışıyordum.
Dong Yong
- Selam nasılsın?
"Hiç iyi değilim aşkım. Her an stresten ölebilirim" ne kadar bunu demek istesem de,
- Iyiyim sen nasılsın?
Demekle yetindim.
Dong Yong
- Ben de iyiyim bitanem. Eee bana ne söylemek istiyorsun????
Minhee
- Hiçççç ehe ehee~ sadece seni çok özledim.
Dong Yong
- Emin misin? Çok gergin gözüküyorsun.
Bu çocuk nasıl hemen anlayabiliyor yaaa! Neyse en iyisi bir an önce söyleyip kurtulmak
Minhee
- Dong Yong sana bir şey söylemem gerek...
Dong Yong
- Nedir???
Telefonumdan Taeyang ile olan mesajlaşmalarımızı açtım ve telefonu Dong Yong'a verdim.
- Söylemek istediğim burada yazıyor...
Dong Yong mesajları okurken pek bir şey belli etmemeye çalışsada sinirlendiğini anlayabiliyorum. Bir anda telefonu masanın üzerine bıraktı ve kafeden ışık hızında ayrıldı. Bende peşinden gitmiştim ama yetişememiştim. Çoktan gitmişti...Bir dakika o zaman Taeyang ile tanışıyordu değil mi?
Yaklaşık 2 saattir Dong Yong'a ulaşmaya çalışıyorum ama telefonu kapalı!!!! Nereye gittiğine dair en ufak bir fikrim yoktu... Bir umut Dong Yong'u tekrar aradım ve sonunda çalıyor! Çalıyor, çalıyor, çalıyor... açsana beee! Sonunda açtı!
Minhee
- Yaaaaa!! Niye iki saattir telefonun kapalı?Ne kadar korktum haberin var mı?Vote pls♥
Kookiella♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen♥Ben (Ara Verildi)
RomanceO fotograflarımı çekiyordu ve bu fotograflar kariyerimi bitirdi ama onu sevmekten vazgeçemedim...