9. Bölüm★

14 4 2
                                    

Şimdi söylemezssem sonra başkasından öğrenebilir ve bu daha kötü olabilir. En iyisi ona Taeyang'dan bahsetmek. Sonunda bu kararı verdikten sonra uyuyabilmiştim...
Sabah uyandığımda Dong Yong'a nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Saçımı topuz yaptım, ilk bahar mevsimine girdiğimiz için sıfır kollu lacivert, dizlerimin hemen altında biten bir elbise, ayakkabı olarak ise beyaz bir topuklu ayakkabı giydim. Dong Yong'a bir kafede söylemeyi planlıyordum. Birden telefonum çalmaya başladı arayan oppam ♥ (Dong Yong) sevimli olduğunu düşündüğüm bir sesle cevap verdim.
Minhee
- Efendim?
Dong Yong
- Sevgilim?
Ya ben senin sevgilim diyişini yerim yaaaa! Bu arada hergün ruh halime göre Dong Yong'un ismini telefon rehberimde değiştiriyorum.
Dong Yong
- Heyyuuuuuuuu????
Minhee
- Ohh? Ohh... Bir an daldım efendim?
Dong Yong
- Kapının önündeyim hadi gel. Şimdi kapatıyorummm!
Minhee
- Alo? Alooo! Yaaa yüzüme kapattı
Hemen en sevdiğim parfümümden sıkıp çıktım. Dışarıya çıkar çıkmaz havanın serin olduğunu fark ettim ve şu an üşüyorummmm! Bir daha güneşe aldanmayacağım. Neyse eee Dong Yong nerede? Ben gözlerimle etrafı tararken biri gözlerimi kapattı. İlk başta Dong Yong'dur diye düşünmüştüm ama Dong Yong'un elleri bu kadar küçük değil kiii. Bir an da arkama döndüm ve karşımda Baekhee'yi gördüm. Bir an şaşırdığım için kızın yüzüne mal mal baktım. Sonra birden kızın bildiğin üzerine atladım ve sülük gibi yapıştım.
Minhee
- Baekhee!!!!! Seni çok özledimmmm!
Baekhee
- Ben de seni Minhee!
Baekhee benim 2. Menajerimdi ama çok iyi arkadaştık. Biz sohbet etmeye başladığımızda arkamda bir kıpırdanma hissettim. Arkama bir baktım ki Dong Yong bize bakıyor. Ben onu tamamen unuttum!
Minhee
- Ahh... Dong Yong üzgünüm beklettim.
Dong Yong
- Sorun değil aşkım. Bu kız kim? Beni tanıştırmayacak mısın?
Minhee
- Ayy... unuttum. Dong Yong bu kız benim en iyi arkadaşım Baekhee uzun zamandır görüşemiyorduk.
Baekhee'ye döndüm ve konuşmaya devam ettim,
- Baekhee bu benim sevgilim Dong Yong.

Dong Yong
- E ozaman hadi gidelim geç kalıyoruz.

Minhee
- Tamam. Baekhee hadi sen de gel.

Baekhee
- Tamam ama iş çıkışı alış-verişe çıkıcaz. Anlaştık mı????

Minhee
- Ben de gitmeyi planlıyordum zaten o yüzden anlaştık!
Yol boyu Baekhee ile sohbet ettik. Yalnız Dong Yong çok sıkılmışa benziyor ve ben ona Taeyang'ı Dong Yong'a nasıl söyleyeceğim??? Bu konu aklıma gelince yine suratım asıldı. Ben cidden nasıl söyleyeceğim?

Sen♥Ben (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin