Co jeśli Cho poślubiłaby Dudley'a (wiadomo na pewno, że wyszła za mugola)?
Wszyscy wiemy, że według headcanonu JKR Dudley ma magiczne dziecko, prawda? Wyobraźcie sobie tego dzieciaka zaczynającego przypadkowo używać magii i Dudleya przypominającego sobie te wszystkie dziwne rzeczy, które działy się wokół Harry'ego. Wyobraźcie sobie to dziecko wracające do domu z Hogwartu i mówiące "DLACZEGO MI NIE POWIEDZIAŁEŚ, ŻE WUJEK HARRY JEST SŁAWNY?". Wyobraźcie sobie Dudleya czytającego o Harrym i dowiadującego się o tych wszystkich rzeczach, które zrobił, i mającego problem ze zrozumieniem, w jaki sposób jego chudy kuzyn w wielkich okularach mógł uratować świat czarodziejów. Wyobraźcie sobie Dudleya, bladego z przerażenia, na jego pierwszym dużym spotkaniu rodzinnym z Harrym, Hermioną i wszystkimi Weasleyami. Wyobraźcie sobie panią Weasley, która odnosi się do niego chłodno, do momentu, kiedy Dudley zjada po pięć dokładek wszystkiego, co ugotowała, i mówi jej, że jest najlepszą kucharką, jaką spotkał. Wyobraźcie sobie Dudleya spotykającego Fleur. Wyobraźcie sobie wszystkich zawstydzających Harry'ego przez opowiadanie Dudleyowi historii o nim. Wyobraźcie sobie Dudleya i Harry'ego idących do pubu na piwo. Wyobraźcie sobie Harry'ego, który ciągle nazywa go Wielkim De. Wyobraźcie sobie Dudleya, który już nigdy więcej nie próbuje przejść na dietę i jest gruby i szczęśliwy przez resztę życia.
CZYTASZ
Harry Potter Headcanons
DiversosHeadcanony z serii Harry Potter~ Są to najróżniejsze teorie znalezione na necie. Jeśli znajdziecie ciekawą teorię, którą chcecie się podzielić - napisz do mnie *^*