Hoofdstuk 4

12 2 0
                                    

Ik zie hem. Het perfecte paard. Ik ren er naartoe en het is mega druk bij het paard. Ik bots tegen iemand op. 'Sorry.. Ik.. Eh het spijt me..' Ik kijk omhoog en kijk ik die grote groene ogen. Ligt het aan mij of twinkelen ze een beetje? 'Oh.. Eh geeft niet..' Hij glimlacht een beetje. 'Ik ben Claire.' 'Ik ben Mark.' We kletsen nog gezellig en we wisselen nummers uit. Mijn moeder is met de eigenaar aan het praten en Mark is hier voor een nieuwe springpony. En hij staat een paar stallen naast onze manege dus mega dichtbij. Ik zie mijn moeder aan lopen en ga naar haar toe. Is het gek dat ik Mark nu al mis? Ik heb dit gevoel nog nooit gehad maar misschien dat het over een half uurtje voorbij is. Het paard waar ik bij sta heet Cerissa en is een dressuur merrie.'Ze kan worden gefokt en...' Mijn moeder praat maar door en door. Ik dwaal af en denk aan het moment dat ik Mark in zijn ogen kijk. Als mijn moeder me voor mijn ogen zwaait zie ik alles weer helder. 'Luister je nog wel een beetje?' Vraagt ze ongeduldig. 'Ja. Ja..' Zeg ik dromerig. Ik voel mijn kontzak trillen. Ik krijg een appje. Ik pak mijn telefoon en zie dat het van Mark is: "Hey! Nieuwe pony staat erin en weet je hoe ze heet? Kiara. Ze deed me meteen aan jou denken, mooi en schattig<3" lees ik.
Ik wordt helemaal warm vanbinnen. Als mijn moeder en ik nog een keertje een rondje om Cerissa lopen hoor ik nog een pling. Maar dit is niet mijn telefoon. Mijn moeder pakt haar mobiel en haar gezicht trekt helemaal wit weg.. 'W-wat is er?' Vraag ik zacht. 'Niks.' Zegt ze strak. 'En heb je een leuke pony gezien?' Vraagt mama

A little dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu