Hoofdstuk 5

11 2 1
                                    

'Cerissa.' Zeg ik met een grote lach. 'Nou zullen we er dan maar naar toe gaan?' Vraagt ze. Voordat ik antwoord geef ben ik al weer bij Cerissa. Na een kwartier begin ik me toch te vervelen. Mama is nog in gesprek dus ik kan ook niet alvast naar de auto. Ik pak mijn telefoon en maak een foto van Cerissa. Ik krijg een appje binnen. Het is de appgroep van de manege. Ze hebben het de hele tijd over de wedstrijd. Als mama klaar is zegt ze: "En wat vind je van je nieuwe paard?"
'Heb je hem kunnen kopen?!' 'Wauw! Echt super bedankt!' En ik begin haar te knuffelen.
Na ruim een uur staat ze helemaal klaar in de trailer. Ik maak snel een foto voor Mark. Als ik instap zit ik de hele tijd op mijn telefoon. 'Gordel om Kiara.' Zegt mijn moeder streng. Zonder mijn ogen van het scherm af te houden doe ik mijn gordel om. Ik krijg een appje terug van mark: "Wat een plaatje! Ehh.. Ik had misschien een leuk idee, misschien dat we samen een rit konden maken met onze paarden :)"
Ik antwoord terug: "Jaa lijkt me leuk! <3"
Ik doe mijn telefoon uit. Na een kwartier ben ik in slaap gevallen. Als ik weer wakker wordt zijn we op een weg die ik niet ken. We draaien ook een heel ander erf op. Een boerderij of zo. 'Waar zijn we mama?' Vraag ik. 'Oh. Sir had ik je nog niet verteld maar.. Ehh.  We g-gaan verhuizen..' Zegt ze plots. 'En dan wordt dit ons huis?' Vraag ik onzeker.

A little dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu