Hoofdstuk 6

10 1 0
                                    

'Ehh.. Misschien wel ja..' Zegt mama. 'Maar papa dan? Jij zei dat hij met een vriend op vakantie was! Allemaal gelogen dus..' Zeg ik.
'Maar..' 'Nee! Niks maar! Ik wil naar huis en daar blijven wonen..' 'Bij Mark..'
Ik kin me eigenlijk geen leven voorstellen zonder dat ik bij mijn beste vriendin woon, of op de manege waar ik ben opgegroeid.
Mijn moeder zucht en schudt de hand van de verkoper. Ze zegt nog iets maar dat kan ik niet verstaan. PLING! Een appje van Mark!
"Je weet die ene rit die we zouden maken toch? Nou die gaat niet door.. Ik ben van mijn pony afgevallen dus heb ik mijn arm zwaar gekneusd.. Het spijt me echt! Ik had dit eigenlijk nooit willen zeggen over de telefoon maar.. Ik vind je echt heel erg leuk..<3 en ik denk heel veel aan je en daarom vind ik het zo moeilijk te zeggen dat de de rit niet door gaat, maar misschien dat we het een ander keertje kunnen doen! Want we wonen zo dicht naast elkaar :) ik spreek je nog Xx"
Ik werd helemaal warm vanbinnen. Maar toch voelde ik een brok in mijn keel.. Ik voelde me gelukkig maar ook verdrietig. Ik trok het portier open en zei: 'Moeten we echt verhuizen?' 'We kijken nog maar ik denk het wel.'
Ik zucht. Als we op stal zijn loop ik naar de trailer. Ik doe het deurtje open zodat ik Cerissa kan bekijken. Ik stap de trailer in en knuffel haar. Mijn moeder doet de laadklep open en ik maak Cerissa los zodat ze de trailer uit kan. Ik heb nog geen woord tegen mama gezegd. 'Ze staat in de stal naast Dreamer, Kiek' roept mama me na. Ik loop richting de stallen en zie Dreamer haar hoofdje maar buiten steken. Ik stop en laat ze aan elkaar wennen. Pling! Ik krijg een appje van Laura: 'En wat ging je thuis nog verder doen?? :)' 
Ze is altijd super nieuwsgierig.
K: 'ben je nog op stal?'
Ze antwoord bijna direct terug.
L: 'Jaah, ben je er ook weer dan?'
K: 'uhu, kom naar Dreamer.. Heb een verrassing..'
Ze gaat offline en hoor iemand rennen. Ze komt de hoek om gerend en stopt direct. 'Wie is dat?' Vraagt ze met grote ogen.

A little dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu