Da jeg oppnet døra , der sto det en prikklik jason. Jason kom til døra <hva faen er det du gjør her> gash de kjener hverandre jeg blir så gal snart pluss jeg har vondt i hodet!. <jason hvem er det> <Maria gå sett deg så komer jeg > sa han og kysset meg på pannen.
Jasons pov"
Da jeg så justin stå foran meg , ble jeg pisst. Ja han er dessverre min tvilling bror. <Maria gå set deg så komer jeg snart> . <hva faen bro> <slapp av kan jeg ikke se brodern eller> det er så rart at han viste at jeg var her. Ikke rart han er selveste justin bieber. Biologiske foreldrene mine adopterte meg. Det er derfor jeg hater han. <du dama tror det er noe kom så går vi inn> justin følgde etter. Det er litt rart og kalle ho dama man lol.
Marias pov"
De tok så langt tid. Jeg er så forvirret vent litt, vis det er jason da må han være justin bieber. Omg . Plutselig kom jason baby og justin. Slapp av a jeg vet litt tidelig men han er faren til barnet mitt. Lol det er også tidelig å si etter en dag. 😂De sat begge sate seg på sofaen. <Maria det er noe jeg må fortelle deg> sa jason. Meg hva kan det være?.Jeg kan se forsjellen for de har andeledes hår sveis. Jason kom ved meg og sate seg ved meg. <Maria justin er tvilling broren min> Say what??? . Hva jeg kan ikke tro det.hahah nei da no big deal de ligner jo uansett . Selv om jeg viste ikke jason lenge så kan jeg litt om han.
<min biologiske foreldre adopterte meg bort> <det er derfor> . Oj kan fortsatt ikke trodet. Merk ironien people <justin det er noe vi vil fortele deg >sa jason. <hva er det noe viktig >sa justin netvøst. <lenge siden sist men du er broren min og må vite ting som skjer> lol det høres ut som jeg er halvveis på vei. Babyen er jo en dag gammel. <Maria er gravid> < WHAT THE FUCK?> sa justin. Hva faen mente han med det . < hva faen sa du justin jeg hørte det ikke > jason så helt sur og pisst. <sorry jeg mente det ikke>
Justins pov
Jeg mente seff det jeg sa , jeg trode jeg .......................
VOCÊ ESTÁ LENDO
Will my life end Jason? •JM
FanficMaria er en 19 år gammel jente som bor i California . Hennes foreldre er døde . En dag så blir hun invitert til fest. Hun vet ikke hva som foregår den natten. Dagen etter så våkner hun med selveste kriminelle Jason Maccann i senga?