Del17

649 17 2
                                    

Trykk på vote❤️😘.

Kos dere med den nye delen.

Btw 1k leser boka Jeg ikke tro det!! Dete betyr mye❤️😘

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg våknet og lå i sofaen. Å nå husker jeg i går tv , jason som kom aldri med maten. Jeg sto opp og gikk til badet. I speilet var det en lapp: jeg er ute komer straks kyss -jason.

Lurer på hvor han er men først må jeg dusje. Jeg tok av klærne som jeg hadde hatt på en hel uke æsj . Jeg slo på vannet det rant varmt vann. Den følsen er så digg du vet varmt vann. Jeg tok såpe og smurte den over hele kroppen. Jeg var ferdig så jeg gikk ut dusjen. Jeg lå merke på magen. Magen har blitt Større enn sist jeg hadde set den i speilet . Jeg tok er håndkle runt kroppen min . Det banket på døren der kom jason. <jason > < hei eller god morgen søta jeg har noen på besøk> < å her> < ja> < bli ferdig så kom ned i stua> < greit>. < hey! > < hva ?bli ferdig> < du glemmte dete> jeg kysset han. Den følsen ja den er deilig. Jason sine lepper er perfekte. Jason gikk ut og sikert ned. Jeg lurer på hvem besøken er. Jeg gikk til romet og fant fram joggebukse ,Singlet og undertøy. Jeg sate håret mitt i en dott.

Jeg gikk ned trappa forsiktig . Jeg hørte tv den var noe tegne film. Jeg gikk til stua det var det jason og en gutt og en jente de var små ca.3-4 år. <Maria dete er jaxon og jazmyn>. < å hei > < hei> svarte begge ,jeg ga dem en klem. De virket så hyggelige siden de smilte mye haha. <Maria de er små søsknene mine> < du vet pappa gifta seg med en anen>. Det var litt søt med begge barna med meg og jason. Jeg sate meg i sofaen ved jaxon og jason hadde alerede sittet ved siden jazmyn. < så hva vil dere gjøre i dag> < vi-kan lage spageti> <ja> både jaxon og jazmyn vile ha spageti. <Maria det er vel greit vis de sover over> <jason selfølgelig er det greit>.

Jeg bærte jaxon mens jason bærte jazmyn. Vi gikk til kjøkkenet . Begge satte seg rundt bordet. Jeg slo på tv som vi har i kjøkkenet. Så jeg og jason får gjort maten. <så hva skal jeg ta spagetien eller kjøttdeigen> jason sa med en sexy hest stemme. <du tar spagetien og jeg tar kjøttdeigen> <greit> sa han ga meg en kyss før jeg gikk bort til jaxon og jazmyn. <så dere bare si i fra vis det er noe greit> begge nikket. De er så søte. <du er så heldig som har de som små søsken > < ja de er jo søte men ikke søteste enn deg>. Jeg gikk bort til skapet og tok ut spageti. Jeg putta den i en kjelke med varmt vann. Plutselig skjenner jeg små kyss på nakken . Det var jason . < jasonbabe ikke nå begge søsknene dine ser på> . < jason er det din kjæreste?> < ja det er det er hun ikke søt >.

Vi var ferdige med å spise maten. < jason jeg er trøtt > sa jaxon < jeg å> sa jazmyn. <kom >jason bærte dem i hvær hånd. < gjestromet jason husk ved badet> < got it> . Han var så søt , han behandlet dem som de var han egene barn. Jeg lurer på når vi får dene lille prinsesse hva jason komer til å gjøre.

Både jaxon og jason sover Gud barn sover tidelig begge sov etter middagen dems jo. < så hva skal vi gjøre ?> mobilen min lagde lyder . Jeg kjekket den jeg hadde fåt en melding fra legen vi sist gang vi var i sykehuset. < jason de det er barnet!! > det var et ultrabildet av jenta vår. < åå det står noe mer Maria les>. Jeg leste det sto at jeg må passe på at jeg ikke drikker alkohol og jeg kan ha samleie fordig det var bra? Lol . <hva sto det ?> visket jason . Det er litt flaut og si at vi kan ha sex liksom. <kom > jeg dro jason etter meg opp mens vi var på vei til romet vårt. Og ja romet vårt jason flytter inn til meg ææææ. Vi kom på romet jeg sate meg på fanget til jason. < legen sa at vi kan ha samleie> jeg visket og jason så iverig ut . Han prøvde og ta av meg singleten . < nei ikke før du viser overaskelsen min husker du?> < å ja kom>. Jason tok hendene sine rundt øya mine så jeg ikke skule se . <123 > jeg åpnet øyene jeg kan ikke tro det.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1k jeg kan fortsatt ikke tro det .

-hva tror du overraskelsen er?

Will my life end Jason? •JMTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang