Del8

777 18 0
                                    

Jeg beklager mye for at jeg ikke har skrevet noe på lenge.

___________________________

Marias pov "

Jeg sate meg ned ved jason i sengen. < det er det at > han sluttet og snakke og tok litt luft. < jeg vet det er vanskelig , men jeg må dra> . Det jason nettopp sa fikk jeg sjokk!. Han kan ikke bare la meg være alene med dete barnet . Det banket på døra. <jeg beklager får å forstyrre men, jeg må tilbake til jobb> < hyggelig og se deg Maria og jason håper jeg ser dere senere> < takk justin ilike måte> . < hade bro ses> justin stakk . Jason stirret på taket, < jason! Du kan ikke bare stikke bort !>. <maria hør da > jeg stoppet jason . <ut nå av huset mitt jason nå!!!><Maria la meg ..> <nei ut nå!> .

En uke etter"

Her sitter jeg og har ikke vært på skolen siden jeg fikk vite at jeg var gravid. Jason kasta jeg ut han vil jeg ikke ha. Tenk at han kunne gjøre noe sånt . Yeyy my fucked life. Kan ikke tro det , men jeg er sikker at jeg skal beholde barnet . Selv om jason ikke er her. Jeg kan liksom ikke drepe dette barnet. Jeg er fuckings gtavid ,alene og jeg er helt knust. Jeg må innrømme at jeg liker faktisk jason veldig mye det kjede mye å .

Flash back fra dagen jason hvar med Maria.

< jason nei ikke> < hva nei jeg elsker jo deg> . Jason sat oppå meg på magen . < jason du ødleger barnet få deg vekk> < kom igjen da> han drev å sugde på halsen min . < jason!!> < hva?> < justin sover nede og gravide kvinner skal ikke ga samleie> < greit> . Jason gikk av . Han er då jævla digg , men dumt vi ikke kan du vet. < kom ligg her med meg> sa jeg til jason. Jason tok av seg shjorta og buksa , damn . Og han kom tett på meg og holdte rundt magen. Han ga meg et kyss på kinnet å. < god natt > < natta jason>

Tilbake til Maria"

Gash det har skjed mye mellom meg og jason. Men det og skuffe meg og dra er noe dritt. Nå hater jeg jason. Jeg skrudde på tv mens jeg bærte på et tallerken med mat . Du vet gravide kvinner. Jeg sate på tv det hadde begynnt gossip girl min favoritt . Btw fikk jeg et brev om at de skal kjekke barnet i morgen om det går som det skal. Det banket på døra . Jeg sto opp forsiktig fra sofaen og oppnet døra.

Jeg kan ikke tro det ..

Will my life end Jason? •JMWhere stories live. Discover now