Del25

530 22 0
                                    

Enjoy delen😊 og vote❤️💕😊

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nei jeg overdriver jeg banket på døra til badet.<jason er du ferdig > < snart>. Jeg kjente magen min romlte ,jeg var sulten. Jeg satte meg på sidan og skrudde på tv. Artikkel: jason mccann ut av landet? Hvem var hun jenta med jason? Som vi vet vær hjemme og ikke gå ut vis du ikke vil dø takk for oss. Jeg fikk sjokk osen i helvete fikk de at vi er ute fra California . Og jason har et privat fly?., jason kom ut av badet . Omg han har farget håret mørke brunt og han har på blåe linser . < hei kjekken> <hei jenta mi> han kysset meg . Jeg dro han til sofaen og vi begynnte og kline. <j-a-s-o-n ><h-v-a> sa han mens vi klinte. Jeg sto opp og satte meg på fanget hans. < det var en artikkel om deg i tv>. <meg?> <ja jason meg å de hadde et bilde av meg å deg>. < ja jeg så det i resepsjonen i en avis > < ser du ikke jeg farget håret og tok på linser>. < ja men vi må være forsiktige > < ja jeg vet og du det er jeg som skal passe på deg> . < sant> <kom her> han kysset meg . < så jegskal ta deg på shopping så skal vi gå?> <ja!> vi var på vei ut da vi møtte ryan og Lise. < så hvor skal dere> spurte jason . <date> svarte ryan. < kos dere> svarte jeg. < takk i like måde> svarte Lisa. Hun var så snill og hyggelig. Jeg og jason satte kursen mot lobbyen.

På byen i Paris "

Jeg og jason kom nettopp ut av drosjen. Og gjett hva jeg så Victoria secret butikket foran meg!!. <jason jeg dør ta meg til victoriassecret> < slapp av babe vi har halve dagen på oss>. < jeg elsker deg jason> < pga jeg tar deg til victoriassecret ?> han så på meg som er spørsmålstegn . < nei jasonbabe> jeg ble litt redd jeg vet at jason er humørsvinger så . <hahaha se på deg selv> . <kom jeg vil til victoriassecret >. Vi gikk inn omg jeg digger den butikken . Jeg elsker bhen e dems de er så digge. Jeg dro jason med meg til under tøys avdelingen. <Eh Maria er du sikker> det så ut som han ble flau åå jasonbabe flau. < Kom igjen a du får sikkert se meg i en når vi komer til hotellet > <mener du det> lol . < nei men kom her > jeg dro med meg en bh som var awsom . Jeg dro jason med meg inn i prøverommet avdelingen.Jeg trenger hjelp med å prøve bh en. < Maria folk stirer> ikke rart han er so så sexy. Med de blå øya. .

Jason satte seg på en sånn puff. Og jeg satt på han . < så du sa at folk stirra > jeg hvisket til jason med en sexy stemme. < ikke plizz > < greit> haha jeg skulle ikke ha den greia her inne lol. Jeg tok av meg hete genseren og jason hjalp meg og ta av bh ån . < jason ikke se lukk øynene dine> < ja som jeg ikke har sett deg uten bh før > < jason !> < greit>. Heregud for en kåt unge. Jeg tok på bh < jason hjelp meg å lukke den bak> < da må jeg se> < greit>. Han åpnet øyene og lukka bh greia. <damn så hot, du må kjøpe den>. Lol ja den var jo finn den passer perfekt den var hvit med rosa prikker og en liten sløyfe i midten. < jason jeg glemte pengene på hotellet> < jeg skal betale tror du når du er med jason at du skal betale>. Å han var så søt. < takk jason> jeg kysset han et lidenskapelig kyss og er langt . < jason vi må kjekke ut andre butikker å> < greit jeg venter uten for>.

Jeg tok på meg hetegenseren og min bh . Jeg gikk ut og ser var jason og noen folk som stirra på jason. < jason hvorfor stirrer de?> <jeg tror de trode du vet jeg og deg i prøve romet> Heregud rare folk assa . Men jeg ble litt flau . Tenk at de tror det. < jason skal vi betale for den og fortsette med shopping> < jepp> .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så hva synes dere?

Sess neste del

-❤️💕

Will my life end Jason? •JMWhere stories live. Discover now