Vær så snill lesere det vile betyd mye om dere trykket vote knappen❤️😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maraias pov"
Peter tok meg inn i det gigantiske huset . Der satte det mange gutter rundt 5-6. < Maria dete er Alex ,ben,jo,tom,nick og nikolai. Han pekte på alle mens han sa navnene dems. < gutter dete er Maria> . Nick og nickolai var tvillinger begge virker snille. Mens resten ingrorerte og begynnte og snakke. < kom Maria så skal jeg vise deg rundt> jeg gikk etter. Magen min romlte . < sulten> ,< nei har bare vondt i magen>. Jeg var gravid og trengte mat . Først jeg sier ikke til dem at jeg er gravid , de komer til å skade barnet uansett. To de kan pute hva som helst i maten så nei takk. < dete er romet mitt> det var svært og fint. <dete er Alex , ben og jo sitt rom> sa han og pekte på romet ved hans egent. < der har vi en do > det var bortsett fra trappa . < og her har vi tom nick og nickolai sitt rom>. < kult så hva skal vi gjøre?> . De gutta virket bare så bedre enn jason. På oppførsel.
< kult > klarte jeg og si og himlet øynene. < du bitch> sa Peter og dyttes meg til jeg traff veggen. <j-a> < aldri himl med øynene på meg hørte du det>. Jeg nikket. < så du savner ikke jason?> < hvorfo skal jeg det han solgte meg> . < du har rett vel du skal dele rom med meg så få deg inn>. Jeg gikk inn Peter gikk ned til gutta. Det var en dør der. Jeg åpnet den det var det en bad . Jeg gikk inn og låste meg inn .
Jeg dusjet jeg måtte og hadde ikke noe å gjøre. Jeg tokk på meg klæra og gikk ut av badet. Der sto nick . < hva gjør du her?> < jeg lurte om du vile finne på noe , se film? > han var nærvøs og søt. < ja gjærne>. Jeg gikk etter nick og vi gikk inn til romet hans/gutta. Det var passe stort og ryddig for noen gutter. < bare så du vet jeg og nickolai er ryddige > < ja det ser jeg>. Der på senge lå det popcorn ,brus og kjeks. Gud jeg var sulten.<å så søt> jeg ga nick en klem> < så hvilken film>. < jeg tenkte på gossip girl det er en serie da> <jeg digger den> sa jeg ivrig. Jeg og nick satt ned på senga. Gossip girl starte og vi begynnte og spise og småprate.
Nick hadde fortalt meg om sitt store kjærlighet . Det var så trist at den bitches var utro . Jeg fikk nesten tårer i øya. < går det bra?> <ja da det er bare litt trist>. Han så meg dypt inn i øynene mine , og jeg i hans. Han hadde krystallblå veldig vakkre !. Han kom nærmere meg og kysset meg følsomt. Jeg stoppet ikke det var bare degelig følelse. < wow> sa han og smilte. Jeg begynte og bli trøtt og lena meg på skulderen til nick. Ikke etter lenge var jeg i drømmeland.
Hei jeg må spøre dere noe .jeg tenkte og slutte historien i ca. Del/kapittel 25-30. Ja eller nei kommenter gjærne. Btw sorry den var kort. Btw 802 som leser ❤️💕
YOU ARE READING
Will my life end Jason? •JM
FanfictionMaria er en 19 år gammel jente som bor i California . Hennes foreldre er døde . En dag så blir hun invitert til fest. Hun vet ikke hva som foregår den natten. Dagen etter så våkner hun med selveste kriminelle Jason Maccann i senga?