Håper dere liker delen. Og dere det komer ikke en del før lørdag.Jeg har mattepøve så det blir bare å øve å øve.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jason tok opp nøklene fra lomma og åpnet døra. Vi begge gikk inn og luket døra etter oss. < åh jeg er så sliten hva er kl? > sa jeg mens jeg skiftet til pysh(tror det skrives sån) og en hvit Singlet. <klokka er 23.00> < oj klokka er mye > < ja jeg vet> < men nå må vi sove for jeg har en stor overaskelse til deg i morgen> < å jason du trengte ikke> < jo jeg trengte men det er bare på grunn av at jeg elsker så mye >. Når jason snakker alltid snakker han seriøst og så søt men dene gangen mener jeg det man kunne se at han mente det.< jeg skal bare pusse tenne så komer jeg> < vent jeg blir med> svarte jason hest. Jeg elsker når jason snakker, han snakker med en hes stemme og så hes at den er sexy. < greit kom da > . Jason bærte meg sånn at bena mine ble mellom hoftene hans. < du trenger assa ikke ,det er bare noen små skritt> < ja jeg vet>. Jeg pusset tennene mens jason gjore det samme. Jeg spyttet ut skyllevannet og jason spurte om et kyss. Kan ikke si nei vetdu . Så jeg kysset han da jeg følte at noe kom i munnen.jeg måtte spytte det var skyllevannet jason brukte. < jason!> han løp til romet.<jeg elsker deg å> sa jason fra romet .jeg ble ferdig og gikk til jason som var i senga.< det komer til åbli en stor dag i morgen> <jeg gleder meg alerede jason> jeg kysset han et lite kort kyss. Jason dro meg inntil han og holdt runt midtlinjen min.
Jeg våknet jason var ikke ved meg. Det fikk meg til å bli litt stressa. Men jeg hørte dusjen var på så det var sikkert jason. Jeg er så lat i dag ,kroppen min verker .fra sjoppinga i går.Plutselig kom jason ut pen kled å. Jeans ,lilla tshjorte ,svart skinnjakke noen blå supartas. <godmorgen Mariaboo , gå ta deg en dusj og ta på noe fint> < greit> . Jeg tok en kort kjole den var hvit med en sløyfe på. Jeg tokk noen. Nye undertøy. Jason kom inn i romet. < kom her> han dro meg i en lang kyss som ble til rå klining jeg lover den varte noen minutter . <wow jason> <wow til deg å> .begge ble overrasket over værandre. Jeg tok kjolen som hadde falt ned og gikk inn i dusjen. Jeg strippet av meg klærne og slo på dusjen. Det er litt rart å dusje i en hotel men dete var en luksushotell. Jeg tok sjampo og smurte det på håret et par ganger. Og tok såpe smurte det over hele kroppen jeg skyllte kroppen min godt av såpen. Jeg så meg rundt og klærne var ikke i badet. Døren sto oppe . Nå er jason i trøbbel . Jeg tokk et hånkle og suret den rundt kroppen. Jeg var sur han har set meg dusje og synge.ja jeg synger når jeg dusjet ok. Jeg gikk ut der sto jason og holdt kjolen og undertøyet. <jason !> < hva?>sa han hest og uskyldig. < gi meg klærne nå!> < å Maria du har en perfekt stemme > å jason mente det. Han sliket leppene som betyde at han vile kysse meg. Game on ikke ta det alvorlig men et lite spill går Ann. Jeg holdt hånkle og gikk bort til jason. Jason bøyde seg får a kysse meg. Da jeg sparket akkuratt på privaten hans opps. <der fikk du det jason fra du kasta på meg kaldt vann og det med klærene> jeg dro de fra hånda hans. <that is my badgirl> han kysset meg et lite kyss. Jeg gikk inn å skiftet og ble ferdig med å rette håret å. <er du klar>spurte jason. <det er jeg>. Vi flettet fingrene våres sammen.
Jeg gruer meg hvor vi skall . Jason komer altid med overraskelser .men dene gangen var den litt stor? . Jason oppna døra for meg og fåran meg hvar det ........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-hva tror du overaskelsen er?
Følg med neste gang😊
Sorry med en sen del 😢
Vote og kommenter 💕😘💕
-
YOU ARE READING
Will my life end Jason? •JM
FanfictionMaria er en 19 år gammel jente som bor i California . Hennes foreldre er døde . En dag så blir hun invitert til fest. Hun vet ikke hva som foregår den natten. Dagen etter så våkner hun med selveste kriminelle Jason Maccann i senga?