Del33

468 19 5
                                    

2,76k😱😱😱😱❤️💕💕💕😘

Ennjoy delen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Justin hadde gått og tatt med jaxon. Jazmyn grått stakkar fordig hun ikke bor lenger med broren sin.jazmyn satt med jason i stua. De så på svampebob . De var så søte. Å holy shit jeg glemte å shoppe til prinsessa som er dattera vår dahhh. Og søte jazy hun må ha noen ting å.<jasonbabe?> <<Mhm > sa han rolig fra stua. < babe vi må shoppe jente klær til jazy og dattera vår> <kan vi ikke gjøre det senere> < men jazy har ingen ting og det komer til å bli travelt de to månedene som komer>. <greit gå og skift så er jeg og jazy ute> < greit> han kysset meg og bærte jazy ut. Jeg var på vei opp da jeg kjente små spark i magen. Å lile prinsese vil ut. Ååå . Jeg gikk forsiktig opp trappene . Vet du hva jeg gidder ikke å skifte jeg gikk tilbake ned. Jeg tok opp nøkkelene og låste døra . Jason satt i Bilen med jazy i baksetet . Jeg oppna døra og gikk inn. < så hvor vil du dra> < shoppingsentret dumen > han kjørte ut av huset .haha han er dum. Jeg kjente små spark i magen. <jason Skjen> sa jeg mens jeg tok hånda til jason oppå magen. < å prinsese vil ut alerede> sa han med baby stemme.<jason!> <hva?> <det er ikke noe morsomt!> <hormoner alerede > han lede så høy at jazy lede uten grunn. <jeg tulla> sa han og kysset meg. Ja jeg har rare hormoner og det har alle gravidekvinner. Vi var framme i shoppingsentret ,endelig halleluja !. Jason tokk på heta og bærte jazy. Jeg bøyde meg forsiktig ned . <jazy vennen ,hvor vil du dra først?> < kjøpe klær til baby> ååå hun var så søt.

Vi gikk inn i en barne butikk. < dene er perfekt> sa jason. Jeg gikk bort til han. Han holdt en baby jente kjole og en kjole som passet til jazy. Å de var like å .

Vi var ferdig med shoppinga. Gud jeg måte ta pause ver 15min.ja jeg ble faktisk veldig sliten. Jeg kan ikke tro at vi kom fra Paris i dag og var hjemme og nå shopping.iknow. Men vi var endelig ferdig. Vi hadde kjøpt masse nye ting til jazy og babyen. Vi hadde vert gjennom barne butikker , lekebutikker og forskjellige butikker.men nå var vi på starbuks min favoritt. Vi hadde bestilt en kake bit, en liten frappee til jazy , jeg og jason tok Java chips og cookies. Gud hvor god cookies de har. <Maria?> spurte jason. < ja?> < Eh hvor skal jazy sove> < gjestromet ?>. < jazy du er vel ikke redd for å sove alene?> spurte jeg søt til jazy. <nei det går bra> oj til en liten jente sove alene. Hun er ho 4 snart 5 så . Jeg kjente noe hart /spark i magen. Gash hun må slutte vi vet at du vil ut. Vell jeg har termin om ca 1-2 måneder . < jason kan vi dra hjemm jeg er veldig sliten>. <ja du har rett> . Jason holdt meg og jazy . Å så lykkelige vi alle er. Men det som knuser er ulykken det er noe forferdelig. Jeg er glad jason kom litt over det/ikke tenker så mye. For det er meant to be. Vi gikk utgangen da vi så noen gammle klasse kamerater. Bra at jeg gikk inn i bilen . Jeg vil ikke at dem skal se meg.

Hjemme"

Med engang jason oppna døra gikk jeg inn i kjøkkenet . Tok nutaela og dro skuffen ut tok sje. Jeg gikk med engang til stua satte meg ned. Plutselig kom jason og jazy. < takk for hjelpen.> sa jason med en ironisk stemme. Han tok posene og sate de ved trappa. Han og jazy satte seg i stua. < babe sorry ikke vær sur jeg er jo sliten og sulten > jeg skule forresten og snakke da han avbryta meg med et kort kyss. <jeg vet jeg vil ikke at prinsessa skal sulte>... < jason kan du ta jazy opp og sortere klærene henes> < alt for deg> han kysset meg svakt . Jazy ga meg en klem.åååå . < takk for alt , kan vi sortere baby klærene også> sa hun søt . < selfølgelig > hun klemte meg og gikk til opp til jason.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Delen var vel litt rar ?

Håper dere likte delen❤️💕😊.

Will my life end Jason? •JMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora