Παρτ 3

562 45 4
                                    

Τον πλησιασα και αυτός με ρώτησέ:
- τι τον Πούτσο θες;;;
Σ: Εμμ να σε βοηθεισω ίσως;;
- δεν θέλω
Σ: θες! Θα σε πιάσουν αν συνεχεισεις έτσι!
- γιατι με βοηθάς;;
Σ: σου έχω ξαναπάει!
-μμμ ποναω πρόσεχε λέει και γελάει λιγο
Σ: σκασε και κάτι πρεπει να γίνει με τους μπάτσους!
- δε ξέρω τι όμως
Αστυνομικοί: γεια σας!
Σ: Εμμ γεια σας! Θέλω να σας πω κάτι! Κάτι αναρχικοί τύποι ήρθαν εδώ που ειμουν με το αγόρι μου και τον χτύπησαν στο ποδι με όπλο!
Άστυ: θα σας βοηθεισουμε όσο μπορούμε αρκεί να μας πείτε που πήγαν!
Σ: απο εκεί!

Ο αναρχικός που ακόμα δεν έχω μαθει το όνομάτου μένει ν με κοιτάει παραξενεμένος! Δεν ξέρει τι έχω στο νου μου! Βέβαια για να μην τα χαλάσει ολά του εκανα νόημά να μην μιλάει!

Οταν οι ατυνομια έφυγε για να παει να ψάξει την ομάδα αναρχικών τον βοηθεισω να συκωθει τελιωτικα! Η ωρα ηταν 3 και στο Σπιτι έπρεπε να γυρίσω περιπου στις 5:30 γιατι οι γονεις μου γυρίζουν 6! Οταν ενα τηλέφωνο χτυπάει! Δεν ηταν το δικο μου. Ηταν αυτουνου! Το σηκώνει:
- ναι; ... ΈΕνταξη... Δεν μπορω... Οο καλά θα την φφερω...

-Εμμ κοπέλια πρεπει να έρθεις μάζι μας στην αποθήκη γιατι ο αρχηγός θέλει να μαθει τι είσαι! Επιδη σε είδε και χθες στην πορεία που με βοηθεισες!

- οκευ αλλα οχι για πολλή!

Souzan POV

Ειμαι τόσο χαρούμενη που πια θα μπορω να ξέρω που ειναι η αποθήκη τον αναρχικοί! Αν και φοβαμε λιγο γιατι ο αρχηγός δεν ξέρω πως θα το πάρει όλο αυτό! Θα δειξει όμως!

-φτάσαμε! Μου λέει!
Χτυπάει 3 φορες συνθηματικα την πόρτα και η πόρτα ανοίγει! Πρωτη φορά μου έρχεται τόσο έντονα η μυρωδιά του καπνού! Αλλα δεν με πειράζει γιατι μου αρέσει ο καπνός!( Περίτο να σας πω οτι παλία καπνιζα για κάποιους μηνες! ) βλέπω ίσα με 80 αναρχικούς να καθοντε σε καρέκλες τραπέζια παλιούς καναπέδες ακόμα και στο πάτωμα!

-λλοιπων... Λέει ένας που πρεπει να ειναι ο αρχηγός
Σ: τι λοιπών;;
-γιατι βοηθάς συνέχειά τον Αλεξ;; οπου και αν βρεθεί είσαι εκεί και τον βοηθάς!

Επιτέλους έμαθα το όνομά του! Και ναι τώρα θα τους απαντήσω χωρίς να φοβαμε!

Σ:τυχαίνει να ειναι εκεί που ειμαι και εγω!
-πως γίνεται αυτό;;
Σ: χθες στην πορεία ηταν η μια φορά! Και η δεύτερή σημηρα ήρθατε στο Στέλνω οπου εκανα γκράφιτι!και έτσι τον βοηθεισα...
- έκανες τι;;;
Σ: γκράφιτι! Ολος αυτός ο τοίχος ειναι μονο δικά μου γκράφιτι! Ειναι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ στενο αυτό!
- ώστε κανεις γκράφιτι εε;;;;
Σ: ναι ποιο ειναι το πρόβλημά;;;
- πως σε λένε;;;
Σ: εσένα;;;
- πες μου πρωτη... Και πέρνει ενα ύφος εκνευρισμού!
Σ: εσένα;;
-γαμωτο απλα σκασε και πες μου πρωτη!
Σ: οοο επιδη βαριεμαι να σε ακουω ! Με λένε Σουζάν!
- ηρεμισε γατουλα! Σουζάν; σχεδόν αναρχικό! Αλεξ! Πηγεναι την Σουζάν Σπιτι!

Αλεξ POV

Η Σουζάν ειναι ενα πολυ ομορφο κοριτσι! Την είχα προσέξει και εγω στην πορεία μιας και μια στιγμη καθόμουν ακριβός δίπλα της! Τώρα πρεπει να την πάω Σπιτι! Ειναι λιγο άβολο αυτό αλλα τι να κάνουμε!

Souzan POV

Μπενουμε μέσα σε ενα μαυρο mercendes! Ειναι ωραίο χαμηλό και γρήγορο απο οτι φαίνεται! Τώρα θα με παει Σπιτι! Δεν θέλω να τελιωσουμε έτσι! Ειναι τόσο άδικο! Ειναι τοσο ωραίος ρε φιλεε! Δεν ειμαι συγουρι οτι ένας αναρχικός θα πρεπει να ξέρει που μένω αλλα για κάποιο λογο εγω τον εμπιστευωμαι!

Α: λοιπών πες μου προς τα που πάμε!
Σ: Εμμ απο εδώ στιβεις αριστερά και μετα δεξια και όλο ευθια και στην επομένη στροφη αριστερά!
Α: κοντά μένεις δηλαδή!
Σ: λιγο....
Επικρατεί σιοπη μέχρι που φτάσαμε! Κάτι έπρεπε να πω πριν φύγω γιατι δεν ηταν ευγενικο ! Τελικά λεω!

Σ: καλό απόγευμα
Α: επίσεις ... Λέει με μια επιθετική φωνη και μέχρι να γυρίσω το μαυρο mersedes είχα εξαφανιστεί απο τα ματια μου! Η ωρα ηταν 5:45 λογικα δεν έχουν φτασει ακόμα οι γονεις μου! Μπαίνω κανό μπάνιο τρώω κάτι και πάω στο κρεβάτι μου για να κάνω τα μαθηματα μου! Μολίς τελιωνω διαβάζω το αγαπημένο μου βιβλιο! Έτσι με πέρνει ο Υπνος χωρίς να μιλισω καθόλου με τους γονεις μου!

Μια ΑναρχικηWhere stories live. Discover now