Η μέρα πέρασε βασανιστικά αργα ! Πήγα για ύπνο και το επόμενο πρωι θα επερνα τηλέφωνο τον Αλεξ να συνατηθουμε! Δεν ξέρω αλλα ήθελα νατον ξαναδω!
Παίρνω το τηλεφωνω στα χέρια μου και πληκτρολογο τον αριθμο του!
Α: ναι;; ακούω μια βαριά φωνη! Λες και τον ξυπνησα
Σ: Εεμμ... Συγνώμη! Σε ξυπνησα;;
Α: οχι Σουζάν ένταξή! Τι θες;;
Σ:αμ σε πήρα για να βρεθούμε καπου!
Α: μπορείς να έρθεις αοβτην αποθήκη;;; οι αλλοι έχουν κατοι δουλείες και θα γυρίσουν 10 το βράδυ!
Σ: Εμμ οκευ σε 10 λεπτα θα ειμαι εκεί!Ντυθικα έβαλα ενα παρα πολυ κοντό μαυρο σορτσάκι και ενα τοπ μωβ! Πήρα τον δρόμο για την αποθήκη και οταν εφτασα η πόρτα ηταν ανοχτη! Ο Αλεξ με περιμενε μέσα μονο με το μποξερακι!
Σ: Αλεξ;;
Α: ναι;;
Σ: πάνε ντυσου;;
Α: γιατι μωρο μ δεν σαρεσω έτσι;;Ομόλογο οτι είχα μεινει να τον κοιτάζω! Οι καλοσχηματισμένοι του κοιλιακοι που στο τέλος τελιωναν με ενα V ηταν η κόλαση! Τον ήθελα τώρα αλλα ντρεπόμουν να του το πω!
Α: βλέπω οτι δεν σου αρέσει το θέαμα μιας κα το κοιτάς τόση ωρα!
Σ: οχι δε μ αρέσει!
Με τράβηξε πανω του με αποτέλεσμά να κάτσω πανω στα ποδια του! Μπορω να καταλάβω ποσο είχε ανάψει αφού ειμουν με το θεοοντο σορτσάκι!Α: με αναβεις! Σε θέλω τώρα!
Σ: Αλεξ!
Α: τι;;
Σ: και γω σε θέλω τώρα!Με σήκωσε απο πανω του και με εγυρε στον καναπέ! Μου δεινε παθιασμένα φιλια στον λαιμό και με δαγκωνε για να αφήσει σημάδια! Σιγά σιγά μου σήκωσε την μπλούζα και περιμενε να δει την αντίδρασή μου! Οταν κατάλαβε πως δε έχω πρόβλημά με φιλούσε πάντου! Πριν προλάβει να μου βγάλει το σουτιεν Γυρισα ανάποδα και οι ρολόι αντιστραφικαν! Είχα βρεθεί εγω απο πανω του! Του αφηνα υγρά φιλια σε όλο τον λαιμό και σιγά σιγά κατευενα ποιο χαμηλά! Είχα φτασει ποιο κάτω απο το φαλη! Με μια κινηση μου αφερεσε το σορτσάκι κα έμεινα με τ εσώρουχα! Σιγά σιγά του εβγαλα το μποξερακι και αυτό πυ εειδα.... Απερίγραπτο! Ένιωθα την στύση του αλλα αυτό ηταν αγριο! Τοτε μου κατέβασε το κιλοτακι και αρχισε ν περιεργάζεται την περιοχή μου. Την ετριψε για λιγο και μετα εχωσε τα 2 δάχτυλά μέσα στην κλειτορίδα μου! Αναστεναγμοι βγαιναν απο το στόμα μου! Μετα άρχισα και έπαιζα μετο οργανω του! Σε μια στιγμη είχε μπει όλο μέσα στο στόμα μου! Εκανα κύκλους κύκλους και αυτός φαινόταν να τ αρέσει! Μετα κάθησε στον καναπέ και με έβαλε απο πανω του! Μπήκε μέσα μου λιγο βίαια αλλα το ήθελε! Με έκανε πανω κάτω και μετα απο ωρα τελιωσε μέσα μου! Καθησαμε γυμνοί στον καναπε!
YOU ARE READING
Μια Αναρχικη
Teen Fiction(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...