. ... Οι επόμενες βδομάδες κυλάνε χαλαρά! Η βαρετή ρουτίνα μου εχει γίνει συνήθειά πια! Το μονο συναρπαστικό που γίνεται καμια φορά ειναι ου βγαινω με την ανν για καφέ ή βόλτα και στο τελος πάμε σε αυτό το στενο ! Μου έρχονται παρα πολλές αναμνήσεις στο μυαλό απο εκείνη την μέρα! Πφφ σήμερα έχω μαθημα μπαλέτου!
Ναι δεν σας ειπα ! Πάω μπαλέτο συνχρονο hip hop και twerk! Ναι ειμαι πολυάσχολη!Σήμερα ειναι Σάββατο και οι γονεις μου δουλεύουν όλη μέρα! Σάββατο και Κυριακή δουλεύουν όλη μέρα και έτσι μου δίνεται η ευκαιρια να πάω βόλτα τα σκυλιά μου να κανω γενικότερα πολλά πραγματα! Αλλα οταν πήγα στην κουζίνα αυτό που αντικρισα με σόκαρε μπορω να πω!! Οι γονεις μου μου είχαν αφήσει ενα σειμιωμα που έλεγε:" αγάπη μου... Εγω με τον πατερα σου αποφασίσαμε να πάμε ενα ταξιδακι στη Νέα Ζηλανδία! Θα λειψουμε 1 μήνα! Το ξέρω ειναι πολύς καιρός αλλα πρεπει! Πάμε και για επαγκελματικους λόγους! Σου έχουμε αφήσει 1000€ πανω στο τραπεζει οπώς βλεπεις! Και αν χρειαστείς παραπανω ειναι και η πιστωτική δίπλα! " δεν μπορουσα να το πιστέψω! Πάνε και με παρατανε εδώ μονη μου;;; πφφ καλα πάω να κάνω μπάνιο και να βγάλω βόλτα τα σκυλιά!...
... Μολίς τελιωσα το μπάνιο! Βάζω μια βράκα και ενα πολυ κοντό μπλουζάκι με αποτέλεσμά να φαίνεται το σκουλαρικη στην κοιλία μου! Παίρνω κλειδιά κινητό και πάω να παρω τα σκυλιά μου! Τα σκυλιά ειναι 2! Ενα αγόρι ο darklight και ενα κοριτσι η skip! Ειναι και τα 2 pitbul τα έχω εκπαιδεύσει πολυ καλα και έτσι με ακουνα λες και ειναι ανθωποι! Γιαυτό δεν χρειαζεται να κοικλοφωρου με λουρια !
Η βόλτα εχει ξεκινησει και κατευθηνομαι προς το παρκο! Εκεί που παίζω με τ σκυλιά ακούγονται αντρικά γελοία! Γυρναω και βλέπω 3 αγόρια στην ηλικία μου να γελαμε!
Σ: που ειναι το αστείο;;
Α(γορι): εσυ κουμανταρεις αυτα τα κτινει;;
Σ: πρόσεχε πως μιλάς ρε!
Α: γιατι;; θα βάλεις τα σκυλιά να με φάνε;;;
Σ:πολυ πιθανω! Φωνάζω τον darklight!
Ο σκύλος αρχίζει και γαβγίζει με μανία στο αγόρι και αυτός κανει πίσω! Την στιγμη που ειναι έτοιμοι να φύγουν γυρνάνε πίσω και σκονταυτουν πανω στον Αλεξ!
Αλ: ΟΠΠ! Τι έχουμε εδώ;; σε πηραξαν;;
Σ: οχι! Μπορω να υπερασπιστω μονη μου τον εαυτό μου!
Α: εμείς λέμε ν φευγουμε!
Αλ: δεν εχεται να πάτε πουθενά! Θα μου εξιγησεται τι έγινε πρωτα! Και αν κρίνω οτι πρεπει να φυγεται θα φυγεται!
Α: γιατι ποιος είσαι συ;;;
λέει άγρια και σπρώχνει τον Αλεξ με αποτέλεσμά να πεσει κάτω. Τοτε οι μπουνιες του Αλεξ σφυγκονται και ειναι έτοιμος να του χημιξει! Και δεν καθηστερει καθόλου! Βλέπω δεν χάνει την ευκερια για καυγά!
Αλ: την γαμισες φλωρε! Του φωνάζει!Στο τέλος ο Αλεξ κατάληξε πανω απο τον άλλον και να το βαραει με δυναμη στα μούτρα! Όλο το παρκο είχε μαζευτεί απο πανω μας αλλα τα σκυλιά τους έδιωξαν ολους! Αρχισαν και γαυγιζαν και έτσι δεν γινόταν να μεινου άλλο!
Σ: Σταματήστε επιτέλους! Αλεξ σταμάτα! Του φωναξα και τον επιασα απ τα μπράτσα για να σηκωθεί! Δεν περίμενα να με ηπακουση αλλα το έκανε!
Αλ: λοιπών πουστη...την αλλη φορά που θα ξαναμιλισεις στο κοριτσι την γαμησες!
Α: νταξ νταξ φίλε μην ταραζεσαι!
Οι φλέβες του Αλεξ είχαν πεταχτεί εξω! Στηναρχι φοβηθικα λιγο αλλα μετα οχι! Σας έχω πει οτι εμπιστευωμαι τον Αλεξ ακόμα και αν δεν τον ξέρω!
Αλ: που ξέρεις το ονομα μου;;
Σ: είχα ακούσει τον αρχιγο σας να ε αποκαλεί έτσι!
Αλ: χμμ... Εσένα πως σε λένε;;
Σ: Σουζάν!
Αλ: ουυυ το όνομά σου ειναι οτι πρεπει για ενα αναρχικό κοριτσι! Δικά σου ειναι αυτα τα θηρία;;
Σ: ναι και εν ειναι θηρεια! Αν θέλω μπορω Νάτα κάνω να σου επιτεθουν ακόμα και τώρα που είδαν οτι με βοηθεισες αλλα μπορω να τα κάνω και να σου γλυφουν τα χέρια!
Αλ: θα προτειμουσα το δεύτερο!
Σ: Εμμ πρεπει να έρθεις στο Σπιτι μου! Πρεπει να σε περιποιηθω! Ούτος ή άλλος εγω φταιω για ολα!
Αλ: δεν ειναι αναγκη! Αλλα αφού επιμενεις τοσο!.....Alex POV
Άλλο που δε ήθελα! Αυτή η κοπελα εχει κάτι το ιδιετερο πανω της! Ειναι όμορφή και παραληλα μπορεί να υποστιριξει τον εαυτό της μονη της οπώς και σήμερα! Δεν αρνιθικα βέβαια επιδη χρειάζομαι την βοήθειά της! Και συμπαθω και αυτα τα σκυλιά!
Σ: Εμμ πάμε;;
Αλ: ναι! Οι γονεις σου όμως;;
Σ: έχουν φύγει για να μήνα!Οταν φτάνουμε Σπιτι ανοιγω την πόρτα κα μπαινουμε όλοι μέσα! Τον έβαλα να κάτσει και του περιποιηθικα τα τραύματά! Σε μια στιγμη που δεν το περίμενα ........
Μην ξεχνάτε! Ψηφιστε και θέλω σχόλιά!
Το επομένη λογικα αυρι
YOU ARE READING
Μια Αναρχικη
Teen Fiction(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...