. ... Ο αγώνας ειναι 9 αρα εγω θα πρεπει να ειμαι εκεί απο τις 8! Η εμφάνισή μ θέλω να ειναι ξεχωριστή αλλα έχω ενα διλιμα!
Να βάλω βράκα με μάυρα ρούχα και παπούτσια ή να βάλω κοντά ρούχα οπώς σορτσάκια δεν ξξερω..... Τις σκέψεις μου διακόπτει το τηλεφωνω.....Μπιπ μπιπ ο ήχος μηνύματος
* προφανος τώρα σκεφτεσε τι να βάλεις! Λοιπών εγω θα βαλο οπώς παντα μάυρα αλλα εσυ σήμερα θα λάμψεις μιας και θα ειναι η πρωτη σου εμφάνισή! Λοιπών θα βάλεις μια την κόκκινη φούστα ου ειναι μια παλάμη κάτω απο την περιοχή σου και αυτην την φαρδιά μπλούζα που αναδικνιει το στήθος σου! Αα και τα μάυρα μποτάκια. Φιλια και 8 να είσαι απο εξω απο το Σπιτι σου θα έρθω να σε παρω! Φιλια... Ανν*
*οκ, αρχίζω απο τώρα να ετοιμαζομαι*
Πάω στ μπάνιο και αδιαζω το μισώ μπουκάλι αφρολουτρο και λουζ ω και τα μαλλια μου! Οταν τελιωνω βάζω τ ρούχα που μου είπε η ανν και ισιωνω τα μαλλια μου! Τα μαλλια μου ειναι πολλή μακρια! Φτανουν κάτω απο τον αφαλο! Μετα βάζω eyeliner και πολλυ μασκαρα! Οταν τελιωνω βάζω τα μποτάκια και λιγο άρωμά! Αναβω ενα τσιγάρο και περιμένω εξω απο το Σπιτι μου! Έρχεται η ανν πεταω το τσιγάρο και μπαινω μμεσα.....
-Είσαι πανέμορφη Σουζάν
-Ευχαριστώ ανν! Αλλα δεν μου είπε με ποιους θα αγωνιστω;;;
-Κοίτα νομιζω πως τώρα θα στω πω γιατιωεκει θα πανικοβλιθεις! Η αντίπαλη ομάδα εχει τον Αλεξ και τον Τέο!
Οταν μου το είπε αυτό η ανάσα μου κοπικε! Δεν μπορουσα να πιστέψω οτι.... Οτι η αντίπαλη ομάδα θα εχει τον Αλεξ που τοσο καιρο προσπαθώ να αποφυγω και τον Τέο που τοσο καιρό δεν θέλω να έχω σχέσεις μάζι του! Αχχ απο τον Αλέξη θα παρω γλυκιά εκδικιση έτσι οπώς ειμαι ντυμένη σήμερα και θα τον κερδίσω! Είπα στην ανν νάμου δώσει να οδηγησω για να θυμηθω καλυτερα και αυτή με υπάκουσε!
Οταν φτάνουμε εκεί τους είδαμε να μας περιμενουν να ελενξουμε τα αμάξια. Εγω πάω στο μαυρο Ferrari και η ανν στο Audi
Μολίς τελιωσαμε πήγαμε στην πίστα! Εκεί περίμεναν ειδη και καθοντουσαν στον τοίχο τα "bad boys"! Περίτο να σας πω οτι και οι δυο ειναι players! Οταν μπαίνουμε μέσα η ανν παει το αμάξι μου και το αφήνει στηνγραμμη εκινησεις! Το ίδιο κανει και ο Αλεξ αλλα χωρίς ναξερει οτι ειμαι εδώ!Ανν: λοιπών Αλεξ σήμερα ήρθε η μέρα να αγωνιστεις αλλη αντίπαλο! Ειναι καινούργια αλλα ειναι παρα πολυ καλη! καλη σου τύχει θα σου χρειαστεί!
YOU ARE READING
Μια Αναρχικη
Teen Fiction(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...