Συμ: ποιος είσαι συ ρε φλωρε;;;Α: αυτός που ειρθε για να βοηθεισει! Σε βοηθαω τώρα;;;
Συμ: αν μπορείς εξιγησε μου κιγακι για να καταλαβω!
Α: θα σου εξιγησω αλλη στιγμη! Τώρα απλα θα σου μάθω κάτι!
Συμ:: μμμ εδοιαφερον! Τι εχεις λοιπών να μου δείξεις;;;
Α: αυτό!
Την επομένη στιγμη ο Αλεξ ηταν απο πανω απο τον συμμαθητή μου! Του έσπαγε τα μούτρα κυριολεκτικά! Και του φώναζε και όλας! :Α: ααυτη επιδη πηγες να χτυπήσεις κοριτσι! Αυτή επιδη εισαι φλώρος! Αυτή επιδη μου την βαρεσαι ! Και αυτή για να μεινεις μακρια απο την Σουζάν
Ο Αλεξ ηταν πολυ νευριασμενοςμε τον συμμαθητή μου! Δεν ήξερα τι να κανω. Απο την μια δεν ήθελα να τον χάσω τοσο εύκολα αλλα απο την αλλη θα έπρεπε να του πω κάτι! Αλλα δεν ξέρω τι! Ευτιχω έκανε την πρωτη κινηση!
Α: πάμε!
Σ: που πάμε;;
Α: θα δεις.Ο Αλεξ με πιάνει απί το χερι! Οι υπολυπει μαθητές κοιτούσαν επίμονα και εμένα και τον Αλεξ! Μια στιγμη γυρνάει ο Αλεξ και λέει με μισως!
Α: τι τον πουτσο κοιτατε;;; θετε να φάτε και σεις μια γερή στρώση ξύλο και να καταληξεται σαν τον άλλον μαλάκα ή απλα μακατσετε εκεί ου καθεστε;;;!
Συμμ: εγω λεω να δοκιμασουμε την αλλη λύση! Λέει και παει κοντά στον Αλεξ και τον σπρώχνει!
Πριν προλάβει να αντιδράσει ο Αλεξ εκανα κάτι που ουτε εγω το περίμενα! Μπήκα μπροστά τους και τους χωρίσαν για να μην συνεχίσουν και γυρισα και εδώσα ενα φιλι στον Αλεξ! Δεν ξέρω αν αυτό που έκαν ηταν σωστο αλλα δεν ήξερα τ άλλο να κάνω! Ο Αλεξ ανταπεδοσε το φιλί λες και του άρεσε! Τα παιδια εμειναν με ανοιχτό το στόμα να μας κοιτάνε! ειπα κάτι που συγουρα δε τ περιμενα καθόλου απο εμένα!Σ: την αλλη φορά που κάποιος θέλει μπλεξίματα με το αγόρι μου θα εχει να κανει μάζι μου προτα!
Συμ: με το ποιο;
Α: δεν ακουσες φλωρε;;; με το αγόρι της ! Τι ζωρι Τράβας;;
Συμ: ειναι αγόρι σου αυτός με τοσα ταττουαζ και τοσα σκουλαρίκια;;;
Σ: ναι γιατι τι εχει;;; ειναι ουκλος με αυτα! Παραδεχτικα και μπορω να πω οτι κοκκινισα λιγο! Οταν μεπαρατηρισε με πήρε απο το χερι και φύγαμε! Ενα ρίγος με διαπέρασε οταν με άγγιξε! Δεν ξέρω πως το λένε αυτό το συνεσθημα μα εγω δεν το έχω ξανανοιωσει! Σ: ταν προτογνρορο το συνεσθημα!
YOU ARE READING
Μια Αναρχικη
Teen Fiction(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...