Την επομένη μέρα ξυπνισαμε στον καναπε! Γυμνοι... Ναι παρακαλώ γυμνοί. Οπώς το ακούτε! Σηκωθικα και ντυθικα αμεσως γιατι ενα κύμα ντροπής με διακατιχε! Ο Αλεξ ξυπνισε και μολίς νε εειδε.....
Α: δεν ειναι αναγκη να ντυνεσαι έτσι βιαστικά εγ σε εχω δει ειδι γυμνη!
Τοτε ηταν που νραπηκα και κατευασα το κεφάλι. Κοκκινισα συγουρα! Εκείνη την στιγμη έπιασε το πιγουνι μ και το σήκωσε και με φιλισε απαλά! Δυστιχως έπρεπε ν φύγει αλλα μ είπε πως θα τον ξξαναδω....
Οι μέρες περνούσαν βασανιστικα, έχω να τον δω τουλαχιστον 5 μέρες. Αλλα έχω και εναν εγωισμό και γιαυτό δε τον περνώ τηλεφωνω!
Δεν αντεξα άλλο και έτσι αρπαξα το τηλεφωνω και πληκτρολογισα τον αριθμο... Το άφησα να χτυπάει αλλα ττιποτα.... Πήρα αλλες 2 φορες αλλα ματεα! Τοτε αοφασισα οτι ήθελε μονο να με πηδηξει αλλα δεν θα του κάνω τοσο εύκολα την χχαρη.... Οχι... Οχι καριολακι οχι! Τώρα ήρθε η ωρα να παρω την εκδικηση μου!Η εκδίκησή δεν ειναι πιάτο.
Ειναι μπουνια....
Στα μούτρα.....
Με δυναμη....Την επομένη μέρα είχα σχολείο και έτσι πήρα την ανν τηλεφωνω να μου πει τις λεισεις γιατι εγω βαριομουν να τις κκανω...
So hello from the other side
I must have call a thousand times
To tell you I'm sorry
For everything I have done....Καταραμένο ξυπνιτιριι... Πφφ ουτε να κοιμηθώ δεν μπορω! Έτσι σικωθικα και σήμερα ηταν η μέρα τις εκδικισης! Έτσι αποφάσισα να μην βαλω βράκα και έτσι πήρα απο την ντουλάπα μου 1 σορτσκι παρα πολυ κοντό χρομα μπλε και μια Κοντί μπλούζα που έφτανε 4 δάχτυλά πανω απο το φαλι νε αποτέλεσμά ν φαίνεται το σκουλαρίκι μου! Πήρα την μαυρι pollo τσαντα , λευτα για φάει και τσιγάρα το κινητό και τα κλειδιά! Περίμενα στην στάση για 5 λεπτα και μετα μπήκα μέσα στο λεωφορεία. Χαιρετισα τον λεωφοριατζη και πήγα να καθησω.... Εκεί που καθησα απί δίπλα μου καθόταν κάτι μαναρια! Ο ένας απ αυτους παλία μου ερεσε και φταίει το οτι πηγενα καθε μέρα Σπιτι του για την αδελφή του και μεναμε και παρα πολλή κοντά και τον συμπαθουσα αλλα αυτός ποτε δεν μου έδωσε σημασία! Εχει και πολυ ωραίο όνομά. Τέο! Δεν μπορουσα να φανταστώ οτι θα υπήρχε τετοιο αγοτρι με τοσο ωραίο όνομά! Μετα απο 5 λεπτα ειρθε και έκατσε δίπλα μου.
Τ: γεια!
Σ: γεια
Τ: τι κανεις;;
Σ: καλα του λεω κοφτά και δεν μπεικα στον κόπο να τον ρωτησω για αυτον
Τ: τι χεις;;
Σ: σαν τι να έχω;;
Τ: εσυ θα μου πεις
Σ: δεν σε ενδοιαφερει
Τ : δεν μας εχεις συνηθεισει με τοσο κοντά σορτακια! Τι έγινε και έβαλε σορτς άντι για φορμά;;
Σ: Τέο κάνε δουλεια σου!
Τ: είσαι πολυ όμορφή!
Σ: τώρα βρεικες να το προσεξεις;; είπα μέσα απο τα δόντια μου αλλα πρεπει να ακουστικε σαν ψιθιρος!
Τ: τι είπε γιατι δεν άκουσα καλα;;
Σ: τίποτα λεω ττιποτα..
Τ: δεν μου ειπες ομως γιατι εβαλες τέτοια ρούχα;;
Σ: πωω ρε φίλε ΑΣΕ μας έχουμε και αλλες δουλείες! Πάνε ασχολισου με καμια τσουλα ααπο αυτές που σου τρίβονται κάθε μέρα και ΑΣΕ εμένα! Πλεον είχα γίνει εξαλη
Τ: πρόσεχε πως μου μιλάς
Σ: γιατι;;θα με κανεις ντα;;;
Τ: εγω φταιω ου ασχολιθικα!
Σ: εε βέβαια ! Μολίς δεις εσυ και οι φιλοι σου λιγο μπουτι ή λιγο κολω αμέσως να τρεξεται! Άντε φύγε τώρα γιατι αρχίζω και τα περνώ.
Τ: οτι πεις γατουλα! Αλλα δεν τελιωσαμε έτσι!
Σ: άντε γαμισου ΤέοΤο λεωφορείο έφτασε και εγω κατευηκα στην στάση. Περιμανα ωια λιγο την κολλητή μου και μολίς ήηρθε...
Α: εσυ είσαι αυτή;;
Σ: χάλια εε;;
Α: πας καλα;; είσαι κούκλα μρμ!
Σ: σε ευχαριστω
Α: άντε πάμε μμεσα....
Σ: ντρέπομαι λιγο
Α: θα ξεντραπειςΜολίς μπαίνουμε μσα βλέπω ολά τα βλεματα να πευτουν πανω μας! Αχχ ίσως δεν έπρεπε να ειμαι τοσο προκλιτικη! Ντρέπομαι λιγο αλλα μετα απεβαλα το ανχος και αι παλι η καλη κακία Σουζάν! Εγω και η ανν πάμε στο παγκάκι με τους κολλιτους μας! Ειμασταν 4 ατομα στην παρέα! Εγω η ανν ο Βασιλης και ο Μάριος! Αφού με είδαν και χοκιασαν το ντύσιμο μου εγω αλλαξα θέμα και τους είπα για τον αγώνα σήμερα. Ηταν η τ ρ
ρα που θα τρεξω με το αυτοκινιτο! Τις αλλες φορες απλα παρακουλουθουσα γιατι δεν ειμουν ετιμη! Τώρα ομως έχω κανει αρκετή εξασκιση κα μετα παιδια. Η ανν ειναι η αρχηγός τις συμμορίας! Η ομάδα μας λέγεται the darkies ενω η αντιπαλη ομάδα που αγωνιζομαστε καθε φορα λεγεται the callories! Ειναι αρκέτα καλοί όλοι τους απο οτι χω ακούσει αλλα δεν τους έχω δει ποτε γιατι οι αμαθοι δεν πορουσε να παει σε μέρος του αγώνα! Οι αντίπαλοί ξέρουν οτι ειναι ακομας ένας παίχτης αλλα δεν ξέρουν οτι ειμαι εγω! Αυτοι οι αγώνες γίνονται γιατι οποία ομάδα νικάει ειναι σαν να κατακτάει ενα μέρος τις πόλις. Γινοντε ανταλαγες δηλαδή αν χασουμε τους δίνουμε ενα αυτοκινιτο ή οτι άλλο έχουμε συμφωνισει. Αυτό γίνεται και τ ανττιθετο δηλαδή!Σήμερα εγω θα εμφανιστω εεκει....
YOU ARE READING
Μια Αναρχικη
Teen Fiction(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...